Explantatie + lipofilling debster - Dr. Florisson
17 september gaat het gebeuren, na 13 jaar gaan mijn protheses eruit en laat ik de ‘schade’ een beetje herstellen d.m.v. lipofilling. Destijds was er na 2 jaar intensieve borstvoeding van mijn A cup een hangend zakje over. Wat was ik blij met stevige borsten met een mooie ronde vorm!
Ik koos destijds voor de ‘beste’ prothesen die er op de markt waren, de levenslange garantie die de fabrikant gaf was voor mij een soort toverwoord waardoor ik waarschijnlijk niet eens gehoord heb dat ze toch eens vervangen zouden moeten worden. En als ik de jaren erna klachten hoorde over protheses dacht ik alleen maar dat dat mij niet kon overkomen, ik had immers voor een gerenommeerde kliniek en kwaliteitsmateriaal gekozen…
Tja, inmiddels ben ik wijzer en heb de knoop doorgehakt. Ik heb spierklachten, met name in schouders, rug en armen en ook de bij mij geplaatste protheses zijn uit de handel genomen. Op de MRI is niets zorgwekkends te zien. Verder onderzoek wil ik niet afwachten en met de gedachte wat er allemaal mis kan gaan ga ook niet opnieuw voor een ander onnatuurlijk materiaal in mijn lichaam kiezen.
In mijn zoektocht naar ervaringen en foto’s kwam ik uiteindelijk dit forum tegen. Bij de klinieken vind je bar weinig vóór en na foto’s of ervaringen van vrouwen die voor explantatie (en lipofilling) kiezen. Nu weet ik dat iedere borst en ieder lichaam anders is maar toch wilde ik zelf graag zien hoe het bij anderen werd. Ik ben ervan overtuigd dat het kan helpen wanneer we met elkaar durven delen wat je doormaakt en wat het resultaat is.
Dus ik ben van plan jullie voor en na foto’s te laten zien (oef!). Ook van de liposuctiegebieden (je bent gewaarschuwd ;-). Zijn er meer mensen die 4 zones liposuctie hebben ondergaan? Bovenbenen binnenkant en buitenkant, flanken en buik. Ik vind het erg spannend, zowel hoe het resultaat wordt als hoe de herstelperiode zal verlopen....
O ja, ter info: ik ben nu 45 jaar, de protheses zijn 270 cc, merk McGhan, geplaatst achter de borstspier. Inmiddels is de huid gezakt en de prothese niet. Stiekem hoop ik dat ik straks een wat natuurlijker ogend hangende borst heb. Kleiner zijn ze dan sowieso, omdat ik niet heel veel vet heb. Maar ik ga ervoor weer 'naturel' te zijn en het resultaat te accepteren.
Groetjes, Debster
Ik koos destijds voor de ‘beste’ prothesen die er op de markt waren, de levenslange garantie die de fabrikant gaf was voor mij een soort toverwoord waardoor ik waarschijnlijk niet eens gehoord heb dat ze toch eens vervangen zouden moeten worden. En als ik de jaren erna klachten hoorde over protheses dacht ik alleen maar dat dat mij niet kon overkomen, ik had immers voor een gerenommeerde kliniek en kwaliteitsmateriaal gekozen…
Tja, inmiddels ben ik wijzer en heb de knoop doorgehakt. Ik heb spierklachten, met name in schouders, rug en armen en ook de bij mij geplaatste protheses zijn uit de handel genomen. Op de MRI is niets zorgwekkends te zien. Verder onderzoek wil ik niet afwachten en met de gedachte wat er allemaal mis kan gaan ga ook niet opnieuw voor een ander onnatuurlijk materiaal in mijn lichaam kiezen.
In mijn zoektocht naar ervaringen en foto’s kwam ik uiteindelijk dit forum tegen. Bij de klinieken vind je bar weinig vóór en na foto’s of ervaringen van vrouwen die voor explantatie (en lipofilling) kiezen. Nu weet ik dat iedere borst en ieder lichaam anders is maar toch wilde ik zelf graag zien hoe het bij anderen werd. Ik ben ervan overtuigd dat het kan helpen wanneer we met elkaar durven delen wat je doormaakt en wat het resultaat is.
Dus ik ben van plan jullie voor en na foto’s te laten zien (oef!). Ook van de liposuctiegebieden (je bent gewaarschuwd ;-). Zijn er meer mensen die 4 zones liposuctie hebben ondergaan? Bovenbenen binnenkant en buitenkant, flanken en buik. Ik vind het erg spannend, zowel hoe het resultaat wordt als hoe de herstelperiode zal verlopen....
O ja, ter info: ik ben nu 45 jaar, de protheses zijn 270 cc, merk McGhan, geplaatst achter de borstspier. Inmiddels is de huid gezakt en de prothese niet. Stiekem hoop ik dat ik straks een wat natuurlijker ogend hangende borst heb. Kleiner zijn ze dan sowieso, omdat ik niet heel veel vet heb. Maar ik ga ervoor weer 'naturel' te zijn en het resultaat te accepteren.
