Lichte pijnlijke zwelling onder oksel bij ribben
Hoi dames,
Ik ben dinsdag 3 weken PO.
Ik heb bij mijn linkerborst, onder de oksel naar beneden bij de ribben zijkant een doof gevoel, lichte pijn en lichte zwelling. ik heb dit al vanaf de operatie dat het daar iets dikker is en daar zat ook meer vocht, maar tot nu toe trekt het niet weg.
Is er iemand die dit herkend? de andere borst heeft dit niet
ik had wel een afspraak zaterdag bij lichtenegger maar omdat ik al antibiotica had gehad, dacht ik dat het wel goed zou komen en had de afspraak geannuleerd (stom), ik ga maar wel weer een nieuwe afspraak maken.
Ik heb geen rode zwelling, geen hoge koorts, geen opgezette borst, dus hoop geen ontsteking (eerder iets ingetrokken borst) vanmorgen was hij ook kleiner,
Wilma
Ik ben dinsdag 3 weken PO.
Ik heb bij mijn linkerborst, onder de oksel naar beneden bij de ribben zijkant een doof gevoel, lichte pijn en lichte zwelling. ik heb dit al vanaf de operatie dat het daar iets dikker is en daar zat ook meer vocht, maar tot nu toe trekt het niet weg.
Is er iemand die dit herkend? de andere borst heeft dit niet
ik had wel een afspraak zaterdag bij lichtenegger maar omdat ik al antibiotica had gehad, dacht ik dat het wel goed zou komen en had de afspraak geannuleerd (stom), ik ga maar wel weer een nieuwe afspraak maken.
Ik heb geen rode zwelling, geen hoge koorts, geen opgezette borst, dus hoop geen ontsteking (eerder iets ingetrokken borst) vanmorgen was hij ook kleiner,
Wilma
Ik weet natuurlijk niet zeker maar ik dacht dat na de operatie lymfe stelsel/ immuun systeem moet hard werken voor herstel, en de plaats waar je aangeeft zitten lymfekliertjes dus het kan dat hij nu even opgezwollen is. Het zou ook gewoon vocht kunnen zijn. Ik zou zoviezo dokter laten zien.
Lieve Wilma, maak je niet te druk hierover, dit is waarschijnlijk inderdaad gewoon vocht. Komt wel goed. Het kan 3 maanden duren voor al het vocht weg is. En dan kun je ook asymmetrie hebben aan beide kanten. Die borst is gewoon wat meer aangedaan dan de andere borst.
Dikke kus!
❤
Ik zal dit berichtje verplaatsen naar 'Klachten na explantatie'
Heb ook even de titel aangepast, zodat vrouwen die soortgelijke klacht hebben, dit sneller vinden.
Dikke kus!
Heb ook even de titel aangepast, zodat vrouwen die soortgelijke klacht hebben, dit sneller vinden.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hoi lunaLuna schreef: ↑01 okt 2019 09:16Lieve Wilma, maak je niet te druk hierover, dit is waarschijnlijk inderdaad gewoon vocht. Komt wel goed. Het kan 3 maanden duren voor al het vocht weg is. En dan kun je ook asymmetrie hebben aan beide kanten. Die borst is gewoon wat meer aangedaan dan de andere borst.
Dikke kus!
❤
het vocht is wel redelijk weggetrokken, met nu dus een rare deuk in de borst, richting oksel. zo jammer want de borsten waren redelijk gelijk en de andere borst is echt nog heel mooi. het was idd wel mijn pijnlijke borst, misschien is ie idd meer aangedaan, morgen een afspraak bij lichtenegger, dan weet ik wat meer. daarna door naar dr buncamper, UZGent, pffffff lange dag. ik hou je op de hoogte
Wilma heeft maatje minder LOL
PS owja ik google.de op google naar <deuk in borst< en kwam een foto tegen die op meldpunt staat, moet deze niet afgeschermd worden of kan dat niet meer??
kus