geen klachten toch explantatie
Fijn om te lezen lieverds!
Heb de rest net pas weg kunnen halen. Maar geen probleem niks aan de hand
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Beste dames
Ik heb inmiddels de hele site door gespit, had ik hem maar eerder ontdekt!
Dan had ik nooit de wissel gedaan vorig jaar. ( had me een hoop geld gescheeld)
Hoe dom om te denken dat ik er niet ziek van kan worden.
Heb altijd gedacht ik heb veilige protheses want ze lekken niet en het zijn geen Pip protheses.
De overgangsklachten lijken zoveel op de klachten die vele van jullie hebben, vermoeidheid, concentratieproblemen, niet op woorden kunnen komen.
Ik sta nu meer dan ooit achter mijn beslissing voor de explantatie.
Dus niet alleen omdat ik ze na de wissel te perfect vind, maar omdat ik nu begrijp wat een troep je eigenlijk in je lijft meedraagt.
Vanaf volgende week mijn eigen kleine hangende borstjes. Ik zie er tegen op, maar ben er ook klaar voor.
Rust nemen zal nog wel een dingetje worden want ik ben daar heel slecht in.
Jullie verhalen sterken mij enorm en als ik straks snikkend naar mijn borstjes kijk hoop ik dat ik me bevrijd voel!
Ik heb inmiddels de hele site door gespit, had ik hem maar eerder ontdekt!
Dan had ik nooit de wissel gedaan vorig jaar. ( had me een hoop geld gescheeld)
Hoe dom om te denken dat ik er niet ziek van kan worden.
Heb altijd gedacht ik heb veilige protheses want ze lekken niet en het zijn geen Pip protheses.
De overgangsklachten lijken zoveel op de klachten die vele van jullie hebben, vermoeidheid, concentratieproblemen, niet op woorden kunnen komen.
Ik sta nu meer dan ooit achter mijn beslissing voor de explantatie.
Dus niet alleen omdat ik ze na de wissel te perfect vind, maar omdat ik nu begrijp wat een troep je eigenlijk in je lijft meedraagt.
Vanaf volgende week mijn eigen kleine hangende borstjes. Ik zie er tegen op, maar ben er ook klaar voor.
Rust nemen zal nog wel een dingetje worden want ik ben daar heel slecht in.
Jullie verhalen sterken mij enorm en als ik straks snikkend naar mijn borstjes kijk hoop ik dat ik me bevrijd voel!
Jansje,1 ding: je bent niet dom omdat je de wissel hebt gedaan
In PC wereld wordt gewoon gezegd dat die dingen levenslang mee gaan
Rust is heel belangrijk, hoe moeilijk ook , voor herstel van je borsten en littekens
Ik had ze onder mijn spier, dacht ik. Maar ik heb een 3-in-1 operatie gedaan,
alleen explantatie weet ik niet. Maar je krijgt alle informatie mee.
En ik zou gewoon je PC vragen hoelang je iets niet mag etc.
lieve groetjes
Diana
In PC wereld wordt gewoon gezegd dat die dingen levenslang mee gaan
Rust is heel belangrijk, hoe moeilijk ook , voor herstel van je borsten en littekens
Ik had ze onder mijn spier, dacht ik. Maar ik heb een 3-in-1 operatie gedaan,
alleen explantatie weet ik niet. Maar je krijgt alle informatie mee.
En ik zou gewoon je PC vragen hoelang je iets niet mag etc.
lieve groetjes
Diana
Lieve dames
Ze zijn eruit!
Opgelucht, teleurgesteld.
Ik wist dat er niks zat, maar hoopte toch stiekem dat er toch nog wel iets zou zitten wat me een bh'tje gepusht kan worden.
.... er valt weinig te pushen.
Maar ik voel me prima verder. Geen pijn, niet misselijk en fit.
Dikke tranen net toen ik onder mijn bh keek.
De bh doe veel en veel te groot is.
Ik heb er nu een strakke hemdje overheen.
