5 jaar na de explantatie

Vertel hoe het met je gaat.
Bibi

Ongelezen bericht 19 dec 2017 20:48

Dag lieve dames,

Lang geleden dat ik hier was. Een hoop nieuwe dames bijgekomen zie ik ook. Weer veel herkenbare verhalen helaas.
Na mijn explantaie is het een lange tijd niet goed gegaan met mijn gezondheid. Het ging eerder slechter dan hoe het voorheen met me ging. Een heeeel lang traject van ziek zijn, frustraties over het zo ontzettend moe zijn en van de pijn die ik continue had. Een heel coachingtraject, allerlei alternatieve behandelingen en supplementen noem maar op ik heb het geprobeerd. Dat hielp elke keer een klein beetje. Steeds voelde me iets beter maar lang niet gezond.
Het resulsteerde dat ik uiteindelijk mijn baan heb opgezegd, dat hield ik niet meer vol het koste teveel energie. Een goede stap achteraf gezien:)
Anderhalf jaar geleden ben ik bij een goede klassiek homeopaat terecht gekomen. Werkelijkwaar ik ben zo ontzettend opgeknapt hiermee afgelopen jaar. Ben helemaal opgebloeid. Dat ik weer hele dagen door kom met energie, niet meer slaap en gewoon geen pijn meer heb. Zo ontzettend fijn dat ik me weer echt fit voel.
Het is heel gek dat mijn mind daar niet meer was op ingesteld. Bedoel jaren lang zo moe zijn geweest en dat je de dagen moet inplannen wat en wat niet te kunnen doen, activiteiten graag willen doen maar niet kunnen doen, energie verdelen over de dagen etc.... Jullie snappen vast wat ok bedoel.
Is het heel bijzonder dat je alles wat je wilt doen op 1 dag ook werkelijk kan doen. Een stukje mindset dus :-)
Ik ben nog steeds onder behandeling van deze homeopaat maar ik heb sterk het gevoel dat ik er bijna ben. Heel dankbaar hiervoor en ik hoop dat ik hiermee een goed advies kan geven wat te doen na een explantatie.
Liefs Bianca
maaike

Ongelezen bericht 19 dec 2017 23:24

Hoi dankjewel voor je hoopgevende bericht!
Kun je wat meer vertellen over de behandelingen die je hebt gehad bij je homeopaat en wellicht ook zijn gegevens vermelden? Zelf heb ik ook 5 jaar geleden explantatie ondergaan en nog steeds doodmoe elke dag en pijn zou zo graag mijn energie terugkrijgen ook al is het een beetje.... Alvast bedankt groetjes Maaike
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 dec 2017 11:09

Lieve Bibi,

Ontzettend bedankt voor je reactie! Zo blij om te lezen dat het nu veel beter met je gaat! Echt zo blij! :D
De vragen die Maaike stelt, wilde ik ook vragen aan je. Mag je de naam van jouw arts geven denk je?
Vraag het eens aan hem/haar.
Als deze arts ervaring heeft, dan is het misschien goed als meer vrouwen bij hem of haar langs kunnen.
We horen het graag van je.

X Luna
mini1982

Ongelezen bericht 21 dec 2017 12:39

Wat fijn, Bibi!
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”