Liefs Mieke.
Methyleenblauw
Ok lieverd, ik ben blij, want je moet gewoon rustig blijven. Jezelf zo ermee stressen is niet nodig. Het helpt je niet lieve schat.
Zodra je de implantaten hebt verwijderd, komt alles goed! Veel dames knapten heel erg op. Marga, onze voorzitter, voelde ook een enorme verbetering! Ik kan je niet zeggen of je helemaal hersteld, maar dat je je minimaal 50% beter gaat voelen weet ik bijna zeker. Laten we daar gewoon in geloven ok?
Ik moet nu echt stoppen, zo'n hoofdpijn ook weer.
Heel veel kusjes lieve schat!
X
Zodra je de implantaten hebt verwijderd, komt alles goed! Veel dames knapten heel erg op. Marga, onze voorzitter, voelde ook een enorme verbetering! Ik kan je niet zeggen of je helemaal hersteld, maar dat je je minimaal 50% beter gaat voelen weet ik bijna zeker. Laten we daar gewoon in geloven ok?
Ik moet nu echt stoppen, zo'n hoofdpijn ook weer.
Heel veel kusjes lieve schat!
X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Trouwens, de bron van mijn eerste linkje is een artikel op de website van het NTVG (Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde).
https://www.ntvg.nl/artikelen/methyleen ... ierfunctie
Er staat dat de stof al na een half uur in de urine wordt aangetoond. Dan begint het uitscheiden al zeg maar. Zo zie je dus hoe snel het gaat.
https://www.ntvg.nl/artikelen/methyleen ... ierfunctie
Er staat dat de stof al na een half uur in de urine wordt aangetoond. Dan begint het uitscheiden al zeg maar. Zo zie je dus hoe snel het gaat.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Woops ik heb dit even gemist, sorry sorry sorry! Ik wou zeker niemand bang maken, maar juist even de feiten laten zien. Ik ging ervan uit dat muisje op zoek was naar meer info, dus dacht ik deze vraag deels te kunnen beantwoorden!
Maar het is zoals Luna zegt, niet tevee stressen en set het even uit je hoofd. Komt tijd komt raad, maar eerst even focussen op belangrijkere dingen. Ik hoop dat je het kun loslaten..
Veel liefs!!!
X
Veel liefs!!!
X
Hoi Dotje,
Dankjewel voor je lieve reactie. Ik probeer het los te laten, maak me snel druk de laatste tijd.
Ik ben blij dat ik nu weet dat het wel het lichaam verlaat, dat vind ik heel belangrijk. Nu afwachten wat dr. Niessen 6 maart zegt en wanneer ze er uit kunnen.
Liefs Mieke.
Dankjewel voor je lieve reactie. Ik probeer het los te laten, maak me snel druk de laatste tijd.
Ik ben blij dat ik nu weet dat het wel het lichaam verlaat, dat vind ik heel belangrijk. Nu afwachten wat dr. Niessen 6 maart zegt en wanneer ze er uit kunnen.
Liefs Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020
2022 diagnose non hodgkin