Dank je wel lieve LUNA
Explantatie Phoenixx84 (met foto's)
WoW dat vind ik super om te horen. ik had voor de operatie ook een 75a en nu 75d (soms c)Phoenixx84 schreef: β28 jul 2019 18:54Dank je wel Dorien
Ik had 240cc en voor de operatie droeg ik een 70b, na de implant 75c a 75d en nu heb ik een 75a
![]()
Ik heb 240cc en 260cc. Ik twijfel nog over lipofilling. Dr Niessen raad dit aan (heb wel een beetje het gevoel dat hij dit altijd aanraad..)
Naar hou natuurlijke resultaat vind ik prachtig
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
precies, de begintijd. het zal nog meer gaan fluffen. (ik bedoel van zulke mooie borsten (siliconen) naar bijna weer A.Phoenixx84 schreef: β28 jul 2019 18:56Dag Wilmawilmaatje schreef: β28 jul 2019 00:16Jeetje, zo stoer, en ook om zo snel foto's te plaatsen. Ik schik er wel van om eerlijk te zijn.
Ik hoop dat het nog redelijk bijtrekt.
Het lijkt me vreselijk om dit te moeten ondergaan ( ik 10 sept) maar beter een gezond lichaam terug, dan al die klachten
Ik ga als ik hersteld ben en weer gezond, voor lipofilling
Heel veel sterkte met je herstel.
Liefs wilma
Waar schrik je van?
Vaak zien we enkel foto's van weken of maanden later, dit proces hoort er ook bij.
Alles heeft zijn tijd nodig om te helen..
Ik moet zelf ook nog 10 sept, dus behoorlijk confronterend, daar schik ik van,
gr Wilma
Met mij gaat het goed!! Herstel verloopt eigenlijk heel voorspoedigPhoenixx84 schreef: β28 jul 2019 18:59Dank je wel meid!
Hoe is het met jou?
Had je een privΓ©bericht gestuurd..
@Phoenix, aanvulling; je ziet er prachtig uit. Past mooi bij je lichaam ook! Persoonlijk vind ik deze grootte borsten je erg goed staan (mooier dan met de siliconen) en heb je een mooie vorm van jezelf!
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat
!
Vind ik zelf ook Loiza. Ik vind een kleiner formaat mooier bij haar passen.
Je hebt een heel mooie vorm ook Phoenix. Die tepels vind ik ook mooi!
Ik ben ook met jouw foto's superblij!! Dit helpt heel veel vrouwen om de stap te zetten!
Ps. Je borsten zien er flueelzacht uit!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
MelissaJessica
Super mooi geworden zeg!Phoenixx84 schreef: β26 jul 2019 20:19Zoals ik had beloofd enkele foto's
IMG_20190630_135902sm (Small).jpg
linkerborst was met implanten nog altijd veel kleiner
IMG_20190710 (Small).jpg
boobs (Small).jpg
EHoi! Ik sta nu voor de keuze van een explantatie. Op internet ben ik heel erg aan het zoeken naar vergelijkbare borsten als de mijne, en hoe deze na de verwijdering eruit komen te zien. Mijn borsten nu (met protheses) zijn heeeel vergelijkbaar met jouw voorfoto. Zou ik een foto van nu mogen zien? En heb je lipofilling gedaan, nee toch?
En bij welke kliniek ben jij geweest voor de explantatie? En was je tevreden?
Liefs, Bianca
Liefs, Bianca
Hoi Bibi, ze is al heel lang niet meer online geweest. Vrouwen komen en gaan weer, helaas...Bibi23 schreef: β27 nov 2020 10:12EHoi! Ik sta nu voor de keuze van een explantatie. Op internet ben ik heel erg aan het zoeken naar vergelijkbare borsten als de mijne, en hoe deze na de verwijdering eruit komen te zien. Mijn borsten nu (met protheses) zijn heeeel vergelijkbaar met jouw voorfoto. Zou ik een foto van nu mogen zien? En heb je lipofilling gedaan, nee toch?
Liefs, Bianca
Probeer een pb te sturen.
Ik denk dat haar borsten nu prachtig zijn, mooier dan ooit, en dat worden de jouwe ook!
Fijne dag!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~