Explantatie + borstlift + lipofilling Dr. Buncamper

Deel ervaringen en foto's.
Malika1985

Ongelezen bericht 02 mei 2019 14:54

Ik deel mijn verhaal in de hoop dat andere vrouwen er misschien wat steun aan kunnen hebben.

Op 19 april 2019 ben ik geopereerd door Dr. Buncamper. Ik moest me om 7.30 melden en ben om 8.30 uiteindelijk onder het mes gegaan. Super spannend was het. Ze leken een beetje haast te hebben. Dus alles ging snel snel. Ook wel weer een voordeel ;-).
De narcose zag ik het meest tegenop. Vooral omdat ik thuis 2 kleine meisjes heb rondlopen. Voor ik het wist was het 11.45 en werd ik wakker. Zo blij was ik dat het voorbij was. Ik heb nog even geslapen want ik was wat misselijk. Ik ben ontzettend goed verzorgd en om 16.00 ben ik richting huis gegaan.
Wat me het meeste pijn deed was mijn buik van de lipofilling. Alles was lekker strak ingepakt met elastisch hoog broekje en een sport bh (super sexy en dat nog 4 weken ;) )
Eenmaal thuis ben ik nog erg moe geweest en heb 3 dgn elke 4u (behalve snachts) 2x paracetamol geslikt. Ik had wel artrotec, maar dit was niet nodig. Zolang ik rustig aan deed ging het eigenlijk prima zonder paracetamol. Dus heb het maar gelaten . Na een week terug bij dr. Buncamper en alles was goed. De dag erna kreeg ik last van wondvocht. Mijn hele t shirt was nat (dat kon er denk ik niet uit de eerste week door de pleisters). Gelukkig geen koorts of pus dus het was deel van het helingproces.
Nu 2 weken na de operatie is het wondvocht bijna gestopt en kan ik al heel lichtjes op mijn zij slapen (nouja mn benen dan de rest draait dan een stukje mee).
Ik voel me eigenlijk best goed. Sommige dagen nog erg moe, maar dat was ik ook met implantaten. Hopelijk trekt de moeheid steeds een beetje meer weg.
Ik heb een bmi van 20 en de lipofilling kon prima bij dr. Buncamper. Ik ben nu al heel blij met het resultaat. En ik duim zo erg dat mn lipofilling blijft zitten (kans is niet heel groot begreep ik van mijn onderzoek op internet) er is vaak 2 a 3x voor nodig. Zoveel vet heb ik niet en ik ga het hierbij laten. Ik ben weer blij!

Ik heb mijn implantaten eruit laten halen na 12 jaar. Ik had mono bloc en bij de wellness kliniek in genk laten plaatsen. Ivm de verhoogde kans op kanker, moeheid, kramp en wellicht nog wat meer vage klachten. Zijn ze eruit. Ik zou het nooooit aan iemand adviseren en ben weer zoooo blij met mijn eigen borsten.
Ik ben van cup F/G naar cup B/C gegaan.
Sol

Ongelezen bericht 02 mei 2019 15:15

Dank je wel Malika1985 voor het delen van de verhaal. ๐Ÿ’‹ Ik wens je een voorspoedig verder herstel.

Heel veel liefs SOL
Malika1985

Ongelezen bericht 02 mei 2019 15:36

Dank je wel! Gaat goedkomen!
Loiza

Ongelezen bericht 02 mei 2019 22:45

Hi Malika! Mooi succes verhaal. Dank voor het delen. Hoop voor je dat het vet blijft zitten. Omdat ik zelf geรฏnteresseerd ben in lipo, mag je van mij nog wel een update daarover sturen later on *).

Beterschap gewenst, volgens mij gaat het al erg de goede kant op, zoals je het omschrijft! Liefs
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Dorie

Ongelezen bericht 03 mei 2019 08:01

Hoi mailika

Dank voor je verhaal. Erg fijn om je ervaring te lezen. Zelf wil ik ook een explantatie en een mogelijke lipofilling. Echter wil ik ook slechts eenmaal geopereerd worden. Wat ik mij afvroeg hoe is jou het resultaat van die eenmalige lipo uitgelegd. Is het de moeite waard? Het is een heftiger herstel, kostbaarder enz en levert 1 lipo vulling zichtbaar resultaat?
Succes met je herstel. Hou ons op de hoogte!
Groetjes Dorie
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2019 15:19

Lieve Malika,

Mooi verslagje, dank je wel!!! ๐Ÿ˜€
Op zich is een bmi van 20 heel normaal hoor. En gelukkig niet te dun voor lipofilling๐Ÿ˜‰

Herstel maar goed!

