Op 19 april 2019 ben ik geopereerd door Dr. Buncamper. Ik moest me om 7.30 melden en ben om 8.30 uiteindelijk onder het mes gegaan. Super spannend was het. Ze leken een beetje haast te hebben. Dus alles ging snel snel. Ook wel weer een voordeel ;-).
De narcose zag ik het meest tegenop. Vooral omdat ik thuis 2 kleine meisjes heb rondlopen. Voor ik het wist was het 11.45 en werd ik wakker. Zo blij was ik dat het voorbij was. Ik heb nog even geslapen want ik was wat misselijk. Ik ben ontzettend goed verzorgd en om 16.00 ben ik richting huis gegaan.
Wat me het meeste pijn deed was mijn buik van de lipofilling. Alles was lekker strak ingepakt met elastisch hoog broekje en een sport bh (super sexy en dat nog 4 weken

Eenmaal thuis ben ik nog erg moe geweest en heb 3 dgn elke 4u (behalve snachts) 2x paracetamol geslikt. Ik had wel artrotec, maar dit was niet nodig. Zolang ik rustig aan deed ging het eigenlijk prima zonder paracetamol. Dus heb het maar gelaten . Na een week terug bij dr. Buncamper en alles was goed. De dag erna kreeg ik last van wondvocht. Mijn hele t shirt was nat (dat kon er denk ik niet uit de eerste week door de pleisters). Gelukkig geen koorts of pus dus het was deel van het helingproces.
Nu 2 weken na de operatie is het wondvocht bijna gestopt en kan ik al heel lichtjes op mijn zij slapen (nouja mn benen dan de rest draait dan een stukje mee).
Ik voel me eigenlijk best goed. Sommige dagen nog erg moe, maar dat was ik ook met implantaten. Hopelijk trekt de moeheid steeds een beetje meer weg.
Ik heb een bmi van 20 en de lipofilling kon prima bij dr. Buncamper. Ik ben nu al heel blij met het resultaat. En ik duim zo erg dat mn lipofilling blijft zitten (kans is niet heel groot begreep ik van mijn onderzoek op internet) er is vaak 2 a 3x voor nodig. Zoveel vet heb ik niet en ik ga het hierbij laten. Ik ben weer blij!
Ik heb mijn implantaten eruit laten halen na 12 jaar. Ik had mono bloc en bij de wellness kliniek in genk laten plaatsen. Ivm de verhoogde kans op kanker, moeheid, kramp en wellicht nog wat meer vage klachten. Zijn ze eruit. Ik zou het nooooit aan iemand adviseren en ben weer zoooo blij met mijn eigen borsten.
Ik ben van cup F/G naar cup B/C gegaan.