Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2015 16:39

Hoi Claudia,

Wat lees ik een goed berichtje! Heel goed van ja dat je besloten hebt de zooi eruit te laten halen!!!! Party time
Lipofilling is een veel beter alternatief dan implantaten. Naar welke arts ga je, dr. Kappel of dr. Niessen?
En hoe is het met je darmen? Ik eet sinds een paar weken geen tarwebrood meer en alleen maar speltbrood en ik merk enorm verschil aan de darmen!!!!!!!!!! Ik heb niet meer zoveel diarree buikpijn en andere maagdarmklachten als eerst! Ik val ook niet meer af maar was wat aangekomen zelfs. Alleen had ik deze week weer een terugval helaas. Maar nu is alles weer beter en echt een verschil dan toen ik wel tarwebrood at. Misschien is het een idee om dit een tijdje te proberen. Bij de AH is het speltbrood om de 3 weken in de aanbieding, dus dat is wel lekker, want speltbrood is best prijzig.
Hoop dat je mijn tip uitprobeert, geloof me, ik had jarenlang diarree of breiige ontlasting iedere dag en nu dus niet meer.

Heel veel succes! We horen graag hoe alles verder gaat!

KUS+ Luna
Winabo

Ongelezen bericht 20 dec 2018 22:10

Hallo Claudia ben jij nog actief hier ? Ik heb zojuist met cereform bijna iets gelijk meegemaakt en wil graag met je in contact komen. Grtjs Wina
claudiak85

Ongelezen bericht 01 jan 2019 19:40

Hallo Wina,

Ik kijk regelmatig nog op het forum om alles bij te houden ja :D
Wat vervelend voor je :? Je kan altijd contact opnemen als je wat wilt weten!
Groetjes Claudia
diana1967

Ongelezen bericht 02 jan 2019 16:28

Hallo Claudia
Ik lees net je verhaal, wat afschuwelijk. Hoe is het nu met je?
Weet jij of Linea Aesthetica alleen dit merk gebruikte?
Ik ben in 2001/2002 daar geweest voor bv. Weet alleen geruwd en ze zouden druppelvormig zijn.
Maar weet geen merk. Inmiddels 2 mammo's gehad, terwijl ik aangaf dat ik implantaten had.
Sinds de 1e, kreeg ik van lieverlee allerlei vage klachten en gewrichtsklachten, ontstekingen, en ben ik vaak moe. Ook tintelingen en branderig gevoel op borstbeen en achter tussen schouderbladen, dacht, ivm soms steken in borsten, aan mijn hart, dus door ambulance naar ziekenhuis. Allerlei testen en hartecho, maar alles was goed.
Ik zit al even op deze site, in 2016 bij Cohen geweest in Belgie, voor mijn hielspoor. Hij adviseerde wel om de implantaten te verwijderen, dat staat op de verwijzing van de huisarts voor de PC. Wie weet, krijg ik explantatie vergoed, maar weet jij of ze kunnen zien, welk merk implantaten er destijds is geplaatst?
groetjes
Diana
claudiak85

Ongelezen bericht 02 jan 2019 20:50

Hoi Diana!

Wat vervelend voor je dat je ook met hun te maken hebt gehad :?
Ik wist destijds ook niet eens welk merk bij mij was gebruikt, pas toen ik kwam met de echo uitslag (lekkage, wat hun niet eens accepteerde als een daadwerkelijke lekkage) werd mij verteld dat het merk waarmee ze werkte leveringsproblemen had en mocht er een plaatsvervangende operatie nodig zijn dmv uitslag mri ze het met eurosiliconen zouden doen. Dus naar mijn weten zijn ze in 2014 van cereform overgegaan op eurosiliconen, maar kort daarna was de kliniek daar falliet en cereform zelf dus ook.
Ze hebben bij mij 1 heel implantaat eruit kunnen halen waarop cereform staat alleen de andere was niet meer herkenbaar, de totale shel was verdwenen. Het intacte implantaat was alwel zijn geruwde textuur verloren.
Groetjes Claudia
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”