Voorstellen
Ik heb ook geen drains Janneke 
Mimi, vind ik ook... klinkt als blllgg haha
Vind het ook vreemd dat het per chirurg anders is, maar dat is met zoveel dingen zo.
Nog even volhouden dan maar....
Ik heb overigens nog een tip, ben net de stad in geweest en heb daar soort van losse cupjes gekocht.
De verkoopster noemde het schalen, en die in mijn operatie bh gestopt. Net iets meer en m'n tepels komen niet in elk shirt tevoorschijn
Wat ik ook ga doen is een wat dikkere beugel bh die ik nog heb liggen, net boven de beugel afknippen.
Vult mooi op, heb nog wel wat over maar er is natuurlijk wel 'n verschil, en op deze manier hef ik dat een beetje op.

Mimi, vind ik ook... klinkt als blllgg haha
Vind het ook vreemd dat het per chirurg anders is, maar dat is met zoveel dingen zo.
Nog even volhouden dan maar....
Ik heb overigens nog een tip, ben net de stad in geweest en heb daar soort van losse cupjes gekocht.
De verkoopster noemde het schalen, en die in mijn operatie bh gestopt. Net iets meer en m'n tepels komen niet in elk shirt tevoorschijn

Wat ik ook ga doen is een wat dikkere beugel bh die ik nog heb liggen, net boven de beugel afknippen.
Vult mooi op, heb nog wel wat over maar er is natuurlijk wel 'n verschil, en op deze manier hef ik dat een beetje op.

Hallo Mini,
Ik had mij al voor de operatie een nekkussen bij de blokker gehaald, zo een dat jee mee neemt als je op reis gaat. Soms neem je hem, soms niet, is wel fijn zo zit of lieg je niet de hele tijd in de zelfde positie. Gebruik hem nog steeds en vind het echt relaxt. Geeft het ook bij de xenos.
Sterkte FLOWER
Ik had mij al voor de operatie een nekkussen bij de blokker gehaald, zo een dat jee mee neemt als je op reis gaat. Soms neem je hem, soms niet, is wel fijn zo zit of lieg je niet de hele tijd in de zelfde positie. Gebruik hem nog steeds en vind het echt relaxt. Geeft het ook bij de xenos.
Sterkte FLOWER
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Mini ben zo blij voor je dat het achter de rug is!!! We're Happy!
Op naar je herstel!!! Flower2
Dikke kus, Luna =liefs=
Op naar je herstel!!! Flower2
Dikke kus, Luna =liefs=
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Allereerst, Momo, bedankt voor de tip van het nekkussen! Dat maakte het echt een heel stuk comfortabeler!
Het drukverband is er nu alweer een paar weken af. Inmiddels heb ik weer meer energie en hoef ik geen dutjes meer te doen Party time
Het is nog wel erg wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. Ik vind het moeilijk mezelf mooi te vinden zeg maar. In elk geval is de pijn weg en daar ging het om! Ik had wel allemaal striemen en open plekjes aan de randjes van het drukverband, zo strak zat het! Ook niet raar dat het jeukt dan.
Wel jammer dat mijn borsten nu weer ongelijk zijn qua grootte.
Ik dacht weer cupmaat A/AA te hebben, maar gisteren heb ik in de Livera de hulp ingeroepen bij het bepalen van de maat en kreeg ik toch zomaar een sportbeha van 80B! Ze zei dat ie klein viel, maar dat geeft niet, 80B!
(Links zit prima, rechts een paar plooien natuurlijk) De beha's die ik heb kunnen wel allemaal weg, want daar zit echt heel veel ruimte in nu.
Het drukverband is er nu alweer een paar weken af. Inmiddels heb ik weer meer energie en hoef ik geen dutjes meer te doen Party time
Het is nog wel erg wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. Ik vind het moeilijk mezelf mooi te vinden zeg maar. In elk geval is de pijn weg en daar ging het om! Ik had wel allemaal striemen en open plekjes aan de randjes van het drukverband, zo strak zat het! Ook niet raar dat het jeukt dan.
Wel jammer dat mijn borsten nu weer ongelijk zijn qua grootte.
Ik dacht weer cupmaat A/AA te hebben, maar gisteren heb ik in de Livera de hulp ingeroepen bij het bepalen van de maat en kreeg ik toch zomaar een sportbeha van 80B! Ze zei dat ie klein viel, maar dat geeft niet, 80B!

