Ik zit al een paar weken van alles te lezen op dit forum maar a.s zaterdag ga ik dan zelf voor de explantatie.
Ruim 6 jaar geleden heb ik ze laten plaatsen en ben er jaren blij mee geweest. Totdat ik allerlei "vage" lichamelijke klachten begon te krijgen. Allergische reacties, stijfheid van gewrichten, spierpijn en gewoon ziek voelen wat maar niet door lijkt te zetten.
Regelmatig kwam ik dan weer bij de huisarts vandaan met weer een pilletje of zalfje of een 'ik heb geen idee wat u heeft mevrouw tot ziens'. Uiteindelijk werd ik vorig jaar doodziek en kwam er uit een bloedonderzoek ziekte van Graves een auto-imuunziektes. Mijn schildklier is weer onder controle maar veel klachten bleven. Uiteindelijk ben ik bij DR Kappel terecht gekomen en wordt dit weekend geopereerd.
Aan de ene kant VRE SE LIJK! En aan de andere kant eindelijk. Wat een opluchting als het achter de rug is.
Ik hoop zo dat ik me daarna beter ga voelen en dat ik niet al te onzeker wordt over mijn kleine borsten.. Ik krijg gelukkig wat moed door alle verhalen hier en om dit door te zetten.
Groetjes Ilse