Door de extra kapselvorming (is door de PC vastgesteld) is mijn rechterborst nu groter dan die aan de linkerzijde. Met regelmaat pijnlijk. Kijk er naar uit dat de boel eruit gaat maar ben ook wat zorgelijk over de lange weg tot herstel en met name de mogelijk (tijdelijke) intensivering van de klachten na de explantatie. Het is nu al een probleem om de dagen door te komen en de drogist heeft een goed belegde boterham door mijn paracetamol aankopen.
liefs
Ria
Kapselvorming
Ik vind het erg voor je om dat te lezen lieve Ria, maar geef de moed niet op! Het is de enige weg. Aan het eind van de lange tunnel is er prachtig licht. Echt waar! Het hoeft niet lang te duren deze tijdelijke verslechtering. Wie weet gaat alles anders dan je dacht. Geef niet op!
Hoop dat je de mogelijkheid hebt om te herstellen. Dit qua werk en zo.
Heel veel sterkte voor nu en voor straks lieve Ria.
Liefs, Luna
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ben best positief ingesteld en laat me niet snel kennen. Het is meer 'even van me afschrijven'. Hoewel klagen niet in mijn aard zit kunnen dingen wel dwars zitten en/of twijfels mij parten spelen. Nog een paar weken en dan de weg omhoog. Ik zal volhouden,beloofd!Luna schreef:Ik vind het erg voor je om dat te lezen lieve Ria, maar geef de moed niet op! Het is de enige weg. Aan het eind van de lange tunnel is er prachtig licht. Echt waar! Het hoeft niet lang te duren deze tijdelijke verslechtering. Wie weet gaat alles anders dan je dacht. Geef niet op!
Liefs, Luna
Je bent goud,Luna! *knuffel*
liefs
Ria
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op