Blijkt dat een andere patiënt me “ voor was” en 4 mei gaat niet door. Is t wie t snelst reageert, aan de Beurt is? Teleurstelling. Kan ik 6 weken na explantatie op vakantie?
Balen!! Maar... je kunt normaal gesproken na 6 wk gewoon op vakantie hoor.
Bij mij zaten de wonden na 2wk dicht. Dus als he geen gekke dingen hebt (ontsteking, bloeding etc) dan moet dat echt geen probleem zijn.
He wat balen zeg!
Weet je wel wanneer je dan mag?
Is dat dan een week later of duurt t nog langer?
Even schakelen voor je...
Kan ze je niet op een ‘stand-by’ lijst zetten mocht er toch een operatie niet doorgaan?
Wauw! Spannend!!! Nog een paar dagen en je bent er vanaf. Zelf ben ik morgen aam de beurt. Wel gewoon in het zkh trouwens. Moet ook goedkomen. Ben zo zenuwachtig!
Succes over een paar dagen.
X
Vrijdag 31 mei is t zover ; om 13.45 moet ik me melden bij dr.Kappel! Wat zal ik blij zijn als t achter de rug is!
Lieverd, ik ga je alvast heel veel succes wensen voor a.s. vrijdag, want ik ben bang dat ik het vergeet
Heel veel succes, alles komt goed! Je bent in heeeeeeel goede handen bij dr. Kappel!!!
Heel veel succes. Hopelijk gaat je operatie goed en gaat het resultaat erg meevallen. Post je foto’s als je wat herteld bent???
Sterkte met de operatie en je hertel
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
heel veel sterkte alvast Daan, komt helemaal goed
lekker de tijd nemen voor herstel; en als je er aan toe bent, laat je even weten hoe het is gegaan?
lieve groetjes
Diana