Ziet er prachtig uit, ik ben blij voor je!
foto's voor en na explantatie begin 2015
Vergis jij je niet? Denk dat je toch echt wel 'n B hebt. Die van mij zijn kleiner en toch 'n B,omdat ze wel de breedte hebben(door de bv) laat het ff meten bij een goede lingeriezaak. Als je een A koopt zit de beugel anders misschien niet op de juiste plek.
En verder ziet het er super uit, je mag echt trots zijn!
En verder ziet het er super uit, je mag echt trots zijn!
Ik denk dat het beeld een beetje vertekend op de foto
mijn linker is sowieso iets groter
Ben vrijdag in een lingeriezaak geweest
B cup zat me echt te groot, had allemaal ruimte over aan de bovenkant
Bh met beugel verdraag ik niet
Ik heb via internet iets gekocht, een sportbh voorgevormd om de cup die ik kwijt ben te verbloemen
Ben benieuwd
Ik draag nu een oude sportbh met b-cup met opvullinkje erin
Vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest 2 uurtjes
Ben blij
mijn linker is sowieso iets groter
Ben vrijdag in een lingeriezaak geweest
B cup zat me echt te groot, had allemaal ruimte over aan de bovenkant
Bh met beugel verdraag ik niet
Ik heb via internet iets gekocht, een sportbh voorgevormd om de cup die ik kwijt ben te verbloemen
Ben benieuwd
Ik draag nu een oude sportbh met b-cup met opvullinkje erin
Vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest 2 uurtjes
Ben blij
Ginny heeft gelijk jij hebt echt een B nodig. Bij mij zit een A ook niet lekker. Onze borsten zijn breder maar platter. Maar het is inderdaad lastig als je omtrek dan niet mee wil doen. Ik heb een hele smalle omtrek en moet altijd een 70 hebben. 75 kon soms ook nog wel, maar dan is de cup meteen weer wat groter.
Lastig een goede bh voor ons vinden. Ik draag eigenlijk alleen maar sportbh's om deze reden, ook omdat alle push ups zo ontiegelijk hard zijn!!!!!!!!! Voor de show wel leuk en sexy om je man een plezier te doen, maar verder vind ik ze echt vreselijk zitten en doen zeer aan me borsten.
Lastig een goede bh voor ons vinden. Ik draag eigenlijk alleen maar sportbh's om deze reden, ook omdat alle push ups zo ontiegelijk hard zijn!!!!!!!!! Voor de show wel leuk en sexy om je man een plezier te doen, maar verder vind ik ze echt vreselijk zitten en doen zeer aan me borsten.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM