Hallo Meiden (ik stel me even voor)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Cindy68

Ongelezen bericht 22 mar 2015 16:32

beste meiden hier even snel een berichtje van me, het is niet helemaal gegaan zoals ik het verwacht had, echt horror alles eruit niets terug erin, protheses waren totaal gescheurd nu helemaal schoon gespoeld en moet nu 3 a 4 maanden herstellen 😞😗Voel me raar, wezenloos zeg maar 😒 t moet echt even landen allemaal deze optie stond niet in op mn lijstje ❤️💋✌️

Ik heb er foto's van en ze mee naar huis genomen geen idee of ik hier nog iets mee kan, zal zsm de foto plaatsen van de protheses...

Verder is alles wel
Goed gegaan hoor in goede handen en hele goede zorgen van het dr kappel en team

Xxxx💋✌️
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 mar 2015 17:50

Wat naar voor je zeg!!! :( Maar lieverd, het is beter dat er nu niets in gaat. Eerst herstellen en dan de volgende stap. Als ze zo hebben gelekt, is het niet goed voor je lichaam om er meteen iets anders in te stoppen. Bij Renee is dat ook niet goed afgelopen namelijk.
Wees sterk nu en zorg goed voor jezelf en laat je goed verzorgen door je partner.

We denken aan je!

+beterschap+

Luna Hug
Ilse

Ongelezen bericht 22 mar 2015 19:52

Hey Cindy,

Wat vreselijk *** zeg! Ik snap dat je hier geen rekening mee hebt gehouden. Jeetje zeg..
Nou eerst maar even bijkomen en dan pas verder kijken :roll:

Sterkte!
annahoj

Ongelezen bericht 22 mar 2015 21:22

jeetje Cindy ik kan me goed voorstellen dat het schrikken is,maar voor nu eerst maar gaan proberen te herstellen, veel sterkte!
Cindy68

Ongelezen bericht 22 mar 2015 22:03

Ik ben het mijn lichaam nu verplicht om daar eens heel lief voor te zijn , haar alle rust gunnen en geven die ze verdient!
Wat moet ze al die tijd geknokt hebben tegen al dat gif! lichamelijk voel ik me nu al zoveel beter!

Mag ik de foto plaatsen? Alleen geen idee hoe dit moet? Lukt me met geen mogelijkheid

:lol:
Janneke

Ongelezen bericht 23 mar 2015 17:17

Afbeelding
Labrador

Ongelezen bericht 23 mar 2015 17:48

Sterkte!
Ginny

Ongelezen bericht 23 mar 2015 18:33

Cindy68 schreef:Ik ben het mijn lichaam nu verplicht om daar eens heel lief voor te zijn , haar alle rust gunnen en geven die ze verdient!
Wat moet ze al die tijd geknokt hebben tegen al dat gif! lichamelijk voel ik me nu al zoveel beter!

Mag ik de foto plaatsen? Alleen geen idee hoe dit moet? Lukt me met geen mogelijkheid

:lol:
Hoi Cindy,

Jeetje dat is schrikken zeg, ik snap dat dit je koud op het dak komt vallen.
Maar zoals je zelf al schrijft geef je lichaam de rust die het verdient.
Ik hoop dat het resultaat je meevalt waardoor je niet meer onder het mes moet, en je snel herstelt!
Zorg goed voor jezelf en sterkte,
Liefs Ginny

FLOWER
Sabrah

Ongelezen bericht 24 mar 2015 09:32

Wat een vreselijke domper meid. Wel fijn dat die zooi er dan nu uit is. Lekker bijkomen nu en je lichaam alle rust geven om te herstellen

sterkte!
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mar 2015 13:11

Tuurlijk mag je de foto's plaatsen, graag zelfs!

Hier die van Renee: http://postimg.org/image/j18iwt2wz/ Walgelijk toch? :shock:

Hoop dat het bij jou niet zo eruit zag hoor verschrikkelijk!

LOVE3 STERKTE! FLOWER
Cindy68

Ongelezen bericht 24 mar 2015 16:08

Hoe moet ik de foto's toesturen Luna?
Mariyoki

Ongelezen bericht 24 mar 2015 18:47

Beste Cindy, heb je een privébericht gestuurd...maar wil toch ook graag hier nog even publiekelijk reageren.

Lieve mensen, afgelopen zondag werd Cindy na mij geopereerd. Ze was eerder aan de beurt dan het afgesproken tijdstip omdat het bij mij allemaal zo voorspoedig verlopen was.

Omdat ik na narcose altijd weer snel allert ben kreeg ik alles mee toen Cindy de verkoeverkamer werd opgereden. Kan jullie zeggen dat toch iedereen in shock was van het feit dat haar beide protheses zo kapot waren.

Hoe vervelend het ook voor je is dat de Monoblocks niet geplaatst zijn, denk ik wel dat dr. Kappel de juiste beslissing in het belang van jouw gezondheid heeft gemaakt. (Ps. wat een toparts!)

Leef met je mee meis...heeeel veel sterkte en beterschap!
Cindy68

Ongelezen bericht 24 mar 2015 21:13

Dank je wel lieve Mariyoki, voor dit bericht en je lieve privé bericht, heel erg lief, ja ik heb de protheses mee naar huis genomen en er foto's van gemaakt het lukt me alleen nog niet echt om ze te plaatsen

Het is echt horror hoor als je ze ziet bijna zoals van Renee , de assistente heeft tijdens de operatie ook nog foto's genomen dus hoe die er uit zien weet ik of niet maar die zal
Ik best ook per mail krijgen

Ik wil nog even zeggen dat ik me heel goed voel alsof mijn lichaam eindelijk de verdiende rust krijgt en ik heb nu al een aantal pijnklachten niet meer die ik maaaaanden lang wel onverklaarbaar heb gehad vooral in elleboog en vingerkootjes en dat is nu al bijna helemaal weg, echt ongelooflijk wat ben ik blij dat dat gif er uit is

Xxxx knuffel Cin
annahoj

Ongelezen bericht 26 mar 2015 15:49

hoe gaat het nu met je?
Cindy68

Ongelezen bericht 27 mar 2015 08:58

Hai Annahoj ,

Eigenlijk gaat het echt heeeeel erg goed met me, ik
Voel me goed zit lekker in m'n
Vel, het resultaat was alleen de eerste dag schrikwekkend omdat de borsten helemaal naar binnen trokken maar dat was maar tot woensdag nu zijn het hele lieve kleine zachte tietjes :oops: :lol: waar ik tot nu toe heel blij en lief voor ben , ik voel me slanker, jonger en energieker echt ongelooflijk! Zoals ik er nu in sta komen er nooooit geen implantaten meer terug in!

Heel veel
Succes morgen meis ik denk aan je 💋✌️
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”