Eplantatie Nynke 12-1-19 door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Nynke

Ongelezen bericht 16 jan 2019 17:40

Dag meiden,

Ja die shake neem ik al jaren elke ochtend omdat ik het ook jaren lang in mijn voeding heb gezocht, gezondheid.
Verder eet ik veel groenten, maak verse soepen en zonder E nummers en eet zo onbewerkt mogelijk.
Selderij is heel heilzaam en inderdaad medical medium schrijft dat ook voor.
Ik begin volgende week met chlorella en omega 3 en een extra selderij shake!

Ik heb net 17uur live gekeken over implantaten, dit leek wel een promotiepraatje voor borstimplantaten. Het maakte me zo boos, ik heb ze een email gestuurd met daarin de vraag of ze geen radar, instagram of nieuws volgen. Ik heb ze gevraagd of ´wij ´ eens aan tafel mogen samen met een plastisch chirurg die 2 kanten van het verhaal vertelt.

Verder ga ik heel goed, slik geen pijnstillers meer zodat ik m´n grenzen voel en kan aangeven.
Ik heb ook al 4 dagen geen extreem droge mond en keel meer! BIZAR!

Liefs

PS en er komen morgen 22 BH´s binnen :D
Esthertje

Ongelezen bericht 16 jan 2019 19:01

Hi Nynke

Veel plezier morgen met uitpakken en inpakken.
X
Ellerim

Ongelezen bericht 17 jan 2019 10:53

haha, idd veel plezier met uitpakken.. 22 :shock:

Wilde je nog wel vragen, ik word steeds gewaarschuwd dat je je door de narcose en operatie eerst nog veel slechter gaat voelen dan nu maar volgens mij valt dat bij jou dus wel mee?
En welke pijnstillers heb jij genomen? Of kreeg je die van dr. Kappel?
Ellerim

Ongelezen bericht 22 jan 2019 12:00

Hi Nynke, weet niet of je nog meeleest maar wilde nog aan je vragen of je de drains door Dr Kappel hebt laten verwijderen of door je eigen huisarts?
Nynke

Ongelezen bericht 23 jan 2019 09:20

Dag Ellerim,

Sorry ben zo druk met mezelf, hahaaa!

Ik voelde me na de narcose vreselijk, maar ik had veel meer narcose gehad dan aanvankelijk werd gedacht en nog wat shots diclofenac.
Dr.Kappel schrijft Naproxen voor tegen de pijn, ik heb echter voor diclofenac gekozen omdat ik daar goed op ga en nog veel van had liggen. Kappel vond dat prima en de anesthesist gaf me dit in eerste instantie ook (na ontwaken) dus dat kwam mooi uit. Ik heb me de eerst week moe gevoeld maar verder redelijk snel opgeknapt. Ik heb me ook HEEEL rustig gehouden hoor!

De drains worden op dag 2 na de operatie verwijderd door je huisarts, naar maar op zich zo gedaan. Dan gaa het ook het verband eraf en kun je het beste meteen een strakke sportBH gaan dragen. TIP: kies er een met een rits, scheelt je veel gedoe en pijn!
2 weken na de operatie ga je naar Dr.Kappel in Zwolle voor controle, ze zal dan ook de pleisters van de hechtingen verwijderen.

Ik ben nu ruim een week verder en voel me goed!
Mijn borsten trekken echt al een beetje bij en ik ben ontzettend opgelucht.

Ik merk nu:
sinds de operatie GEEN hoofdpijn meer gehad.
Geen nachtzweten meer!
Mijn eerste menstruatie gehad onder vreselijke klachten.
oogwit wordt witter, was gelig.
Huid is mooi van keur, was altijd rood.
Eczeem tussen vingers is WEG!
Geen droge keel en mond meer.
Ik kan ZOOOO diep ademen, niet normaal!

Ik verwacht wel een terugval, dit gaven Niessen en Kappel aan en ik vermoedt dat dat er aan zit te komen omdat ik me opeens best moe voel sinds gister. Echter hun gaven aan dat dit binnen 4 weken optreedt dus ik ben er wat vroeg mee.

