Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2014 15:12

Hoe oud was je toen je de bv nam en ben je in de jaren nog aangekomen? Misschien dat je borsten dan groter zijn nu?

Ik denk aan je lieve mini Hug
mini1982

Ongelezen bericht 23 jul 2014 15:50

Ik was 25, nu 32. Ik ben ongeveer 7 kg aangekomen.

Toen ik de bv nam, stak de oderkant van mijn ribben veel verder uit dan mijn borsten. Nu heb ik een buikje gekregen. Hopelijk is straks niet mijn buik groter dan mijn borsten. Dat zou ik echt niet mooi vinden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2014 16:27

Misschien zijn je borsten nu wel iets groter. Ik hoop het zo erg voor je!!! +BIDDEN+
Ik denk het wel 7 kilo is wel een hoop. In positieve zin dan he.

Sterkte nogmaals lieverd!! En vergeet nooit waarvoor je het doet ok?

XXX
Momo

Ongelezen bericht 24 jul 2014 12:36

Hallo Mini,

da was ik ook bang voor. Heb altijd al een buik en met die enorme borsten was dat wat minder opvallend, maar nu na de explantatie is mijn houding ook verandert en ik kan na het herstel ook beter sporten, daarom zorg ik me niet meer zo om mijn buik borsten probleem, dat komt zeker goed. En ik was ook bang voor dat mijn borsten lelijk worden, nu zie ik ze met de dag mooier worden. Morgen is mijn explantatie een week geleden en ik kan je zeggen dat ik er niet een seconde spijt van had.
Je krijgt iets onbeschrijfelijks terug na zo en explantatie. :)

Liefs

Momo FLOWER
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Ginny

Ongelezen bericht 08 sep 2014 07:09

mini1982 schreef:Maandag 8 september is de operatie bij dokter Visser in Venlo.

Aan de ene kant een fijn vooruitzicht: weg met die lekkende dingen die me misschien zien maken. Aan de andere kant zie ik enorm op tegen weer plat te zijn. Toch wil ik geen andere protheses en ook geen lipofilling. Naalden, brrr! Ik probeer mezelf op te vrolijken door om me heen te kijken wat leuk staat bij een kleine cup. Een kwestie van doorzetten! En straks lekker nieuwe kleding kopen. Yeah!
Goedemorgen Mimi,

Vandaag is jou grote dag, ik wens je veel sterkte!
FLOWER
Janneke

Ongelezen bericht 08 sep 2014 07:54

Hoi Mini , heel veel sterkte vandaag ,knuffel Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 sep 2014 13:11

Ach lieve Mini hoe kan ik je nou zijn vergeten gisteren :(
Ik had de hele tijd 9 sept in mijn hoofd maar het was dus vandaag.
Hoop zo dat alles goed gaat op dit moment.
+IK WENS+ We denken aan je hoor!!!
En wensen je alle kracht toe.

Al mijn liefs,

=liefs= Hug Luna Flower2
Momo

Ongelezen bericht 08 sep 2014 18:23

Hallo Mini,

Hoop dat het goed met je gaat en denk aan je. IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Liefs......
mini1982

Ongelezen bericht 09 sep 2014 10:36

Bedankt voor de berichtjes! De afgelopen weken nogal wat afgejankt en niet hier willen kijken, maar gistermiddag was ik nogal verdrietig en toen ben ik toch hier even gaan kijken. Dat heeft me goed gedaan. Wist alleen m'n wachtwoord niet uit m'n hoofd. Het is toch anders om berichtnjes te lezen van mensen die het zelf ook hebben meegamaakt. +Liefs+ +Liefs+ +Liefs+ +Liefs+

De operatie ging goed. De implantaten wwaren beide helemaal heel. Dat is wel een opluchting!
Ik heb wel veel moeite met de inzwachteling. Het zit vreselijk straks en ben benauwd. Volgende week een afspraak.
De pijn is een stuk minder dan gisteren. Nu nog kunnen slapen... heb maar een paar uur geslapen vannacht. Of sinds de operatie eigenlijk.

De behandeling bij dokter VIsser nabij Venlo vond ik heel goed.

