Voor de explantatie viel mijn keuze op dr. Visser in Venlo, omdat zijzelf (toen in elk geval) niet werkte met siliconenimplantaten. Ik vond het een raar idee om voor de explantatie iemand uit te kiezen die ze bij een ander wel zou plaatsen. Soort van principedingetje.

Ik herstelde snel. Volgens mij staat dat verhaal elders op het forum. Ik zal een linkje plakken als ik het kan vinden straks.
viewtopic.php?f=16&t=1027
Mijn gezondheid sindsdien is goed. Ik heb geen steken meer op het borstbeen en geen benauwdheid meer vanuit het niets. Maar of dat iets te maken heeft met de implantaten kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, aangezien ik ook verhuisde in die tijd en nog wat andere dingen. Ik heb gekozen om er niet opnieuw iets in te laten plaatsen.
Voor de borstvergroting had ik aan de ene kant AA en de andere kant AAA, zeg maar. Na de borstvergroting 75B, en na de explantatie zijn ze qua vorm wel wat veranderd. Ze zijn minder bol. Het eerste jaar heb ik geen nieuwe bh's gekocht, alleen maar oude weggedaan die niet meer goed pasten. Na een jaar ben ik naar een goede lingeriezaak geweest, waar ze bij je in het pashokje komen staan, om eens te achterhalen welke maat nu het beste is. En de verrassing was 75C. Toen ik de borstvergroting onderging, woog ik zo'n 65 kg bij 1.80m. Nu ben ik zo'n 10 kg zwaarder. Dus logisch dat de borsten ook van zichzelf wat zwaarder zijn. Ik ben tevreden met hoe ze er nu uitzien. Dat heeft te maken met dat ze niet terug naar AA zijn gegaan, maar ik denk ook wel een beetje met mijn leeftijd (35 jaar). Ik vind het wat minder belangrijk hoe anderen over me zouden kunnen denken. Bovendien word ik niet meer vaak lastiggevallen door mannen die me uitschelden met dat ik niks heb of zo.
Ik sta nog steeds achter de explantatie. Ik heb nu niet meer bij elk pijntje dat ik denk dat het misschien aan de implantaten ligt.
Ik ben ook heel blij dat ik bij dr. Visser ben geweest.
Mocht je vragen hebben, hoor ik het wel.