Ik hoop dat de vorm zich nog een beetje zal aanpassen want het is een oorlog gebied.
Ondanks alles ben ik blij dat het achter de rug is.
Ik zal even moed verzamelen om foto's te posten...
Ze zijn eruit!
Opgelucht, teleurgesteld.
Ik wist dat er niks zat, maar hoopte toch stiekem dat er toch nog wel iets zou zitten wat me een bh'tje gepusht kan worden.
.... er valt weinig te pushen.
Maar ik voel me prima verder. Geen pijn, niet misselijk en fit.
Dikke tranen net toen ik onder mijn bh keek.
De bh doe veel en veel te groot is.
Ik heb er nu een strakke hemdje overheen.
Ik hoop dat de vorm zich nog een beetje zal aanpassen want het is een oorlog gebied.
Ondanks alles ben ik blij dat het achter de rug is.
Ik zal even moed verzamelen om foto's te posten...
- Daniëlle Slingerland
Heel herkenbaar dat je ging voor een verwijdering en uiteindelijk toch voor een wissel.
5 jaar later ga ik ze, vanwege de klachten die ik bij de eerdere protheses van 24 jaar oud niet had, toch nu al laten verwijderen.
Goed dat je het toch hebt laten doen, en ik heb gehoord dat ze echt nog een jaar kunnen "fluffen"!
Liefs, Danielle
5 jaar later ga ik ze, vanwege de klachten die ik bij de eerdere protheses van 24 jaar oud niet had, toch nu al laten verwijderen.
Goed dat je het toch hebt laten doen, en ik heb gehoord dat ze echt nog een jaar kunnen "fluffen"!
Liefs, Danielle
Goedemorgen lieve dames
Inmiddels ben ik bijna 3 weken na mijn explantatie en nog altijd blij en trots.
Dat wat er nog zat bleek zwelling te zijn en geen borstweefsel, dus het is helaas nog platter dan eerst.
Met mijn padded bh'jes van de Hema in mijn sas. dan lijkt het nog een klein beetje ergens op.
Ik hoop dat het nog steeds een beetje zal op zal fluffen.
De littekens gaan goed en langzaam aan pak ik mijn werk weer op.
Ik heb inmiddels veel vrouwen gesproken en borsten na explantatie gezien. Bijna allemaal opgelucht. En allemaal trots.
Ik ben nu met een project bezig ( ik ben fotograaf) en vroeg me af of er onder jullie dames zijn die daar aan mee zouden willen werken.
Ik denk dat heel veel mensen niet begrijpen wat het inhoudt om een explantatie te ondergaan en dat er nog heeeeel veel meiden zijn die er over nadenken het te laten doen. En helaas ook nog vele die toch protheses willen.
Ik wil dames die het gedaan hebben en blij zijn ( of juist niet) fotograferen, mooi en zacht zoals ze nu na de explantatie zijn, vanaf de nek dus onherkenbaar.
Wil je hier aan meewerken stuur me dan een persoonlijk bericht.
heel veel sterkte voor iedereen die nog moet, zet het door want het is echt de beste beslissing die je kunt maken
x Jansje
Inmiddels ben ik bijna 3 weken na mijn explantatie en nog altijd blij en trots.
Dat wat er nog zat bleek zwelling te zijn en geen borstweefsel, dus het is helaas nog platter dan eerst.
Met mijn padded bh'jes van de Hema in mijn sas. dan lijkt het nog een klein beetje ergens op.
Ik hoop dat het nog steeds een beetje zal op zal fluffen.
De littekens gaan goed en langzaam aan pak ik mijn werk weer op.
Ik heb inmiddels veel vrouwen gesproken en borsten na explantatie gezien. Bijna allemaal opgelucht. En allemaal trots.
Ik ben nu met een project bezig ( ik ben fotograaf) en vroeg me af of er onder jullie dames zijn die daar aan mee zouden willen werken.