80B dat is een mooie maat toch. Ben heel erg blij voor je dat het groter is dan je dacht heel erg blij! +Thumbs+Up+
Verwen jezelf ook met nieuwe setjes enz. Doet wonderen leuke push-ups enz.
KUS+ Luna
Verwen jezelf ook met nieuwe setjes enz. Doet wonderen leuke push-ups enz.
KUS+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat Mimi
Ik heb ook een verschil in borsten, maar dat komt waarschijnlijk door die akelige plooi waar ik 15 jaar last van hen gehad.
80 B mooie maat, daar mag je blij mee zijn.
Die dutjes doe ik nog steeds, heb maanden voor de explantatie zo weinig geslapen dat ik nog steeds in de inhaalmodus sta.
Zoals Luna al zegt verwen jezelf met nieuwe lingerie, het ziet er met een mooie bh zoveel beter uit.
Kan niet wachten tot ik die operatie bh aan de kant kan gooien, en ze mag dragen Party time

Ik heb ook een verschil in borsten, maar dat komt waarschijnlijk door die akelige plooi waar ik 15 jaar last van hen gehad.
80 B mooie maat, daar mag je blij mee zijn.
Die dutjes doe ik nog steeds, heb maanden voor de explantatie zo weinig geslapen dat ik nog steeds in de inhaalmodus sta.
Zoals Luna al zegt verwen jezelf met nieuwe lingerie, het ziet er met een mooie bh zoveel beter uit.
Kan niet wachten tot ik die operatie bh aan de kant kan gooien, en ze mag dragen Party time
Nou, die 80B was wel een uitzonderingsmaatje. Maakt niet uit, ik draag nog steeds dezelfde sportbeha's.
Volgens mij is er nog erg veel huid 'over' zeg maar, aan de bovenkant van de borsten. 10 december heb ik controle, dan ga ik dat zeker vragen.
Kan nog steeds niet lekker op mijn zij liggen. Al met al duurt het wat langer dan ik gehoopt had om weer de oude te zijn, maar ja, ben in elk geval die constante pijn kwijt! Party time Nu even verder bijlezen!
Volgens mij is er nog erg veel huid 'over' zeg maar, aan de bovenkant van de borsten. 10 december heb ik controle, dan ga ik dat zeker vragen.
Kan nog steeds niet lekker op mijn zij liggen. Al met al duurt het wat langer dan ik gehoopt had om weer de oude te zijn, maar ja, ben in elk geval die constante pijn kwijt! Party time Nu even verder bijlezen!
Dat nog steeds niet de oude zijn herken ik wel, heb het gevoel alsof mijn energie schommelt, de ene of de andere week heb ik veel meer energie.mini1982 schreef:Nou, die 80B was wel een uitzonderingsmaatje. Maakt niet uit, ik draag nog steeds dezelfde sportbeha's.
Verlang jij ook zo naar een zomer zonder zorgen, over een operatie die eraan zit te komen?
Klinkt misschien raar maar heb het gevoel dat ik het afgelopen jaar veel hebt gemist, door die snertsiliconen

Hoi hoi ! Ik wel Ginny.. ik heb t gevoel dat ik de hele zomer "kwijt"ben, hoewel ik in Juni al geopereerd ben
Nu maar genieten van de Decembermaand ! Met hopelijk SNEEUW ! Grtz Janneke FLOWER (de tuin heeft voor zichzelf gezorgd en eigenlijk viel dat mee
) https://www.youtube.com/watch?v=wWAILjB ... tube_gdata

Hoi Janneke,Janneke schreef:Hoi hoi ! Ik wel Ginny.. ik heb t gevoel dat ik de hele zomer "kwijt"ben, hoewel ik in Juni al geopereerd benNu maar genieten van de Decembermaand ! Met hopelijk SNEEUW ! Grtz Janneke FLOWER (de tuin heeft voor zichzelf gezorgd en eigenlijk viel dat mee
) https://www.youtube.com/watch?v=wWAILjB ... tube_gdata
Raar gevoel hé, alsof er geen zomer is geweest. Toch heb ik best wat leuke dingen gedaan van de zomer, maar ik had steeds het gevoel dat ik het vanaf een afstand bekeek....
Om het goed te maken met mezelf heb ik de zomervakantie al geboekt

Wat een prachtige tuin, is die echt van jou?
Ik hoor dat de zon in Janneke zit, dus daarom doen die planten het zo goed

Groetjes en liefs Ginny