maya4 schreef:Hoi Wenneke,
Wat dapper en krachtig dat je het hebt gedaan.
Hoe gaat het nu met je?
Hoe zien ze er nu uit..?
Heel veel liefde en gezondheid toegewenst
Lieve Maya,
Ik weet niet of Wenneke op je berichtje zal reageren. Ik zal haar wel even een mailtje sturen om te vragen of ze wil reageren ok.
De meeste dames komen na de explantatie niet zoveel meer op het forum. Iedereen gaat op een gegeven moment door met haar leven en dat is alleen maar goed natuurlijk. Maar nieuwe dames hebben hulp en feedback nodig en de oudere leden zijn altijd bereid te reageren, alleen moet ik ze zelf op de hoogte brengen vaak. Sinds de verhuizing van het forum zijn de gebruikersinstellingen gewijzigd en kan ik die niet zelf meer aanpassen voor gebruikers. Iedereen moet zelf in zijn gebruikerspaneel aangeven hoe ze meldingen wil ontvangen. Maar helaas hebben de meeste dames dat nog niet aangepast...
Ik zal haar wel even mailen en dan komt het vast goed. Maar ik kan je in ieder geval wel vast zeggen dat haar borsten er nu veel en veel beter uitzien dan op de foto. De foto is van de dag na explantatie en het duurt even en paar weken voor alles weer een beetje op de plek komt. Maar borsten worden vaak zeker beter na verloop van tijd. En hoe jonger je bent, hoe mooier het wordt, omdat de huid nog veerkrachtig en elastisch is. Maar zelfs dames over de 60 vertellen dat alles mooier wordt, dus dat kan ik je wel vast zeggen.
Natuurlijk kunnen er wel kuilen overblijven. Vooral aan de bovenpool is de borst dan wat leger, maar goed ze hebben natuurlijk wel wat te lijden gehad. In ieder geval kunnen de meeste vrouwen er prima mee leven. En borsten worden met de jaren toch leger en slapper alleen hebben de protheses dat een beetje versneld.
X