Voorstellen Natasja
Beste allemaal ik wil mij graag even voorstellen omdat ik nieuw ben hier. Mijn naam is Natasja en ik ben 37 jaar en heb sinds 2004 mcghan implantaten gezet bij Mediconsult in Haarlem. In 2008 kreeg ik de ziekte van Graves. Sinds dat moment heb ik last van mijn ogen droog, branderig een verschrikking. Ook kreeg ik andere klachten veel ziek en vooral de laatste jaren last van mijn darmen, keelpijn bij opstaan, vaak een grieperig gevoel, gewrichtspijn noem het maar op ik heb dit altijd geweten aan de ziekte van graves. Tot ik ongeveer 2 weken geleden pijn kreeg in allebeI mijn borsten. Ik ben dingen gaan opzoeken en zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen. Inmiddels ben ik al zo bang en geschrokken dat ik maar 1 ding wil ze eruit hebben. Ik las dat er veel goede ervaringen zijn bij dokter Niessen dus ik wil proberen bij hem een afspraak te maken zsm. Ik heb hoop dat vooral mijn ogen op zullen knappen of iig niet zullen verergeren. Ik zou het fijn vinden om te horen of jullie misschien ook bekend zijn met de oogklachten en of het verbeterd is na de operatie? Daarnaast kan ik wel wat tips gebruilen over welke stappen ik zou kunnen zetten ik moet dit in mijn eentje doen en zie door de bomen het bos niet meer. Alvast bedankt :-)
hi Natasja,
wat goed van je dat je hier terecht bent gekomen. Ik ken het gevoel dat je die siliconen er zo snel mogelijk uit wilt hebben! Maak idd zo snel mogelijk een afspraak bij een chirurg die jou goed lijkt en wacht dat dan af. Dr. Niessen heeft geen lange wachttijden dacht ik, of wel? Ik ben zelf ruim twee weken geleden geholpen door dr. Kappel, daar kon ik ook heel snel terecht. Ik heb verder geen algemene tips voor je, ik wens je veel geduld tot je eerste consult en probeer dat eerst af te wachten. Veel sterkte!
Liefs Anna
wat goed van je dat je hier terecht bent gekomen. Ik ken het gevoel dat je die siliconen er zo snel mogelijk uit wilt hebben! Maak idd zo snel mogelijk een afspraak bij een chirurg die jou goed lijkt en wacht dat dan af. Dr. Niessen heeft geen lange wachttijden dacht ik, of wel? Ik ben zelf ruim twee weken geleden geholpen door dr. Kappel, daar kon ik ook heel snel terecht. Ik heb verder geen algemene tips voor je, ik wens je veel geduld tot je eerste consult en probeer dat eerst af te wachten. Veel sterkte!
Liefs Anna
Lieve Anna77 en Wenneke bedankt voor jullie berichtje. Het duurde even voor ik reageerde maar heb het gevoel dat ik de afgelopen tijd in een achtbaan zit. Inmiddels ben ik bij dokter Kappel gewest in Zwolle en zij zei me dat ze eruit moeten. De operatie staat nu gepland voor 3 feb. Op de 1 of andere manIer ga je twijfelen nu het zo dichtbij komt vooral ook omdat mensen in mikn omgeving de hele tijd zeggen dat k niet weet of de klachten van droge ogen door de silliconen veroorzaakt worden en dat het wel een rigoreuze stap is. Vraag me af oof dit normaal is dat je bang bent en gaat twijfelen. Daarnaast ben ik nog in overleg of ik ze er alleen uithaal of dat er ook direct lipofilling word gedaan, we moeten samen de voor en de nadelen afwegen. Zijn er hier meiden die ervaring hebben met lipofilling direct tijden de explantatie en die de siliconen ook op de spier hadden?
Alvast bedankt groetjes Natasja
Alvast bedankt groetjes Natasja
Nou dat twijfelen ken ik Zeker! En mensen in omgeving zeggen ook weet je het zeker het is een grote stap. Je wilde het zo graag en heb er zolang voor gespaard. Zeker moeilijk maar het risico nemen om mss wat beter te worden ja graag dat is echt het belangrijkste gezondheid. We zijn mooi van binnen en ze moeten ons nemen zoals we zijn (zeg ik met me grote mond
) spannend wel 1 februari ik mag 23 februari de dagen lijken echt vreselijk lang te duren. Heel veel sterkte en suc6 alvast
Lieffss wenneke
Lieffss wenneke
Lieve Natasja,
Ik begrijp je angst en twijfel, maar geloof me je bent beter af zonder die rommel in je lijf die levens verwoest!
Droge ogen is 1 van de hoofdklachten van ASIA. Je auto-immuunziekte wordt in stand gehouden en verergerd door die rommel! Zonder zou het best nog kunnen dat je aandoening zich stabiliseert. Het gebeurt vaker. Maar met die rommel zul je alleen maar meer klachten krijgen en onherstelbaar beschadigd raken.
Ik wens je veel sterkte met alles!
Heel veel liefs,
Luna
Kijk bij het subforum over lipofilling. Daar vind je ervaringen van dames die het direct na de explantatie deden en dames die het gelijktijdig deden.
Ik begrijp je angst en twijfel, maar geloof me je bent beter af zonder die rommel in je lijf die levens verwoest!
Droge ogen is 1 van de hoofdklachten van ASIA. Je auto-immuunziekte wordt in stand gehouden en verergerd door die rommel! Zonder zou het best nog kunnen dat je aandoening zich stabiliseert. Het gebeurt vaker. Maar met die rommel zul je alleen maar meer klachten krijgen en onherstelbaar beschadigd raken.
Ik wens je veel sterkte met alles!
Heel veel liefs,
Luna
Kijk bij het subforum over lipofilling. Daar vind je ervaringen van dames die het direct na de explantatie deden en dames die het gelijktijdig deden.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
ik wil je veel succes wensen voor morgen. alles komt goed hoor! -BLOEM-
Liefs, Luna
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
hey Meis,
de oogklachten zijn herkenbaar! wazig zien etc.
'k ben er zelfs mee naar de oogarts geweest die wel iets constateerde maar niet kon zeggen hoe lang het er zat.
Als het goed is heb je de operatie nu achter de rug en k hoop dat het alles goed is gegaan.
Veel sterkte met je operatieherstel en naar te hopen ook herstel van klachten en jij je fitter gaat voelen!
lfs, Wil
de oogklachten zijn herkenbaar! wazig zien etc.
'k ben er zelfs mee naar de oogarts geweest die wel iets constateerde maar niet kon zeggen hoe lang het er zat.
Als het goed is heb je de operatie nu achter de rug en k hoop dat het alles goed is gegaan.
Veel sterkte met je operatieherstel en naar te hopen ook herstel van klachten en jij je fitter gaat voelen!
lfs, Wil
-
Hoop dat alles goed is gegaan!
Beterschap en succes met het herstel Party time
Liefs Clau
Beterschap en succes met het herstel Party time
Liefs Clau
-
Hey Natashina, Hoe is het nu met je?
Is het inmiddels al achter de rug of denk je er nog over na?
Ik kon even niet je vervolg vinden.
Ik hoop zo dat je er voor bent gegaan bij Dr Kappel.
Sterkte Meis.
WWAAA
Is het inmiddels al achter de rug of denk je er nog over na?
Ik kon even niet je vervolg vinden.
Ik hoop zo dat je er voor bent gegaan bij Dr Kappel.
Sterkte Meis.
WWAAA