Kunnen de kapsels bij Dr. Kappel onderzocht worden?

Lees informatie of stel vragen.
Maja34

Ongelezen bericht 06 mei 2019 13:31

Lieve dames,

Ik heb al meerdere keren bij Kappel in consult en per mail aan haar de vraag gesteld of bij haar mijn kapsels onderzocht kunnen worden door een patholoog. Dit vind ik zelf erg belangrijk.
Maar helaas heeft ze hier tijdens het consult geen eenduidig antwoord op gegeven en via de mail lijkt ze over de vraag heen te lezen, want na 3x nog geen antwoord.. telefonisch probeer ik haar ook al 2 weken te bereiken. Maar tevergeefs.
Wel heb ik de offerte van haar ontvangen. Maar ik wil antwoord op mijn vraag voordat ik de offerte teken.

Dus; weet iemand van jullie of de kapsels bij Dr. Kappel onderzocht kunnen worden?
Gezien er veel dames door har geopereerd zijn hoop ik dat iemand van jullie het weet .

Dank jullie wel!

Liefs, Maja
Flora

Ongelezen bericht 06 mei 2019 14:46

Hi lieve Maja,

Ben een paar weken geleden bij dr Kappel op consult geweest.
Ze stuurt de kapsels geloof ik wel op voor onderzoek. Ook mag je je protesen mee naar huis nemen.

Wat balen dat je haar maar niet te pakken krijgt. Las gisteren ergens op het forum dat ze net terug is uit het buitenland.
Wanneer ben je bij haar op consult geweest?

Ik wacht nog steeds op de offerte.
Als je er op wacht dan duurt het zoooo lang.
Hoelang duurde het voor jij de offerte binnen had?
Komt die via de mail of post?

X
Flora

Ongelezen bericht 06 mei 2019 15:12

Nog vergeten aan je te vragen…
Heeft ze dit niet gefactureerd? (aanje bericht te lezen niet maar dacht zal t toch nog even vragen)
Dit viel namelijk buiten de kosten van explantatie…

Liefs! Flora
Maja34

Ongelezen bericht 06 mei 2019 18:03

Hi Lieve Flora,

Bedankt voor je berichtjes!
Ben blij dat ik de vraag hier heb gesteld.. want ik wist ook niet dat deze kosten buiten explantatie vielen.. groot minpunt want ik kan niets zelf betalen.. Ik twijfelde al tussen Kappel en Selms (jan van goyen) omdat zij wel een contract hebben met zorgverzekeraars en alles dus gewoon naar de verzekering gaat.

Het duurde bij mij een paar weken voordat ik de offerte van Kappel binnen had. Ik ben in januari op consult geweest maar heb pas de offerte een maand geleden aangevraagd omdat ik pas over uiterlijk 2 weken de brief van het VU binnen heb die naar Menzis moet voor aanvraag.
De offerte stuurt ze per post.
Hopelijk heb je m snel!

x
Marleenv92

Ongelezen bericht 05 jun 2019 17:20

ik was vandaag bij Dr. Kappel,
Ze stuurt dat niet meer op zegt ze, tenzij ze iets verdachts ziet.
Flora

Ongelezen bericht 05 jun 2019 17:26

Hi Marleen,

Ook niet als je er voor zegt te willen betalen?
Het zit niet in de offerte berekend. Ik heb ook aangegeven de kapsel te willen laten onderzoeken meerprijs vind ik geen probleem. Dit heeft ze genoteerd.

Hoe vond je het verder gaan vandaag?

Liefs!
Marleenv92

Ongelezen bericht 05 jun 2019 18:24

Flora schreef:
05 jun 2019 17:26
Hi Marleen,

Ook niet als je er voor zegt te willen betalen?
Het zit niet in de offerte berekend. Ik heb ook aangegeven de kapsel te willen laten onderzoeken meerprijs vind ik geen probleem. Dit heeft ze genoteerd.

Hoe vond je het verder gaan vandaag?

Liefs!
Nou, ze heeft daar verder niets over gezegd en heb er ook niet op door gevraagd.
Ik ga er maar vanuit dat ze het zal zien als er iets mis is. En als er niets te zien is, moet het maar goed zijn.
Ze leek zich sowieso niet teveel zorgen te maken om mijn implantaten (ondanks dat het verboden silimed zijn; haar reactie: alles is hetzelfde en ooit zullen ze allemaal verboden worden hoop ik). ze constateerde baker 2 en dacht dat omdat ik ze nog maar 5 jaar heb, ze waarschijnlijk nog wel in tact zullen zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Kapsels, onderzoek kapsels, drains”