Explantatie + lift + lipofilling Diana - Dr. Niessen

Deel ervaringen en foto's.
diana1967

Ongelezen bericht 16 feb 2019 19:04

Voorsteltopic—>Diana

Lieve allemaal,
Hier een berichtje van mij (en ja Margot, wij zijn volgens mij inderdaad tegelijkertijd op dit forum gekomen).
De operatie is goed gegaan (explantatie met lift en lipofilling). Er was maar een dun laagje kapsel dat dr Niessen niet kon verwijderen, zonder borstweefsel kapot te maken, hij heeft het schoon gemaakt. Ik voel me beurs en blauw als ik beweeg, voor de rest valt het mee.
Ze zitten ook nog goed ingetapet. Wat ik vreemd vind, is dat, volgens een zaalassistente, er geen merk op de implantaten staat. Ik heb ze mee naar huis, dus nog even onder de loep leggen :D . Ze zijn in 2001/2002 in Belgie bij Linea Aesthetica geplaatst. Ik zou anatomisch gevormde siliconengel krijgen, maar wat eruit kwam, is wel er slap siliconen. Weet niet hoe ik een foto moet toevoegen. Maar was in deze tijd, ook in Belgie, niet verplicht dat alle siliconen merken moesten hebben? Anders ben ik toch bang voor PIP, of staat dat erop?
Nu rustig aan gaan herstellen, slik paracetamol en diclofenac, de zware pijnstillers hoef ik nog niet te nemen.
Morgen zal het ook nog wel gevoelig zijn, dan is het dag 3 (als we de operatiedag meenemen).
Dr Niessen is erg fijne arts. Ook een fijn team. Woensdag voor wondcontrole. Zie ik best tegenop, ik kan niet zo goed tegen wonden en blauwigheid :D .
Maar iedereen die twijfelt: gewoon doen, als ik dit had geweten, had ik het eerder gedaan. En nu gaan wachten tot mijn klachten verminderen of verdwijnen.
tot zover de update
liefs
Diana
margot1

Ongelezen bericht 16 feb 2019 21:01

Ohhh wat goed en fijn om te horen Diana!!!!
Tuurlijk had ik tegen je gezegd dat de explantatie erg mee valt.... maar dit is natuurlijk niet te vergelijken met jouw operatie (incl lift en lipo)...
Ik ben zó blij voor je dat je het nu achter de rug hebt en dat " ze" (wat het dan ook is geweest) eruit zijn!!!!

Nu op naar een fijn en spoedig herstel!!! Het ergste heb je al achter de rug😊
diana1967

Ongelezen bericht 16 feb 2019 21:28

dank je wel Margot, inmiddels voelt het alsof er een truck over me heen gereden is, bij opstaan en lopen. Maar we gaan door, niet teveel lopen maar wel af en toe een stukje in huis. Had jij ook last van trillingen qua koudheid als je onder de dekens vandaan kwam?
Esthertje

Ongelezen bericht 16 feb 2019 22:09

Hi Diana

Wat fijn dat je een berichtje stuurt, ik heb zoveel aan je gedacht. Fijn dat je het achter de rug hebt. En belangrijker nog, dat het goed gaat. Heel rustig aan doen hoor en jezelf (laten) verwennen.

Goed herstel

Liefs
Esther
margot1

Ongelezen bericht 17 feb 2019 00:22

diana1967 schreef:
16 feb 2019 21:28
dank je wel Margot, inmiddels voelt het alsof er een truck over me heen gereden is, bij opstaan en lopen. Maar we gaan door, niet teveel lopen maar wel af en toe een stukje in huis. Had jij ook last van trillingen qua koudheid als je onder de dekens vandaan kwam?
Aai dat klinkt niet heel aangenaam zo'n truck :?
Nee bij mij gingen de dag erna de drains eruit en ik had nergens geen last meer van....maar wat ik al schreef: jouw operatie is wel een stuk intensiever als die van mij geweest!!! Doe rustig aan meid en houd wel even goed in de gate of je geen koorts krijgt....
Muisje

Ongelezen bericht 17 feb 2019 08:26

Hoi Diana,

Fijn dat het achter de rug is! Goed voor jezelf zorgen nu.

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
steffieL

Ongelezen bericht 17 feb 2019 08:46

diana1967 schreef:
16 feb 2019 21:28
Hey Diana,

Wat fijn dat het achter de rug is. Hoop dat je je gauw beter gaat voelen.
Ik herken jouw koude rillingen ook. Ik heb na de explantatie op de 11e er ook last van gehad. Denk dat het een reactie van je lijf is op alles. Hou je wel in de gaten dat je geen koorts krijgt?!
Sterkte met herstellen en kalm aan hoor want ik ben soms te enthousiast en dat merk ik wel..

Liefs Stefanie
diana1967

Ongelezen bericht 17 feb 2019 09:29

hoi stefanie
dank je wel voor je lieve berichtje. Ja, ik doe rustig aan, wordt ook tegen me gezegd :D
vandaag beetje licht in mijn hoofd, geen koorts vanochtend, 37,1 dus gewoon lekker op de luie stoel
merk dat mijn benen het ergste zijn, door de lipo die daar waarschijnlijk ook weggehaald is. Mijn borsten voel ik nu totaal niet, maar die zitten nog goed ingesnoerd natuurlijk
fijne zondag
lieve groetjes
Diana
Bloem

Ongelezen bericht 17 feb 2019 10:04

Lieve Diana,

Ik had je gisteravond al een bericht gestuurd, maar die lijkt niet verstuurd. Wat fijn dat je het achter de rug hebt, je bent moedig geweest. Het lijkt mij heel wat, wat er allemaal tegelijk is gedaan. De koude rillingen die je nu hebt zijn wat dat betreft niet zo gek. Ik heb nu al rillingen en ik moet nog :roll: ;)

Ik hoop dat je in ieder geval vooruitgang voelt en ook opluchting dat ze er uit zijn!

Wens je een heel goed herstel, woensdag als je voor controle gaat, ben je vast een stuk hersteld!

Lieve groet
Laatst gewijzigd door Bloem op 14 mar 2019 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Clato

Ongelezen bericht 17 feb 2019 17:06

Hi Diana,

Wat fijn om te horen dat het goed is gegaan! Echt zoooo knap van je dat je hebt doorgezet! Het is zo spannend allemaal!

Ben echt benieuwd naar het resultaat (of je er tevreden mee bent enzo). Is er veel 'vet' weggehaald?

Succes aankomende tijd!

Liefs Clato
Esthertje

Ongelezen bericht 18 feb 2019 10:48

Hey Diana

Hoe voel je je vandaag? Hopelijk weer ietsje beter dan gister. Lukt het met slapen?
Kun je een beetje door huis lopen enzo?

Als je je goed genoeg voelt, ik heb nog wat vraagjes..
Ik ben nog wel heel benieuwd naar welke bh je hebt gekocht en welke extra drukkleding.
Word je meteen na de operatie al in je drukkleding gehesen?

Jij weet nu hoe t gaat 😉.. ik tel de dagen af...
hoop dat je woensdag een mooi resultaat te zien krijg

Leef met je mee
Liefs
Esthertje
Sol

Ongelezen bericht 19 feb 2019 08:58

Hee Diana :D

Wat fijn dat alles goed gegaan is. Ik wens je een heel spoedig herstel en een mooi resultaat 😘
Esthertje

Ongelezen bericht 20 feb 2019 06:51

Hey Diana

Alles goed met je? Volgens mij heb je vandaag de wondcontrole. Spannend.
Ik hoop dat het er goed uitziet en dat het goed met je gaat.

Liefs
Esther
Bieberd

Ongelezen bericht 20 feb 2019 08:40

Succes vandaag met de controle Diana!
Hopelijk gaat het allemaal weer wat beter met je.
diana1967

Ongelezen bericht 20 feb 2019 09:49

Lieve allemaal,
Mijn PC deed het even niet meer (accuprobleempje) :D
Maandagavond het tape onder de douche eraf, dat moest mijn man echt doen, want ik ben zo'n chicken :D . Enfin, nu zitten de wondpleisters er nog op, en hopelijk mogen die er nog even op blijven (en haalt dr Frank deze er vanavond niet af, want ik vind dit wel een veilig idee).
De pijn is me zo ontzettend mee gevallen, eigenlijk alleen blauwe plekken gevoel door de lipo. Eerste 2 dagen moest iemand mij een steuntje in de rug geven als ik uit bed wilde, maar daarna kon ik het zelf. Ik heb 2 dagen diclofenac geslikt (je krijgt recepten voor pijnstillers mee). De zware pijnstillers heb ik niet hoeven nemen. Gister wilde ik ook zonder paracetamol, maar kreeg hoofdpijn, dus toch maar 2 genomen (van 1000 mg elk, krijg je ook recept van mee). Ik durf eigenlijk niet zo goed te kijken; kan niet tegen littekens etc, dus ik vraag vanavond wel aan dr Frank hoe hij vindt dat ze eruit zien, na 5 dagen (hij heeft tenslotte ook veel vergelijkingsmateriaal, toch :D ?). En ik laat hem wel een foto maken, dan kan ik het herstel later terug kijken over een aantal weken. Ik weet niet of het komt dat ik nu op het hardere matras slaap (logeerkamer, daar kan het hoofdeinde van omhoog), maar mijn rug voelt minder pijnlijk aan.
Esthertje, ga jij ook naar Frank Niessen, dan krijg je als het goed is van Belinda een mail met het advies voor welke BH en welke cupmaat je moet gaan, Dat is voor iedereen anders. Ik heb bij lipoesthetic besteld, 1 broek en 1 bh uiteindelijk over gehouden, en bij Biodermis (dat is echt een supervriendelijk bedrijf; ik heb hier een broek van en een FLAPBH, die ga ik vanavond passen bij dr Frank).
De drukkleding krijg je, na een tijdje te hebben uitgeslapen, aan. Ik had alleen een vrouw die dit nog niet had gedaan,d at vond ik wel jammer, want zelf weet ik ook niet hoe strak het moet/mag, dus dat is een vraag die ik meeneem. Ik had gewoon 2 bh's en 2 pakken mee, kon ik ter plekke kijken. Maar vooraf het pak passen, met panty eronder, dan moet deze strak zitten maar niet oncomfortabel (advies Biodermis).
Enige is: ik heb totaal geen trek in koffie, en thee smaakt me niet echt meer, ach, dan maar aan het gemeentebier: WATER
Lieve dames, als ik geweten had dat het zo weinig tot geen pijn zou geven, had ik het veel eerder gedaan.
Zet m op, samen kunnen we dit!
Liefs
Diana
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”