Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
claudiak85

Ongelezen bericht 11 nov 2014 14:26

mini1982 schreef:Wat een verhaal, Claudia! En wat vreemd dat lekkende siliconen niet als urgent wordt gezien door chirurgen. Dat snap ik echt niet!

Hug
Hey Mini,

Ja bizar eigenlijk he! En omdat mij ook altijd verteld is dat de cohesieve gel niet schadelijk is en niet kan leķken heb ik me daar verder ook niet meer druk om gemaakt ik dacht gewoon hij is gebroken en dan is t net een kaas ofzo...jammer dat ik al deze info hier nooit eerder heb gevonden en altijd maar vertrouwen heb gehad in het medische!

Liefs mij
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 nov 2014 09:47

Lieve Claudia,
Monique verwerkt de vragenlijsten, dus vandaar dat jij al contact met haar hebt gehad.
Ben heel blij dat je hier terecht bent gekomen en dat je naar de professor gaat. Hij is een heel lieve man en zeer goede expert op het gebied van klachten door siliconen. Hij zal je helemaal binnenste buiten keren. Het consult duurt vrij lang minimaal 1 uur soms langer, dus reken erop dat je echt een hele dag kwijt bent ook gezien de afstand. Weet niet waar je woont hoor, maar meestal moeten vrouwen toch wel van ver komen. De arts kan eigenlijk al vrij direct zeggen wat er aan de hand is en zal ook een uitgebreid bloedonderzoek doen. Daar krijg je meestal na 3 weken via een telefonisch consult de uitslagen van.
Ik wens je heel veel succes vandaag!!!

xxxjes Luna
Ginny

Ongelezen bericht 14 nov 2014 16:52

Hoi Claudia,

Ik ben benieuwd hoe je consult vandaag is verlopen, antwoorden gekregen?
Had hij vaker iemand op consult waar de envelop van verdwenen was, of heb je hem van zijn stoel laten rollen? ;)
Als je tijd hebt zou jij dan alsjeblieft de vragenlijst van Radar willen invullen? (kan ook anoniem.)

http://klachtensilicon.forum2go.nl/rada ... t1266.html

thanks liefs Ginny
claudiak85

Ongelezen bericht 14 nov 2014 18:06

Luna schreef:Lieve Claudia,
Monique verwerkt de vragenlijsten, dus vandaar dat jij al contact met haar hebt gehad.
Ben heel blij dat je hier terecht bent gekomen en dat je naar de professor gaat. Hij is een heel lieve man en zeer goede expert op het gebied van klachten door siliconen. Hij zal je helemaal binnenste buiten keren. Het consult duurt vrij lang minimaal 1 uur soms langer, dus reken erop dat je echt een hele dag kwijt bent ook gezien de afstand. Weet niet waar je woont hoor, maar meestal moeten vrouwen toch wel van ver komen. De arts kan eigenlijk al vrij direct zeggen wat er aan de hand is en zal ook een uitgebreid bloedonderzoek doen. Daar krijg je meestal na 3 weken via een telefonisch consult de uitslagen van.
Ik wens je heel veel succes vandaag!!!

xxxjes Luna
Hoi Luna!

Het klopt inderdaad wat iedereen zegt, het is een super lieve man die echt de tijd voor je neemt! Ik heb nog nooit aan een dokter of chirurg uitgebreid mijn klachten met verhaal kunnen doen! Het asia syndroom is vastgesteld en heb gelijk een reeks pillen mee gekregen, uitgebreid bloedonderzoek wordt gedaan waar de zorgen uitgaan naar 2 syndromen die op de voorgrond lijken te staan, sle en sjogren syndroom. Over 3 weken de uitslagen toevallig nog eens op 5 december s avonds dus hopen dat de sint extra aan me denkt ;-) en weer een vervolgafspraak gekregen op 5 maart tenzij de bloeduitslagen alarmbellen doen rinkelen dan wordt het vervroegd. Ik ga maar eens even neuzen hier wat het verders allemaal inhoud genoeg info te vinden gelukkig! Ben erg dankbaar dat ik dit heb gevonden en het zoveel duidelijker heeft gemaakt!!