Groetjes, Debster
Dat is fijn om te horen, want dat geeft moed. Want ik vind het toch best wel wat. Al die keuzes, soms denk ik laat die liposuctie nou maar achterwege, nog meer gesleutel en ook geen garantie dat het mooi wordt dus waarom zou je zoveel ellende op je nek halen? Maar ja, dat is in zekere zin vergelijkbaar met waarom je ooit voor een bv koos, je hoopt toch dat je daarna iets makkelijker in de spiegel durft te kijken.
Jij bent nu dus een maand verder, is het je mee gevallen? Misschien heb je dat al ergens anders geschreven dus als je niet meer wilt reageren begrijp ik dat hoor! In ieder geval sterkte verder met opknappen!
Jij bent nu dus een maand verder, is het je mee gevallen? Misschien heb je dat al ergens anders geschreven dus als je niet meer wilt reageren begrijp ik dat hoor! In ieder geval sterkte verder met opknappen!
Lieve Debster, Welkom!!!
Wat fijn dat je snel aan de beurt bent, heerlijk!
De arts ken ik niet, maar je moet altijd je gevoel vertrouwen! Dus het zit wel goed hoor
Heel veel succes en sterkte voor de komende tijd!
Alles komt goed.
Liefs, luna❤
Ps. Heb je al een melding gedaan? viewtopic.php?f=142&t=1689
Wegwijs op het forum: viewtopic.php?f=208&t=2033
Wat fijn dat je snel aan de beurt bent, heerlijk!
De arts ken ik niet, maar je moet altijd je gevoel vertrouwen! Dus het zit wel goed hoor
Heel veel succes en sterkte voor de komende tijd!
Alles komt goed.
Liefs, luna❤
Ps. Heb je al een melding gedaan? viewtopic.php?f=142&t=1689
Wegwijs op het forum: viewtopic.php?f=208&t=2033
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hoi Debster,
Ben ik benieuwd naar de resultaten, dus ook naar jouw foto's. Ik wordt geopereerd 2 september: explantatie in combinatie met lift. Ik vind het allemaal heel spannend... Ik zal mijn resultaten ook hier delen als zo ver is.
Ben ik benieuwd naar de resultaten, dus ook naar jouw foto's. Ik wordt geopereerd 2 september: explantatie in combinatie met lift. Ik vind het allemaal heel spannend... Ik zal mijn resultaten ook hier delen als zo ver is.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Ik kan nergens vinden wanneer jij aan de beurt bent Estelle. Hoeveel zones liposuctie gaan erbij jou gedaan worden?
Ja wat is het spannend he? Het liefst zou je er met een hele grote sprong overheen springen... Ik zag dat er voor mijn operatie 2 uur was ingepland, best een tijd
Ik ga eind Aug. Omdat ik weinig vet heb zone buik, brillen, rug en binnenkant benen. Zal Max 100 cc per borst worden maar kan ook maar 70 zijn. Ik bereid me mentaal voor op terug naar cup aa maar goed wat is esthetiek als het ten koste gaat van je gezondheid denk ik maar. 
Dat lijkt me pittig, zowel voor- als achterkant. Maar misschien kun je dan wel op je zij slapen (of mag dat juist weer niet voor de stevigheid van de borsten?). In ieder geval ga ik voor je duimen en hoop ik dat je de dagen daarna goed verwent gaat worden!Estelle schreef: ↑26 jul 2019 21:38Ik ga eind Aug. Omdat ik weinig vet heb zone buik, brillen, rug en binnenkant benen. Zal Max 100 cc per borst worden maar kan ook maar 70 zijn. Ik bereid me mentaal voor op terug naar cup aa maar goed wat is esthetiek als het ten koste gaat van je gezondheid denk ik maar.![]()
Oh wat lief dank je ik heb eigenlijk er nog niet eens aan gedacht hoe ik dan moet slapen... Staand als een stokstaartje haha
we hebben een dreumes rondlopen en mijn man zei vandaag nog dat hij enorm opziet tegen de ingreep en er een beetje doorheen zit. Heb geen al te hoge verwachtingen van goede zorg na de ingreep ben allang blij als hij voor ons zoontje zorgt. Heb je ook de tip gekregen vooraf met crème te smeren en arnica te nemen? Lees wel dagelijks op de Amerikaanse BII fb groep verhalen van vrouwen die opknappen dat is wel bemoedigd ken je de fb groep?
Nee die pagina ken ik niet. En wat voor crème zou je moeten smeren dan? Ik neem wel multivitaminen en eet me ongans aan alles wat gezond is (zodat ik happy vetcellen heb
). En ik heb maar vast valeriaan ingeslagen, ik kan echt niet slapen op mijn rug. Het aftellen is begonnen...
Succes en sterkte met de voorbereidingen Estelle x
Succes en sterkte met de voorbereidingen Estelle x