Explantatie + lift + lipofilling Diana - Dr. Niessen
Hoi Kiki
Zal ik niet doen, te snel te veel willen
Vraagje: wanneer gingen jullie weer werken? Ik merk dat ik nog geen hele dagen kan. Ik ben balieassistente bij een chiropractor (staand en zittend)
Denk zelf a.s. maandag weer te beginnen, halve dag. (dit is 2 weken na de operatie), of zal ik er nog een week rustig aan doen, aan vast plakken?
lieve groetjes
Diana
Zal ik niet doen, te snel te veel willen
Vraagje: wanneer gingen jullie weer werken? Ik merk dat ik nog geen hele dagen kan. Ik ben balieassistente bij een chiropractor (staand en zittend)
Denk zelf a.s. maandag weer te beginnen, halve dag. (dit is 2 weken na de operatie), of zal ik er nog een week rustig aan doen, aan vast plakken?
lieve groetjes
Diana
Hoi Diana,
Ik ga pas over 3 weken weer aan het werk (dat is 5 weken na operatie).
En dan ook niet te zwaar aan de slag gaan.
Ze gaven het advies om echt kalm aan te doen om dat er wel kapot weefsel zit wat moet herstellen.
Ben ook blij dat ik wat de tijd heb om te herstellen. Mag ook nog 4 weken niet stofzuigen en strijken bv maar 15 min per keer.
Ben ook nog best snel moe. Ik herstel wel snel als ik mezelf even rust geef.
Denk er goed over na hoor!
Lieve groeten Stefanie
Ik ga pas over 3 weken weer aan het werk (dat is 5 weken na operatie).
En dan ook niet te zwaar aan de slag gaan.
Ze gaven het advies om echt kalm aan te doen om dat er wel kapot weefsel zit wat moet herstellen.
Ben ook blij dat ik wat de tijd heb om te herstellen. Mag ook nog 4 weken niet stofzuigen en strijken bv maar 15 min per keer.
Ben ook nog best snel moe. Ik herstel wel snel als ik mezelf even rust geef.
Denk er goed over na hoor!
Lieve groeten Stefanie
Oei, ik kan echt niet langer dan twee weken vrij krijgen na de explantatie. Of ik moet wachten tot mijn vakantie in juli, maar dat wil ik liever niet.
Ik weet eigenlijk niet meer hoe lang ik thuis ben gebleven na de implantatie.
Iedereen die het al achter de rug heeft, goed herstel
.
Liefs Mieke
Ik weet eigenlijk niet meer hoe lang ik thuis ben gebleven na de implantatie.
Iedereen die het al achter de rug heeft, goed herstel
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Ja dat klopt, maar wij zitten in een reorganisatie. Dus moet wel wat opletten.
Ik zie wel hoe het gaat. Nu eerst naar dr. Niessen voor eerste gesprek.
Gr. Mieke.
Ik zie wel hoe het gaat. Nu eerst naar dr. Niessen voor eerste gesprek.
Gr. Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.

Ik denk idd ook dat het per persoon en per operatie anders is. Ik ben ook van plan na 2 wkn administratief werk weer op te pikken. Maar das ook na alleen explantatie. Jij hebt wel de bonus natuurlijk met 3 in 1 he Diana. Luister naar je lichaam! Liefs
Hai Bieberd,
Ja, inderdaad, ik heb 2 extra bonus-operaties gekregen, 3in1
Ik heb een superlieve baas en lieve collega. Zelf voel ik me schuldig maar zij zeggen: denk aan jezelf; herstel eerst goed anders heb je jezelf ermee (ook al werk ik op 0uren contract, mijn collega werkt ook op 0-uren). Zo fijn.
Waar ik blij mee zal zijn: dat korset overdag niet meer dragen ('s nachts slaap ik toch}....pfffftttt, ben het nu al zat en moet nog 4,5 week
, maar ja, ik weet dat het moet voor je lichaam, dus hupsakee, niet zeuren maar doen
Het gaat hier verder z'n gangetje, merk dat als ik mijn BH uit doe, de borsten nog erg strak voelen (en opgepompt), met BH aan voel ik dat niet, maar zoals je al zei, ik heb 3 operaties in 1 gehad. Geduld is een schone zaak, komt helemaal goed.
groetjes
Ja, inderdaad, ik heb 2 extra bonus-operaties gekregen, 3in1

Ik heb een superlieve baas en lieve collega. Zelf voel ik me schuldig maar zij zeggen: denk aan jezelf; herstel eerst goed anders heb je jezelf ermee (ook al werk ik op 0uren contract, mijn collega werkt ook op 0-uren). Zo fijn.
Waar ik blij mee zal zijn: dat korset overdag niet meer dragen ('s nachts slaap ik toch}....pfffftttt, ben het nu al zat en moet nog 4,5 week

Het gaat hier verder z'n gangetje, merk dat als ik mijn BH uit doe, de borsten nog erg strak voelen (en opgepompt), met BH aan voel ik dat niet, maar zoals je al zei, ik heb 3 operaties in 1 gehad. Geduld is een schone zaak, komt helemaal goed.
groetjes
Hoi Esther,
Nee hoor, geen rare vraag. Zelf had ik niet veel last van wondvocht. Toen ik op de bijslaapkamer lag, zag ik toen ik weg ging wel dat mijn laken bebloed was, maar thuis heb ik voor de zekerheid een strandhanddoek op mijn matras gelegd. Maar ik had alleen last van wat wondvocht uit mijn borsten, toen het tape eraf was gegaan, toen plakte mijn bh een beetje. Maar ik kan je niet garanderen dat dit bij jou ook zo is. Ik weet dat Miekje wel een nabloeding heeft gehad. Als je twijfelt, kan je van de kraammatrasbeschermers bij kruidvat of zo kopen, leg je die op je bank, als je gaat zitten. Maar zelf heb ik er geen last van gehad dus. Enige waar ik" last" van heb, is dat korset....wat zit dat ding in de weg zeg...arme vrouwen vroeger.....maar....nog maar 4 weken dag en nacht, tel de dagen af
lieve groetjes
Diana
Nee hoor, geen rare vraag. Zelf had ik niet veel last van wondvocht. Toen ik op de bijslaapkamer lag, zag ik toen ik weg ging wel dat mijn laken bebloed was, maar thuis heb ik voor de zekerheid een strandhanddoek op mijn matras gelegd. Maar ik had alleen last van wat wondvocht uit mijn borsten, toen het tape eraf was gegaan, toen plakte mijn bh een beetje. Maar ik kan je niet garanderen dat dit bij jou ook zo is. Ik weet dat Miekje wel een nabloeding heeft gehad. Als je twijfelt, kan je van de kraammatrasbeschermers bij kruidvat of zo kopen, leg je die op je bank, als je gaat zitten. Maar zelf heb ik er geen last van gehad dus. Enige waar ik" last" van heb, is dat korset....wat zit dat ding in de weg zeg...arme vrouwen vroeger.....maar....nog maar 4 weken dag en nacht, tel de dagen af

lieve groetjes
Diana
Word je vandaag geopereerd Bloem? Dat had ik even gemist! Heel veel succes dan, spannend he. Maar je bent in goede handen!