Liefs Claudia
claudiak85

Ongelezen bericht 14 nov 2014 18:16

Ginny schreef:Hoi Claudia,

Had hij vaker iemand op consult waar de envelop van verdwenen was, of heb je hem van zijn stoel laten rollen? ;)
Als je tijd hebt zou jij dan alsjeblieft de vragenlijst van Radar willen invullen? (kan ook anoniem.)

thanks liefs Ginny
Hoi Ginny!

Bedankt voor je intresse, doet me toch weer goed allemaal! Hoe het is geweest vertel ik hierboven aan Luna, anders typ ik het 2 x :-)
Hij viel niet van zijn stoel over het oplossen van de envelop haha maar bijzonder is het wel. Waar die meer van op keek is dat ze in februari een mammografie hebben gedaan, dat mag blijkbaar niet met protheses, en dat ze me 9 maanden met een kapotte prothese hebben laten lopen vind ie ook schandalig...helaas heb ik bij vele verhalen al gelezen dat er veel vrouwen lang hiermee doorlopen! En gezien mijn laatste torax fotos nog een beeld van afwijkingen laat zien en hier verder geen fotos meer van gemaakt zijn is ook onbegrijpelijk. Maar ja ik heb altijd genoegen genomen met wat ik te horen kreeg..
Ik zal zeker de vragenlijst invullen!

Groetjes liefs claud
Ginny

Ongelezen bericht 18 nov 2014 21:31

claudiak85 schreef:
Ginny schreef:Hoi Claudia,

thanks liefs Ginny
Hoi Ginny!

Bedankt voor je intresse, doet me toch weer goed allemaal! Hoe het is geweest vertel ik hierboven aan Luna, anders typ ik het 2 x :-)
Hij viel niet van zijn stoel over het oplossen van de envelop haha maar bijzonder is het wel. Waar die meer van op keek is dat ze in februari een mammografie hebben gedaan, dat mag blijkbaar niet met protheses, en dat ze me 9 maanden met een kapotte prothese hebben laten lopen vind ie ook schandalig...helaas heb ik bij vele verhalen al gelezen dat er veel vrouwen lang hiermee doorlopen! En gezien mijn laatste torax fotos nog een beeld van afwijkingen laat zien en hier verder geen fotos meer van gemaakt zijn is ook onbegrijpelijk. Maar ja ik heb altijd genoegen genomen met wat ik te horen kreeg..
Ik zal zeker de vragenlijst invullen!

Groetjes liefs claud
Sorry Claudia lees dit nu pas...Klik altijd op laatste berichten, maar dit kwam niet te voorschijn.

Fijn dat het e.a. meteen duidelijk voor je is, en je klachten erkent worden.
Je schrijft dat er ook nog een bloedonderzoek komt, kan je dat in je eigen woonplaats doen of moet je elke keer terug?
Dat je altijd genoegen hebt genomen met wat je hoorde van de artsen herken ik wel, we zijn toch ook maar 'n leek en je mag er vanuit gaan dat...
Hoop dat je pillenreeks aanslaat en de Sint snel komt met goede berichten ;)

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Liefs Ginny

FLOWER
chanel12

Ongelezen bericht 18 nov 2014 22:45

De hele enveloppe was gewoon weg? Wat een afschuwelijk verhaal!!
claudiak85

Ongelezen bericht 19 nov 2014 20:12

Hoi Ginny,

Geeft niet moet zelf ook nog ondervinden hoe dit allemaal werkt :-)
Maar na een uitgebreid verhaal en medisch onderzoek bij elkaar anderhalf uur!! Is er meteen al urine en bloed afgenomen, 14 buisjes dus mag hopen dat ze genoeg hebben ;-) en daar krijg ik de verdere uitslagen dan de 5e van via de telefoon, kon ook kiezen voor een consult maar ik kom zelf uit Breda dus dicht bij de deur is het ook niet.. vervolgafspraak staat al gepland op 5 maart maar dat kan nog vervroegd worden als er wat verontrustends uit het bloedonderzoek komt.
Nog eventjes geduld hebben!

