claudiak85 schreef:Ginny schreef:Hoi Claudia,
Ik ben benieuwd hoe je consult vandaag is verlopen, antwoorden gekregen?
Had hij vaker iemand op consult waar de envelop van verdwenen was, of heb je hem van zijn stoel laten rollen?

Als je tijd hebt zou jij dan alsjeblieft de vragenlijst van Radar willen invullen? (kan ook anoniem.)
http://klachtensilicon.forum2go.nl/rada ... t1266.html
thanks liefs Ginny
Hoi Ginny!
Bedankt voor je intresse, doet me toch weer goed allemaal! Hoe het is geweest vertel ik hierboven aan Luna, anders typ ik het 2 x :-)
Hij viel niet van zijn stoel over het oplossen van de envelop haha maar bijzonder is het wel. Waar die meer van op keek is dat ze in februari een mammografie hebben gedaan, dat mag blijkbaar niet met protheses, en dat ze me 9 maanden met een kapotte prothese hebben laten lopen vind ie ook schandalig...helaas heb ik bij vele verhalen al gelezen dat er veel vrouwen lang hiermee doorlopen! En gezien mijn laatste torax fotos nog een beeld van afwijkingen laat zien en hier verder geen fotos meer van gemaakt zijn is ook onbegrijpelijk. Maar ja ik heb altijd genoegen genomen met wat ik te horen kreeg..
Ik zal zeker de vragenlijst invullen!
Groetjes liefs claud
Sorry Claudia lees dit nu pas...Klik altijd op laatste berichten, maar dit kwam niet te voorschijn.
Fijn dat het e.a. meteen duidelijk voor je is, en je klachten erkent worden.
Je schrijft dat er ook nog een bloedonderzoek komt, kan je dat in je eigen woonplaats doen of moet je elke keer terug?
Dat je altijd genoegen hebt genomen met wat je hoorde van de artsen herken ik wel, we zijn toch ook maar 'n leek en je mag er vanuit gaan dat...
Hoop dat je pillenreeks aanslaat en de Sint snel komt met goede berichten
Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!
Liefs Ginny
FLOWER