โš˜๐Ÿ’‹Luna

Ps. Had even je bericht verplaatst๐Ÿ˜‰
Loiza

Ongelezen bericht 03 mei 2019 21:58

Luna schreef: โ†‘
03 mei 2019 15:19
Op zich is een bmi van 20 heel normaal hoor. En gelukkig niet te dun voor lipofilling๐Ÿ˜‰
Ah, vroeg me al af hoe dat ong. zit - hoeveel vet zou in BMI termen voldoende zijn. Een BMI van 20 heb ik ookโœŒ ze mogen het wegschrapen van mn dijen ;)
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Malika1985

Ongelezen bericht 08 mei 2019 15:59

Dorie schreef: โ†‘
03 mei 2019 08:01
Hoi mailika

Dank voor je verhaal. Erg fijn om je ervaring te lezen. Zelf wil ik ook een explantatie en een mogelijke lipofilling. Echter wil ik ook slechts eenmaal geopereerd worden. Wat ik mij afvroeg hoe is jou het resultaat van die eenmalige lipo uitgelegd. Is het de moeite waard? Het is een heftiger herstel, kostbaarder enz en levert 1 lipo vulling zichtbaar resultaat?
Groetjes Dorie

Hoi Dorie,

Nou ik had me goed ingelezen en begrepen dat er vaak 2 a 3x voor nodig is wil het blijven zitten. Al kan het ook met 1x zo zijn hoor! Ik vroeg dat aan dr. Buncamper en hij beaamde dat het idd zou kunnen dat er meerdere keren voor nodig zijn (prijzig!). Echt heel duidelijke cijfers weet ik eigenlijk niet. Ik heb 1 borst op laten vullen i.v.m a symmetrie. Je moet maar eens fotos op zoeken van vrouwen met voor en na lipofilling. Ik ga het niet meer doen, want mn buik voelt nog als een grote blauwe plek ;) .

Liefs,
Malika
Malika1985

Ongelezen bericht 08 mei 2019 16:08

Luna schreef: โ†‘
03 mei 2019 15:19
Lieve Malika,

Mooi verslagje, dank je wel!!! ๐Ÿ˜€

Herstel maar goed!

โš˜๐Ÿ’‹Luna

Ps. Had even je bericht verplaatst๐Ÿ˜‰
Haha ik kon 'm al niet meer vinden. (Ben niet zo goed in forums).

Nee 20 is prima met mijn lengte. Nu is het vet wel een beetje op ๐Ÿ˜‰. Ik doe niet meer mee ๐Ÿ˜‚.

Dank je wel. Komt goed!

Xx
Malika
Dorie

Ongelezen bericht 09 mei 2019 14:06

Hoi mailika

Voor ongelijke borsten lijkt het me inderdaad een super goede oplossing !
Malika1985 schreef: โ†‘
08 mei 2019 15:59
Dorie schreef: โ†‘
03 mei 2019 08:01
Hoi mailika

Groetjes Dorie

Hoi Dorie,

Nou ik had me goed ingelezen en begrepen dat er vaak 2 a 3x voor nodig is wil het blijven zitten. Al kan het ook met 1x zo zijn hoor! Ik vroeg dat aan dr. Buncamper en hij beaamde dat het idd zou kunnen dat er meerdere keren voor nodig zijn (prijzig!). Echt heel duidelijke cijfers weet ik eigenlijk niet. Ik heb 1 borst op laten vullen i.v.m a symmetrie. Je moet maar eens fotos op zoeken van vrouwen met voor en na lipofilling. Ik ga het niet meer doen, want mn buik voelt nog als een grote blauwe plek ;) .

Liefs,
Malika
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Plaats reactie

Terug naar โ€œBorstlift (met of zonder lipofilling)โ€