foto dag na explantatie

Deel je ervaringen en foto's
Wenneke

Ongelezen bericht 24 feb 2017 11:07

Afbeelding

Zo dames een dag na operatie. Alles goed gegaan. Heb wel meer pijn vandaag
En voel me niet zo lekker. Het resultaat vond ik best schrikken.
Maar wel moeten wachten tot het genezen is

Liefst wenneke
WeerWennenAanAA

Ongelezen bericht 26 feb 2017 00:16

Lieve Wenneke,

Veel beterschap en herstel! Het is een heftige ingreep en narcose doet ook veel bij sommige mensen, dus ik kan me voorstellen dat je je echt niet lekker voelt. Lief dat je je foto's deelt. De vorm gaat zeker nog bijtrekken, heb het onlangs al bij een vriendin van me gevolgd. Zo fijn dat die rommel je lijf uit is!

Sterkte en houdt moed, liefs Wendy
Wenneke

Ongelezen bericht 26 feb 2017 09:24

WeerWennenAanAA schreef:Lieve Wenneke,

Veel beterschap en herstel! Het is een heftige ingreep en narcose doet ook veel bij sommige mensen, dus ik kan me voorstellen dat je je echt niet lekker voelt. Lief dat je je foto's deelt. De vorm gaat zeker nog bijtrekken, heb het onlangs al bij een vriendin van me gevolgd. Zo fijn dat die rommel je lijf uit is!

Sterkte en houdt moed, liefs Wendy
Ja ik lijk met de dag beroerder te worden.me darmen zijn ook echt al de hele nacht bezig 😣 ik hoop wel dat het wat steviger wordt maar dat is afwachten.
Herstel gaat langzaam ik heb slaapproblemen en die zijn de afgelopen dagen nog erger geworden hopelijk komt dat ook snel goed.
Bedankt voor je berichtje
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2017 15:26

maya4 schreef:Hoi Wenneke,

Wat dapper en krachtig dat je het hebt gedaan.

Hoe gaat het nu met je?

Hoe zien ze er nu uit..?

Heel veel liefde en gezondheid toegewenst
Lieve Maya,

Ik weet niet of Wenneke op je berichtje zal reageren. Ik zal haar wel even een mailtje sturen om te vragen of ze wil reageren ok.
De meeste dames komen na de explantatie niet zoveel meer op het forum. Iedereen gaat op een gegeven moment door met haar leven en dat is alleen maar goed natuurlijk. Maar nieuwe dames hebben hulp en feedback nodig en de oudere leden zijn altijd bereid te reageren, alleen moet ik ze zelf op de hoogte brengen vaak. Sinds de verhuizing van het forum zijn de gebruikersinstellingen gewijzigd en kan ik die niet zelf meer aanpassen voor gebruikers. Iedereen moet zelf in zijn gebruikerspaneel aangeven hoe ze meldingen wil ontvangen. Maar helaas hebben de meeste dames dat nog niet aangepast...

Ik zal haar wel even mailen en dan komt het vast goed. Maar ik kan je in ieder geval wel vast zeggen dat haar borsten er nu veel en veel beter uitzien dan op de foto. De foto is van de dag na explantatie en het duurt even en paar weken voor alles weer een beetje op de plek komt. Maar borsten worden vaak zeker beter na verloop van tijd. En hoe jonger je bent, hoe mooier het wordt, omdat de huid nog veerkrachtig en elastisch is. Maar zelfs dames over de 60 vertellen dat alles mooier wordt, dus dat kan ik je wel vast zeggen.
Natuurlijk kunnen er wel kuilen overblijven. Vooral aan de bovenpool is de borst dan wat leger, maar goed ze hebben natuurlijk wel wat te lijden gehad. In ieder geval kunnen de meeste vrouwen er prima mee leven. En borsten worden met de jaren toch leger en slapper alleen hebben de protheses dat een beetje versneld.

X
Wenneke

Ongelezen bericht 26 okt 2017 09:20

Dag dames,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik was idd al een hele tijd niet meer geweest. Na de operatie ging het een hele poos best wel goed. Maar helaas gaat het nu al een poosje weer erg slecht :? slaap al weken weer niet en alles doet me pijn. Ik ga nu voor verder onderzoek naar de internist van me schildklier blijft rommelen en ga ook weer naar de gynaecoloog om te kijken of er toch niks hormonaals aan de hand is omdat ik ook geen baarmoeder meer heb. Dus helaas ben ik er niet echt van opgeknapt maar ben blij dat ik het gedaan heb. Ben nu onderweg naar mijn moeder die heeft ze na 25jaar gisteren laten verwijderen helaas had zei helemaal geen borsten meer en hebben ze nu ook haar tepels enzo niet meer kunnen redden dus in haar ogen is ze erg verminkt.ik hoop dat ze toch zo sterk wordt als dat ik eruit ben gekomen. Bij mij is het aardig opgeknapt helaas is een borst uit de rek die hangt wat en floept regelmatig ergens onderuit. Ik zal later even foto maken

Liefst Wendy
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”