toch even voorstellen (Diana)
Hoi Bieberd
wat fijn, dat je ook een goed gevoel bij dr Niessen hebt
ja, hij krijgt het zeker druk, maar dat komt ook omdat hij de tijd neemt, en je kan hem altijd persoonlijk mailen
Ook stelt hij je erg op je gemak en begrijpt onze onrust en angst voor operatie
Ik heb het vrijdag in gang gezet, dus afwachten
Wat ga jij voor operatie doen?
wat fijn, dat je ook een goed gevoel bij dr Niessen hebt
ja, hij krijgt het zeker druk, maar dat komt ook omdat hij de tijd neemt, en je kan hem altijd persoonlijk mailen
Ook stelt hij je erg op je gemak en begrijpt onze onrust en angst voor operatie
Ik heb het vrijdag in gang gezet, dus afwachten
Wat ga jij voor operatie doen?
Het is idd een erg prettige man. En je voelt je idd serieus genomen. En tenminste niet 'voor gek verklaard ' omdat je mooi uitziende borsten zomaar wil laten verwijderen.... Net alsof mooi eruit zien ten koste mag gaan van mijn gezondheid. Mja even terug komend op jou vraag haha. Ik ga voor explantatie. Lift is volgens dr Niessen niet nodig omdat mij huid nog mooi stevig is en borsten niet hangen. Wel adviseert hij eventueel meteen lipo te doen. Ik denk zelf dat ik dit niet ga doen omdat het me op het moment tegen staat nog meer 'schade' aan te brengen aan mij lichaam dan nodig is. Plus dat ik ook nog best wat borstweefsel heb van mezelf. En het niet zo zal zijn dat ik helemaal niks overhoud. Ook speelt het mee dat ik nog een babytje wil. En dit mijn borsten ook weer kan veranderen. Ik hoop dus eigenlijk blij te zijn met het resultaat van alleen explantatie. En mocht ik na mijn zwangerschap niet tevreden zijn, kan ik er dan eventueel nog wat aan laten doen mocht ik dat echt willen. Ben jij er zelf al uit Diana? Explantatie lift en evt lipo he?
Heb jij je proteses voor of achter de spier?Bieberd schreef: ↑27 jan 2019 15:53Het is idd een erg prettige man. En je voelt je idd serieus genomen. En tenminste niet 'voor gek verklaard ' omdat je mooi uitziende borsten zomaar wil laten verwijderen.... Net alsof mooi eruit zien ten koste mag gaan van mijn gezondheid. Mja even terug komend op jou vraag haha. Ik ga voor explantatie. Lift is volgens dr Niessen niet nodig omdat mij huid nog mooi stevig is en borsten niet hangen. Wel adviseert hij eventueel meteen lipo te doen. Ik denk zelf dat ik dit niet ga doen omdat het me op het moment tegen staat nog meer 'schade' aan te brengen aan mij lichaam dan nodig is. Plus dat ik ook nog best wat borstweefsel heb van mezelf. En het niet zo zal zijn dat ik helemaal niks overhoud. Ook speelt het mee dat ik nog een babytje wil. En dit mijn borsten ook weer kan veranderen. Ik hoop dus eigenlijk blij te zijn met het resultaat van alleen explantatie. En mocht ik na mijn zwangerschap niet tevreden zijn, kan ik er dan eventueel nog wat aan laten doen mocht ik dat echt willen. Ben jij er zelf al uit Diana? Explantatie lift en evt lipo he?
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Erachter. Maakt dit uit voor iets dan?Dorie schreef: ↑27 jan 2019 18:11Heb jij je proteses voor of achter de spier?Bieberd schreef: ↑27 jan 2019 15:53Het is idd een erg prettige man. En je voelt je idd serieus genomen. En tenminste niet 'voor gek verklaard ' omdat je mooi uitziende borsten zomaar wil laten verwijderen.... Net alsof mooi eruit zien ten koste mag gaan van mijn gezondheid. Mja even terug komend op jou vraag haha. Ik ga voor explantatie. Lift is volgens dr Niessen niet nodig omdat mij huid nog mooi stevig is en borsten niet hangen. Wel adviseert hij eventueel meteen lipo te doen. Ik denk zelf dat ik dit niet ga doen omdat het me op het moment tegen staat nog meer 'schade' aan te brengen aan mij lichaam dan nodig is. Plus dat ik ook nog best wat borstweefsel heb van mezelf. En het niet zo zal zijn dat ik helemaal niks overhoud. Ook speelt het mee dat ik nog een babytje wil. En dit mijn borsten ook weer kan veranderen. Ik hoop dus eigenlijk blij te zijn met het resultaat van alleen explantatie. En mocht ik na mijn zwangerschap niet tevreden zijn, kan ik er dan eventueel nog wat aan laten doen mocht ik dat echt willen. Ben jij er zelf al uit Diana? Explantatie lift en evt lipo he?
