UPDATE na 2 weken:
LADIES!
Het ging echt heel goed, de klachten die weg zijn sinds de explantatie:
-nachtzweten
-opstaan met vreselijke hoofdpijn
-eczeem
-droge mond en keel (alsof ik 4 weken in de Sahara zat zonder water)
-haaruitval wordt minder
-geen rode opvlammende huid meer
-oogwit wordt witter
-tot op heden bijna geen rugpijn (maar ik doe ook weinig)
-geen gevoel van 'er heeft weer een vrachtwagen over me heeb gereden vanancht'
-pijn in lymfeklieren in hals weg
-een hele milde menstruatie, normaal is mijn PMS heel erg (halve echtscheding en veel lichamelijke klachten)
Nadat de drains verwijderd waren heb ik op die plek aan elke kant een hele grote bult gekregen die zeer pijnlijk is, dit komt niet vaak voor dus Dr.Kappel kijkt er morgen naar. Ik denk een inkapseling van vocht, de drains zaten ook best vol met stolsels bloed en vocht.
Was ook bijna 100ml uit elke borst kwijt. Hier wordt dus nog een gewerkt maar verder geen pijn meer, ribben nog gevoelig maar ik kan alles weer, niet zwaar tillen en uitbundig stofzuigen
Sinds vrijdag heb ik een dip, ik denk dat dit de bekende afterparty is van de implantaten. Alle vrijgekomen siliconen deeltjes vieren hun laatste feest in mijn lijf. Ik heb hoofdpijn, weinig zin om dingen te ondernemen en ben moe... ene beetje alsof ik ongesteld moet worden qua humeur en zin.
Mijn borsten daarentegen zijn heel mooi aan het bijtrekken. De rechterborst was weg en is opeens mooi en ze verschillen nog maar een beetje qua maat, dat had ik voor de vergroting ook al. Ik heb BH's van Hunkemoller, uiteraard push up in maat 70B! YOEHOOOOOOEEEEEE! BLIJ!!!
Ik draag wel 24/7 een hele strakke sport BH, deze:
https://www.zalando.nl/roehnisch-zip-sp ... k-c11.html
Ik begin ook deze week met accupunctuur om in balans te blijven met lijf en geest, iets waar ik veel waarde aan hecht gezien het feit dat mijn emoties er niet zijn maar het me heus wat doet. En ik optimaal wil genezen!
LIEFS en dank voor het lezen en al jullie steun.