Liefs Nynke
Onzeker

Ongelezen bericht 23 jan 2019 20:05

Wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat. En wat geweldig dat je al zoveel verschil merkt.
Ik ben zelf erg benieuwd dat als het voor mij zover is of ik dan misschien ook verschillen ga merken die me misschien nu op dit moment nog niet opvallen.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Ellerim

Ongelezen bericht 23 jan 2019 20:55

Snap ik Nynke, fijn dat je überhaubt nog reageert :-)..

Dank voor je antwoord en de tips, direct al even twee sport bh's met rits besteld.
Goed te horen idd dat die klachten al zoveel weg zijn!! Wel balen dat je nu die dip hebt maar op zich beter nu, dan heb je hem tenminste achter de rug als je op ski vakantie gaat..
Ik zelf begin best een beetje nerveus te worden, sowieso die narcose en ik kan echt helemaal niet tegen bloed eigenlijk en het idee dat ik dan 3 dagen (2e dag is helaas een zondag namelijk) met die dingen met bloed moet lopen, bleh...

Mijn gewicht is echt op het randje, nu precies een BMI van 17,6 en ik begreep dat deze niet onder de 17,5 mag zijn dus hopelijk val ik niet af doordat ik het ontbijt moet overslaan haha..

Nou sterkte nog even met hopelijk de laatste loodjes en daarna alleen maar opbouwen en aansterken.
Nynke

Ongelezen bericht 23 jan 2019 21:45

Dag Ellerim,

Precies, kom maar door met die dip. HAHA! Zoals ik me nu voel kan ik over 3 weken skien! YOEHOE!

Goed bezig met je voorbereidingen, belangrijk!

Ze opereren niet onder de 17! 17,5 zit je veilig hoor.
Die drains vallen echt mee, regel een vest en naai er grote zakken in of een keykoord om je nek daar hang je de drains aan als je gaat staan/lopen/opfrissen. De flesjes zijn zo groot als halve liter spa flesjes. Zaterdag opereren is maandag drains eruit. Die dagen hang je toch een beetje op je bed of bank dus echt veel last heb je er niet van.

Niet teveel tegenop zien, het valt echt mee... het ontwaken na narcose is het vervelendste, als je dan eenmaal thuis bent en een paar uurtjes hebt (kunnen) slapen voel je je al veel beter! En bouw een spiegel op met je pijnstillers!

Heel veel sterkte en succes!

Als je nog vragen hebt help ik je graag.

Liefs Nynke
Ellerim

Ongelezen bericht 24 jan 2019 14:10

Dank!!! en superfijn dat je kunt gaan skien, ik zit waarschijnlijk net in die dip dan haha..
Nou goed, ga het zien!! Voorlopig denk ik niet dat het erger kan worden na nu :roll:

Zat nog even terug te zoeken naar dat voor en natraject wat Dr Niessen jou had gegeven, heb jij dat bericht nog ergens?

Nu koelkast vullen en soep maken :D
Nynke

Ongelezen bericht 24 jan 2019 19:22

HI,

Ik kan mijn bericht niet meer vinden maar ik slik 2 weken na operatie: chlorella en omega 3.
Naast (2 weken ervoor) : multivitamine, biergist, selenium, zeoliet, teunisbloemolie en vitamine C. (ik heb bijna alles van Solgar).
Chlorella heb ik van het merk Sun. Grondig onderzocht welk merk het beste opneembaar is (en vegan).

HEEEEEL veel sterkte, je krijgt er ECHT geen spijt van!
Denk aan je.

Liefs Nynke
kiki

Ongelezen bericht 24 jan 2019 20:33

Ellerim schreef:
15 jan 2019 10:40
Nynke doe je die reiniging van medical medium? Bleekselderij juice op lege maag en voor de rest heel veel fruit en groente?
Heb deze methode ook van mijn orthomolucair arts doorgekregen, ook omdat ik het Epstein Barr virus heb. (denk overigens dat vele van ons die met klachten lopen dit virus hebben)

Was er al mee begonnen en mijn "watten" (brainfog) waren iig al zo goed als weg, zo fijn!! Het enige is dat mijn BMI omhoog moet dus ben nu toch ook maar weer andere dingen gaan eten, nog even 10 dagen en daarna weer streng om goed te ontgiften!