Hi Diana
Super! Fijn voor je dat er een datum is. Op naar de volgende stap.
Ik werd vandaag ook gebeld en ga 7 maart voor explantatie en lipofilling. Voelde de kriebels in m’n buik. Ben er zenuwachtig voor en kijk er ook naar uit.
Jij gaat al snel onder het mes. Ben je er mentaal klaar voor?
Lieve groet
Esther
Super! Fijn voor je dat er een datum is. Op naar de volgende stap.
Ik werd vandaag ook gebeld en ga 7 maart voor explantatie en lipofilling. Voelde de kriebels in m’n buik. Ben er zenuwachtig voor en kijk er ook naar uit.
Jij gaat al snel onder het mes. Ben je er mentaal klaar voor?
Lieve groet
Esther
Gefeliciteerd met je datum!
Wat spannend allemaal zeg.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
heel spannend inderdaad Onzeker
ja Esthertje, ik ben er al vanaf 2009, met tussenposes hoor, mee bezig. De laatste 4 jaar continue, omdat ik toen heel veel klachten kreeg. En sinds een jaar of 2 echt aan het inlezen etc. Maar evengoed schrok ik dat er zo snel een plekje was, zo spannend.
Maar ik vind dr Niessen zo'n fijn persoon, hij stelt mij echt op mijn gemak, zelfs met 5x hetzelfde zeggen/vragen, raakt hij niet geïrriteerd
. En hij heeft geen witte-jassen-syndroom, echt zo fijn.
Jij ook heel veel succes; 7 maart is ook al best snel
lieve groetjes
Diana
ja Esthertje, ik ben er al vanaf 2009, met tussenposes hoor, mee bezig. De laatste 4 jaar continue, omdat ik toen heel veel klachten kreeg. En sinds een jaar of 2 echt aan het inlezen etc. Maar evengoed schrok ik dat er zo snel een plekje was, zo spannend.
Maar ik vind dr Niessen zo'n fijn persoon, hij stelt mij echt op mijn gemak, zelfs met 5x hetzelfde zeggen/vragen, raakt hij niet geïrriteerd
Jij ook heel veel succes; 7 maart is ook al best snel
lieve groetjes
Diana
Hi Diana
Fijn dat je na zo’n lange zoektocht je plek gebr gevonden. Ik vind het ook een hele prettige arts.
Heel persoonlijk. En ik weet zeker dat hij gaat voor het beste resultaat.
7 maart is inderdaad ook snel. Ik weet pas net dat mijn klachten van de siliconen komen. En heb even tijd nodig om te verwerken. Er naartoe te groeien. Ik ben alleenstaande moeder en wil de operatie ook over de voorjaarsvakantie Hern tillen. Net even iets meer tijd.
Ik ga jouw proces op de voet volgen en hoop dat het me de moed geeft en de angst een beetje weg kan nemen voor de ingreep.
Liefs
Esther
Fijn dat je na zo’n lange zoektocht je plek gebr gevonden. Ik vind het ook een hele prettige arts.
Heel persoonlijk. En ik weet zeker dat hij gaat voor het beste resultaat.
7 maart is inderdaad ook snel. Ik weet pas net dat mijn klachten van de siliconen komen. En heb even tijd nodig om te verwerken. Er naartoe te groeien. Ik ben alleenstaande moeder en wil de operatie ook over de voorjaarsvakantie Hern tillen. Net even iets meer tijd.
Ik ga jouw proces op de voet volgen en hoop dat het me de moed geeft en de angst een beetje weg kan nemen voor de ingreep.
Liefs
Esther
Diana, yoehoeeeee! Een datum en al snel zeg!
Jij gaat ook zijn protocol volgen he?! Super verstandig... jammer van de koffie en de wijntjes
Smaakt het over 4 weken weer extra lekker!
Vanaf nu zul je merken dat je echt nergens anders meer mee bezig zult zijn, mentaal!
Althans, dat had ik. Maar hoe fijn is dat.. eindelijk de knoop doorgehakt, vertrouwen in je arts en vertrouwen op herstel!
Blij voor je!!!
Jij gaat ook zijn protocol volgen he?! Super verstandig... jammer van de koffie en de wijntjes
Smaakt het over 4 weken weer extra lekker!
Vanaf nu zul je merken dat je echt nergens anders meer mee bezig zult zijn, mentaal!
Althans, dat had ik. Maar hoe fijn is dat.. eindelijk de knoop doorgehakt, vertrouwen in je arts en vertrouwen op herstel!
Blij voor je!!!
Gefeliciteerd dames, wat super spannend! Snel al idd Diana, maar hoe eerder het achter de rug is, hoe beter. Je kan het maar gehad hebben toch. En Esther; 7 maart is ook weer zo! Heb je idd nog even de tijd om aan t idee te wennen. Ik hoop ook een dezer dagen een datum te kunnen prikken.