Explantatie Pris2210 - Dr. Vossen

Deel je ervaringen en foto's
Pris2210

Ongelezen bericht 25 jul 2019 12:40

Hoi allemaal,

Ik heb 10 jaar borstprotheses gehad. Op mij. 24ste nu ben ik 34 jaar. Na 4 jaar begonnen de klachten pijn/steken in de borst, moe, pijn in mijn arm en rug. 6 jaar lang heb ik met pijn gelopen de huisarts wimpelde het af met stress en paniekaanvallen . Ja, ik heb er paniekaanvallen van gekregen omdat ik alleen aan de linkerkant last had dacht ik eerst dat het aan mijn hart lag. Jaren heb ik hiermee rondgelopen. Tot dat ik gewoon voelde dat er iets niet goed zat een zenuw die klem zat of een spier? Tot op de dag van vandaag weet ik dat nog steeds niet. Wat ik wel wist is dat ze eruit moesten. Keer op keer werdt mijn aanvraag bij de verzekering afgewezen ik was op continu paniekaanvallen een emotioneel wrak. Mijn vriend heeft de operatie bekostigd waar ik hem eeuwig dankbaar voor zou zijn. afgelopen maandag 22-07-2019 was het zover ze gingen eruit! Ik heb gehuild maar wat was ik blij! Na de operatie voelde ik gelijk geen druk meer de rug pijn is ook verdwenen. De eerste dag durfde ik niet te kijken en ze niet aan te raken
Ik moest ze onder ogen komen en ik schrok heel erg 10 jaar lang heb ik strakke ronde borsten gezien en nu is daar weinig mee van over. Rechts (de borst waar ik geen pijn had) ziet er nog mooi uit hangt niet en genoeg volume maar links de borst die al 6 jaar pijn deed vind ik niet mooi er zit een deuk in de borst weinig volume. Hebben vrouwen hier ook last van gehad? Trekt je huid nog een beetje bij? Moet het van binnen ook helen? Ik moet 6 weken lang een sportbh dragen.

Ik hoop dat ik mensen tref met de zelfde ervaring.

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2019 13:03

Lieve Pris, Welkom!🌺

Ik heb je bericht afgesplitst, want je schreef in het bericht van Dorie. Zo heb je je eigen topic.

Lieverd, je bent net 3 dagen geleden geopereerd, dus je huid gaat nog herstellen. Ik kan je niet garanderen dat het zo mooi wordt als de andere kant, maar het wordt wel veel beter dan het nu is. Geef het tijd, ok? viewtopic.php?f=61&t=2148

Heel veel sterkte en succes met je herstel!!!!

Door wie ben je geopereerd?

💕💋Luna

Ps. Heb je al een melding gedaan? viewtopic.php?f=142&t=1689
Wegwijs op het forum: viewtopic.php?f=208&t=2033
Loiza

Ongelezen bericht 25 jul 2019 14:59

Hi Pris,

Wat fijn voor je dat ze eruit zijn😀 mijn borsten hadden de eerste paar dagen na explantatie (afgelopen 12 juli) ingetrokken tepels en een deukje/slapheid aan de onderkant. Dat is bijgetrokken. Nu kijken mn tepels de wereld weer in en hangen er borstjes (80A) zonder deuken. Heb minder (als in: bijna geen) volume bovenin de borsten, maar das ook natuurlijk denk ik dan maar. Een natuurlijke borst hangt wat, hellooo zwaartekracht. En is tenminste zacht! Veel fijner?

Geef het wat tijd! Je huid wil zich graag herstellen, genezen.

Welkom op het forum. Als je vragen hebt of even je ei kwijt wil, wees welkom :)

Liefs Loiza
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Loiza

Ongelezen bericht 25 jul 2019 15:02

Hoeveel cc implantaten had je Pris? Welke? En welke arts heeft de explantatie gedaan?

Succes en sterkte met je herstel!😘
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Monique256

Ongelezen bericht 25 jul 2019 15:18

Hallo Pris, je moet blij zijn dat ze eruit zijn hoe dan ook. Je gezondheid zal snel verbeteren! Ik had na mijn explantatie nog redelijke borsten over, helaas slonken deze nog behoorlijk en hield ik bij één borst een flinke deuk over. Bij mij, maar ik ben tg en slik hormonen is deze met de tijd verdwenen. Liever geen deuk natuurlijjk, maar je gezondheid is belangrijker. Herstel snel, je hebt in ieder geval een goede keuze gemaakt.
Liefs Mirjam
Pris2210

Ongelezen bericht 25 jul 2019 16:41

Lieve Meiden, bedankt voor jullie lieve berichten. Ik had 240 CC in elke borst 10 jaar geleden laten uitvoeren door Bergman Clinique (DR Laban) Ze zijn in het ziekenhuis verwijderd door DR. Vossen maar mijn gesprekken heb ik met DR. Van der Berg gehad.

Bij mij zit het deukje net boven de tepel herkenbaar? Hiep het om dag en nacht een sportbh te dragen?

Liefs x
Essi

Ongelezen bericht 25 jul 2019 18:28

Welkom lieve pris.
Ik kan je vertellen dat het echt nog wel bij zal trekken zelf zie je het meestal niet. Maar maak nu een paar foto' s herhaal dat eens met een week of twee en eens met drie maanden. Echt je zal op de foto's het verschil duidelijk zien
Je hebt het gewoon al achter de rug!!! Stoere power vrouw die je er bent.
Heel veel succes met herstel.
Liefs essi
Laatst gewijzigd door Essi op 27 jul 2019 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Pris2210

Ongelezen bericht 26 jul 2019 16:06

Lieve Essie,

Dankjewel het belangrijkste is dat de klachten al veel minder zijn. Het liefste wil ik geen herstel operatie laten doen dat geeft toch weer littekens heb jij ook een herstel operatie laten doen?

X
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2019 16:19

Lieve Pris, ook jouw topic is verplaatst naar 'Explantatie ervaringen'

Heel veel kusjes en liefs,
Luna

Ik kan al dagen niks door die rotwarmte. Zit dus al een week binnen :x
Respect voor dames die deze week geopereerd zijn!!!
Essi

Ongelezen bericht 27 jul 2019 00:19

Nee pris, ik heb alleen de explantatie gedaan en geen lift of lipo.
Foto's op het afgeschermde deel te vinden.
Groetjes
Pris2210

Ongelezen bericht 27 jul 2019 16:42

Waar kan ik wat foto’s vinden? Kan het niet vinden.

X
Essi

Ongelezen bericht 27 jul 2019 22:11

Ga naar forum overzicht, dan scroll je helemaal omlaag, dan kom je afgeschermde deel tegen. Dit is alleen voor leden en zichtbaar als je bent ingelogd. Dan kan jij kiezen afgeschermde berichten of afgeschermde foto's
Succes met vinden
Groetjes essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jul 2019 19:30

Pris2210

Ongelezen bericht 29 jul 2019 11:25

Dankjewel voor je reactie😘

Vandaag is het een week geleden het voelt soms nog onwerkelijk maar wat ben ik blij dat ze eruit zijn. Ik begin weer wat energie te krijgen en ik hoor dat ik er minder vermoeid uit zie:) ik draag continu een sportbh Dat voelt fijn. Zijn er nog dingen die ik beter niet kan eten tijdens het herstel? Ik las daar iets over. Volgende week moet ik terug voor controle ben benieuwd. Het deukje is iets minder geworden ik merk dat er aan de zijkant nog vocht zit is dit bekend (zijkant van de borst)

Ik zag zulke mooie resultaten😍
Liefs X
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”