BH tips
Nieuwe linkjes zijn welkom!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Heel graag! Ik zit nu 4 maanden na explantatie met mijn handen in het haar. Niks past.
En dat wat wel een beetje past (goedkope lelijke sporttop van de Zeeman) schiet naar boven over het beetje weefsel heen dat er nog zit.
Toch wil ik eigenlijk geen push up of vullingen, dat voelt als mezelf voor de gek houden.
Heeft iemand nog tips?
Wat een fijne tips meiden!
Vanaf hoeveel weken is het raadzaam om nieuwe bh's te kopen?
Drukvest moet 6 weken aan vanuit mijn kliniek, maar daarna zullen de borsten best nog wat veranderen? Of zal dat qua cupmaat niet veel uitmaken?
Lijkt mij zonde om na de 6 weken heel veel nieuwe in te slaan en dat ze bijv. Na een half jaar niet meer passen.
En wat doen jullie met de oude bh's (die amper gedragen zijn)? Weggooien? Verkopen? Ander doel?
Ik zie het helemaal voor me dat er allemaal mannen gaan reageren dan op MP,
ipv gewoon verkopen...
Vanaf hoeveel weken is het raadzaam om nieuwe bh's te kopen?
Drukvest moet 6 weken aan vanuit mijn kliniek, maar daarna zullen de borsten best nog wat veranderen? Of zal dat qua cupmaat niet veel uitmaken?
Lijkt mij zonde om na de 6 weken heel veel nieuwe in te slaan en dat ze bijv. Na een half jaar niet meer passen.
En wat doen jullie met de oude bh's (die amper gedragen zijn)? Weggooien? Verkopen? Ander doel?
Ik zie het helemaal voor me dat er allemaal mannen gaan reageren dan op MP,

Bobbymoo...BobbyMoo schreef: β01 apr 2022 13:37Heel graag! Ik zit nu 4 maanden na explantatie met mijn handen in het haar. Niks past.
En dat wat wel een beetje past (goedkope lelijke sporttop van de Zeeman) schiet naar boven over het beetje weefsel heen dat er nog zit.
Toch wil ik eigenlijk geen push up of vullingen, dat voelt als mezelf voor de gek houden.
Heeft iemand nog tips?
Voor mij voeld dat precies zo..push up valt af, er valt niks te pushen.. en met vullingen..ja voor mij voeld t ook als mezelf voor de gek houden...
Zit ook nogal met mijn handen in t haar.
Ik heb wel een bh gevonden met een beetje zachte vullingen die heel fijn zit.
Denk dat ie rond de β¬ 30 was
Magic Bodyfashon
Had foto gemaakt maar plotseling wil in tel de afbeelding niet verkleinen
Ah fijn dat je je tip deelt, ik ga eens kijken!Liek schreef: β05 apr 2022 13:00Bobbymoo...BobbyMoo schreef: β01 apr 2022 13:37Heel graag! Ik zit nu 4 maanden na explantatie met mijn handen in het haar. Niks past.
Heeft iemand nog tips?
Voor mij voeld dat precies zo..push up valt af, er valt niks te pushen.. en met vullingen..ja voor mij voeld t ook als mezelf voor de gek houden...
Zit ook nogal met mijn handen in t haar.
Ik heb wel een bh gevonden met een beetje zachte vullingen die heel fijn zit.
Denk dat ie rond de β¬ 30 was
Magic Bodyfashon
Had foto gemaakt maar plotseling wil in tel de afbeelding niet verkleinen![]()