Ben er ook wel van overtuigd dat als die gifzakken (die triggers van het virus) weg zijn ik mij sowieso zoveel beter ga voelen en jij bent er het bewijs van.
Ja dat Epstein Barr heb ik ook
margot1

Ongelezen bericht 25 jan 2019 21:47

Hoi Ellerim,
Ik ben eind september geopereerd en bij mij mochten de drains er al de dag erna uit hoor :D
Ik ben in het Amphia ziekenhuis geopereerd....
Het is erg afhankelijk hoeveel bloedverlies je nog hebt...bij mij viel dit dus reuze mee!!!
Of heb jij zonder overnachting? Want dan is het mogelijk anders....
Wat ik je iig mee wil geven: de operatie en het herstel valt echt reuze mee!!!! Maak je daar aub niet te druk over...
Liefs
Ellerim

Ongelezen bericht 26 jan 2019 10:48

hai Margot,

dank voor je reactie.

Nu zelf geopereerd en idd ook vrij lege Drains. Ik ben echter direct naar huis gegaan dus ze worden maandag bij de huisarts verwijdert.
Ik zal de rest van mijn explantatie verslag ook even sturen zo, als opsteker voor de rest :-)
Nynke

Ongelezen bericht 27 jan 2019 10:39

UPDATE na 2 weken:

LADIES!

Het ging echt heel goed, de klachten die weg zijn sinds de explantatie:
-nachtzweten
-opstaan met vreselijke hoofdpijn
-eczeem
-droge mond en keel (alsof ik 4 weken in de Sahara zat zonder water)
-haaruitval wordt minder
-geen rode opvlammende huid meer
-oogwit wordt witter
-tot op heden bijna geen rugpijn (maar ik doe ook weinig)
-geen gevoel van 'er heeft weer een vrachtwagen over me heeb gereden vanancht'
-pijn in lymfeklieren in hals weg
-een hele milde menstruatie, normaal is mijn PMS heel erg (halve echtscheding en veel lichamelijke klachten)

Nadat de drains verwijderd waren heb ik op die plek aan elke kant een hele grote bult gekregen die zeer pijnlijk is, dit komt niet vaak voor dus Dr.Kappel kijkt er morgen naar. Ik denk een inkapseling van vocht, de drains zaten ook best vol met stolsels bloed en vocht.
Was ook bijna 100ml uit elke borst kwijt. Hier wordt dus nog een gewerkt maar verder geen pijn meer, ribben nog gevoelig maar ik kan alles weer, niet zwaar tillen en uitbundig stofzuigen ;)

Sinds vrijdag heb ik een dip, ik denk dat dit de bekende afterparty is van de implantaten. Alle vrijgekomen siliconen deeltjes vieren hun laatste feest in mijn lijf. Ik heb hoofdpijn, weinig zin om dingen te ondernemen en ben moe... ene beetje alsof ik ongesteld moet worden qua humeur en zin.

Mijn borsten daarentegen zijn heel mooi aan het bijtrekken. De rechterborst was weg en is opeens mooi en ze verschillen nog maar een beetje qua maat, dat had ik voor de vergroting ook al. Ik heb BH's van Hunkemoller, uiteraard push up in maat 70B! YOEHOOOOOOEEEEEE! BLIJ!!!
Ik draag wel 24/7 een hele strakke sport BH, deze: https://www.zalando.nl/roehnisch-zip-sp ... k-c11.html

Ik begin ook deze week met accupunctuur om in balans te blijven met lijf en geest, iets waar ik veel waarde aan hecht gezien het feit dat mijn emoties er niet zijn maar het me heus wat doet. En ik optimaal wil genezen!

LIEFS en dank voor het lezen en al jullie steun.
diana1967

Ongelezen bericht 27 jan 2019 12:26

Lieve Nynke
Wat een fijn positief bericht! Dat geeft mij zoveel kracht om door te zetten.
En uit alles wat ik lees, schijnt dat mindere weekje erbij te horen (zei dr Niessen ook)
Blijf vooral zo schrijven, dat helpt mij enorm.
Ik hoor begin volgende week wanneer ik bij dr Niessen terecht kan, dan krijg ik alles te horen.
Spannend, maar ik ben er nu aan toe, mede ook dankzij jouw berichten (en van alle anderen die al explantatie achter de rug hebben)
fijne zondag
lieve groetjes
Diana
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”