Ik denk dat heel veel mensen niet begrijpen wat het inhoudt om een explantatie te ondergaan en dat er nog heeeeel veel meiden zijn die er over nadenken het te laten doen. En helaas ook nog vele die toch protheses willen.
Ik wil dames die het gedaan hebben en blij zijn ( of juist niet) fotograferen, mooi en zacht zoals ze nu na de explantatie zijn, vanaf de nek dus onherkenbaar.
Wil je hier aan meewerken stuur me dan een persoonlijk bericht.
heel veel sterkte voor iedereen die nog moet, zet het door want het is echt de beste beslissing die je kunt maken
x Jansje
Hi Jansje,
Net je verhaal gelezen. Herkenbaar. Je gedachten en keuzes. De commercie erachter maakt mij soms echt boos; levenslang houdbaar. Pfff. De consument wellicht wat te goedgelovig en de plastische chirurgie branche wat te hebberig, Oost Indisch doof mbt wetenschappelijke bevindingen over de negatieve gezondheidsgevolgen!? Enfin. Ik ben wat beduusd soms over de wereld, als ik er te veel over nadenk.
Echt super dapper van je, dat je toch voor een explantatie hebt gekozen terwijl je net een nieuw "setje" had. Knap hoor. Ik ervaar ook geen uitgesproken klachten welke ik, voor mijn gevoel, 100% zou kunnen linken aan de siliconen. Maar heb wel wat vage klachten. En heel lokaal wat last, de borsten zelf, beginnen steeds vaker te "zeuren".
Ik las over je project. Mooi! Ik ga daarover nadenken. Want ik voel me nu ook een beetje verantwoordelijk om de maatschappij herhaaldelijk te informeren over het siliconenvraagstuk, door mn eigen ervaring. Ook in het kader van duurzaamheid. Dat we "onze dochters" mogen behoeden voor "onze misstappen" of in elk geval volledig informeren, inclusief de mogelijke zeeeeer negatieve gevolgen. Zodat men zelf een weloverwogen keuze kan maken. En het mooist zou zijn als het verboden wordt, totdat een producent 99,99% veiligheid forever and always kan garanderen.
Oké, ik draaf wat door, excuus! Het gaat me aan het hart.
Hoe kom je trouwens op het idee van dit project? Ben je fotografe?
Groetjes, Loiza!
Net je verhaal gelezen. Herkenbaar. Je gedachten en keuzes. De commercie erachter maakt mij soms echt boos; levenslang houdbaar. Pfff. De consument wellicht wat te goedgelovig en de plastische chirurgie branche wat te hebberig, Oost Indisch doof mbt wetenschappelijke bevindingen over de negatieve gezondheidsgevolgen!? Enfin. Ik ben wat beduusd soms over de wereld, als ik er te veel over nadenk.
Echt super dapper van je, dat je toch voor een explantatie hebt gekozen terwijl je net een nieuw "setje" had. Knap hoor. Ik ervaar ook geen uitgesproken klachten welke ik, voor mijn gevoel, 100% zou kunnen linken aan de siliconen. Maar heb wel wat vage klachten. En heel lokaal wat last, de borsten zelf, beginnen steeds vaker te "zeuren".
Ik las over je project. Mooi! Ik ga daarover nadenken. Want ik voel me nu ook een beetje verantwoordelijk om de maatschappij herhaaldelijk te informeren over het siliconenvraagstuk, door mn eigen ervaring. Ook in het kader van duurzaamheid. Dat we "onze dochters" mogen behoeden voor "onze misstappen" of in elk geval volledig informeren, inclusief de mogelijke zeeeeer negatieve gevolgen. Zodat men zelf een weloverwogen keuze kan maken. En het mooist zou zijn als het verboden wordt, totdat een producent 99,99% veiligheid forever and always kan garanderen.
Oké, ik draaf wat door, excuus! Het gaat me aan het hart.
Hoe kom je trouwens op het idee van dit project? Ben je fotografe?
Groetjes, Loiza!
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat
!
Ik lees nu dat je fotografe bent! Ik stuur je later wel even een pb. 
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat
!