Liefs Claudia
claudiak85

Ongelezen bericht 19 nov 2014 20:15

chanel12 schreef:De hele enveloppe was gewoon weg? Wat een afschuwelijk verhaal!!
Ja klopt inderdaad, alleen de cohesive gel was nog maar aanwezig..was er ook in shock van maar heb begrepen dat hier meer vrouwen zich hebben gemeld met hetzelfde probleem!
Ginny

Ongelezen bericht 20 nov 2014 16:04

Zo hebben ze daar een Dracula in dienst, 14 buisjes :shock:
Ginny

Ongelezen bericht 07 dec 2014 16:30

Hoe gaat het nu, en hoe was je telefoongesprek?
claudiak85

Ongelezen bericht 10 apr 2015 21:18

Hey hey meiden, ben even niet op het forum geweest, sommige dingen werden me eventjes teveel!
Mangelmolen gehad, klacht na klacht... dingen duidelijk..best heftig zo'n periode!
Uit de onderzoeken is gekomen dat asia heb, gelukkig zijn er geen erge immuunziektes ondekt.
Bij mij zit het voornamelijk op de slijmvliezen, zijn droog en raken makkelijk ontstoken.
Daardoor heb ik ook last van pds, slijmvliezen in mijn darmen werken ook niet naar behoren.
Ben nog opzoek naar een dietiste die bekend is met het fodmap dieet, wat mij misschien verder gaat helpen.
Psychisch heeft dit me allemaal erg afgebroken, vind me borsten ineens niks meer, durf er haast niks meer mee te doen of aan te zitten, een beetje strakke bh wil ik al uit de weg gaan, dingen in me lijf die me ziek maken en niet meer laten genieten van dingen...
Ik ben nu weer in behandeling met een kuur vanwege de menstruatie klachten etc...heb een kuur gekregen wat alles eruit moet gaan gooien, wat ook me spiraal kan gaan kosten om vervolgens weer voor een uitstrijkje terug te komen voor de volgende spanningen..
De pilletjes allemaal laten me gelukkig wel wat beter en fitter voelen, en nu de zon weer gaat schijnen en de zomer om de hoek is maakt t ook wat beter :-)
Ik ben in maart terug geweest bij proff cohen tervaert en moet in oktober weer terug voor een nieuw algeheel bloedonderzoek.
Ik ga hier weer ff mezelf updaten over wat ik heb gemist ;-)
Hopelijk gaat t jullie meiden allemaal goed af na al die toestanden!
Groetjes claudia
Ginny

Ongelezen bericht 11 apr 2015 10:42

Hoi Claudia,

Wat erg dat je jezelf zo rot voelt, ik had gehoopt dat na de verwijdering het snel beter met je zou gaan.
Begrijp het wel het is ook niet niks waar je allemaal doorheen moet.
Dat het duidelijk is dat je asia hebt, is al moeilijk om mee om te gaan, en dan moet je ook nog je borsten accepteren.

Zorg goed voor jezelf!

IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Liefs Ginny
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 apr 2015 12:33

