Ongelezen bericht
09 okt 2019 10:33
Hoi, ik snap je verdriet en wil je veel sterkte wensen! Bij wie ben je geweest? Zodat ik het in je titel zet.
Geef bij de arts aan dat je niet blij bent, eens kijken wat die zegt. Maar wees wel geduldig, borsten hebben echt ruim 4 - 6 maanden de tijd nodig. Dan pas zie je het eindresultaat. En voor de littekens duurt het nog langer, die hebben ruim 1 -1,5 jaar de tijd nodig om "af" te zijn.
Een laatste optie is lipofilling. Daarmee kun je weer wat meer vulling krijgen, maar ik zou daar niet te snel voor kiezen maar afwachten.
Je zit nu ook in een gekke fase van je leven. Rond de overgang kan het 2 kanten op gaan met borsten, bij veel vrouwen worden ze groter, bij anderen juist kleiner. Heb gewoon even geduld en houd in je achterhoofd dat het niet het einde van de wereld is en dat er altijd een oplossing is als je er echt heel erg mee blijft zitten. Het belangrijkste is nu je gezondheid. Daar heb je het voor gedaan! Blijf dat steeds tegen jezelf zeggen, want dan kun je dit beter aan. Jij wilt nog lang van je leven met je man, kinderen en straks eventueel kleinkinderen en je hondje genieten! Daar doen we het voor toch? Dat is het allerbelangrijkste. De rest komt echt goed!
Heel veel sterkte!!!!
X Luna