Ach lieverd, ik leef zo met je mee en herken al je klachten zo goed. Ik heb ook chronische maagdarmklachten. Ik weet niet beter dan klachten te hebben iedere dag. Maar er zijn momenten dat de klachten extreem zijn en je dagelijks functioneren behoorlijk kunnen verstoren. Ik heb 9 van de tien keer breiige ontlasting of waterige diarree. Het is een feestje wanneer ik een keer normale ontlasting heb. Wat mij heel veel helpt met de maagdarmklachten is probiotica en glutamine zuur. Ik zou je echt aanraden dat te gebruiken. Glutaminezuur helpt om het slijmvlies in je darmen te herstellen. Ik heb nu al een tijdje me supplementen niet consequent ingenomen en merk het echt. Klachten zijn veel erger nu. :(
Ik drink geregeld ors om uitdroging tegen te gaan en drink bijna dagelijks een kopje bouillon. Het scheelt een hoop als je je vochtgehalte op peil houd. Ik verdraag geen verwarming juist door de uitdroging van de slijmvliezen. Ik weet zo goed wat je voelt! Het is naar alsof alles scheurt vanbinnen. jeetje wat moet jij je ziek hebben gevoeld. Ik weet het nog zo goed na de explantatie het was afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen lieverd, ik leef zo met je mee!!!!!!!!!!
Sterkte met alles ook met je uiterlijk!
+LOVE+ _Omhelzing KUS+ -BLOEM-

L-glutamine en slijmvliezen
L-glutamine is met name essentieel voor het zogenaamde ‘Common Mucosal Immune System’ (CMIS). Dit systeem betreft de immuunfunctie in de slijmlagen van het lichaam zoals in de luchtwegen, de geslachtsorganen en het maag-darmkanaal. In de slijmlaag van deze weefsels wordt met behulp van glutamine het secretoir IgA (s-IgA) geproduceerd.

Dit type antilichaam is specifiek voor de immuunafweer in de mucosale lagen van het lichaam. Een tekort aan glutamine kan zo leiden tot een verminderde afweer tegen pathogenen in darm en luchtwegen. Onderzoekers hebben verlaagde s-IgA-niveaus in het speeksel in verband gebracht met een verhoogd optreden van Candida en andere infecties.

Wanneer is er meer l-glutanime nodig?
Mensen die lijden aan inflammatoire darmziekten (bijv. de ziekte van Crohn, colitis ulcerosa), aids, immuunzwakte, brandwonden, chronische infecties, een lekkende darm, maagdarmzweren, chronische stress, hypoglycemie, diabetes en verslaving of ontwenningsverschijnselen kunnen profijt hebben van aanvulling van L-glutamine, maar ook mensen die herstellen van sport, operaties, verwondingen of infecties.

Tevens heeft het een gunstig effect op de bijwerkingen van chemo- en radiotherapie bij kanker (bijv. bij de beschadiging van het mond en darmslijmvlies (5,6, 11, 12). Natuurlijke bronnen van glutamine zijn eiwitrijke levensmiddelen, zoals vis, vlees, gevogelte, bonen, wei, eieren, peulvruchten, bonen, bruine rijst, noten, zaden, soja, volle granen en koolsoorten (rode kool).

bon: http://www.dieetcare.nl/news_article.php?cod=603
claudiak85

Ongelezen bericht 22 jun 2015 11:57

Hoi meiden,

Nog bedankt voor de reacties, doet me altijd weer goed om te horen dat er zoveel met je meegeleeft wordt!
Ik heb weer een update rondom alle toestanden, na nog geen jaar met 1 nieuwe prothese is nu ook mijn rechterprothese (is nog een cereform) ook kapot. Zelfde beeld als de eerste prothese dus waarschijnlijk ook gedesintegreerd. We zijn momenteel bezig met cz aangezien ik niet meer zit te wachten op een prothesewissel, wat natuurlijk de pc wel zal adviseren net als bij de andere! En alleen mijn operatie vergoed wordt en ik zelf voor de kosten van een nieuw prothese weer kan opdraaien.
Ik ga voor explantatie, beide eruit en nooit meer nieuwe!
Binnenkort heb ik een afspraak met pc om te kijken wat de mogelijkheden zijn met lipofilling, en keihard ons best doen om het vergoed te krijgen.
Wat een vreselijke hel allemaal zeg! Wou dat ik hier nooit aan begonnen was!
Ik hou jullie weer op de hoogte, ik ga eens info verzamelen en ervaringen lezen over explantatie en lipoflilling.
Veel liefs en xx
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”