Iemand nog tips tegen benauwdheid?

edit: ik heb geen drains gekregen. Is dat erg?
Ginny

Ongelezen bericht 09 sep 2014 11:58

mini1982 schreef:Bedankt voor de berichtjes! De afgelopen weken nogal wat afgejankt en niet hier willen kijken, maar gistermiddag was ik nogal verdrietig en toen ben ik toch hier even gaan kijken. Dat heeft me goed gedaan. Wist alleen m'n wachtwoord niet uit m'n hoofd. Het is toch anders om berichtnjes te lezen van mensen die het zelf ook hebben meegamaakt. +Liefs+ +Liefs+ +Liefs+ +Liefs+

De operatie ging goed. De implantaten wwaren beide helemaal heel. Dat is wel een opluchting!
Ik heb wel veel moeite met de inzwachteling. Het zit vreselijk straks en ben benauwd. Volgende week een afspraak.
De pijn is een stuk minder dan gisteren. Nu nog kunnen slapen... heb maar een paar uur geslapen vannacht. Of sinds de operatie eigenlijk.

De behandeling bij dokter VIsser nabij Venlo vond ik heel goed.

Iemand nog tips tegen benauwdheid?

edit: ik heb geen drains gekregen. Is dat erg?
Hoi meid, fijn dat het goed is gegaan :D We zijn kort achter elkaar geopereerd, en ik hield je topic al een beetje in de gaten dus ben blij dat je weer online bent ;)
Ik had ook geen drains, en daar was ik eigenlijk wel blij om... op de site van de nvpc staat dat men tegenwoordig liever geen draines plaatst ivm het infectie gevaar:
De drains zijn potentieel een “porte d‟entree” voor bacteriën van extern naar de implantatieholte.
Hoe lang moet jij dat drukverband om houden? Bij mij mocht het er na 24 uur vanaf. Ik vond dat ook verschrikkelijk, kreeg geen lucht en kon er niet van slapen.
Als ik mijn ademhaling via mijn buik deed ging het goed, maar als ik in slaap dreigde te vallen ging ik op mijn "normale"manier ademhalen en dan was ik weer wakker.
Maar dan heb jij ook nog niet gezien hoe het eruit ziet? Spannend ;) Hoop voor jou dat je er net zo blij mee bent als ik! Yeah!

Doe het rustig aan, en een goed herstel!
Liefs Ginny FLOWER
Sunny

Ongelezen bericht 09 sep 2014 20:34

Hoi Mini,

Gefeliciteerd ze zijn eruit!
Party time
Beterschap +beterschap+

liefs
Sunny
Momo

Ongelezen bericht 10 sep 2014 00:12

Hallo Mini,

Wat goed om te lezen dat de operatie goed is gegaan en de implantaten heel zijn gewest. :D

Vervelend dat je zo benauwd bent. Er staan wel tips als je het googelt maar ik denk je moet echt zeker zijn wat de oorzaak is en misschien is het toch het beste om even de clinic te bellen daarover.

Ik had wel drains maar ik zou niet weten of dat altijd nodig is. Misschien kan je hier op het forum nog iets daarover vinden of weten andere dames nog meer.

Hoop je hebt wat kunnen slapen tot nu en dat je de nacht kan slapen.

Liefs Flower2
mini1982

Ongelezen bericht 10 sep 2014 02:29

Maar 24 uur met drukverband? Ik ben vanochtend gebeld em het gaat er pas volgende dinsdag af... En nu slaap ik dus weer niet.
/morgen nog maar even vragen dan.

Nog weinig energie, kijk de hele dag tv.
Ginny

Ongelezen bericht 10 sep 2014 11:18

mini1982 schreef:Maar 24 uur met drukverband? Ik ben vanochtend gebeld em het gaat er pas volgende dinsdag af... En nu slaap ik dus weer niet.
/morgen nog maar even vragen dan.

Nog weinig energie, kijk de hele dag tv.
Ja maar 24 uur wat een geluk :lol:
Vind het wel erg lang tot volgende week, maar goed ik weet ook niet waarom dus ik zou toch nog even vragen, wat de reden daarvan is.
mini1982

Ongelezen bericht 10 sep 2014 12:52

Ik heb vanochtend gebeld, maar ze zeiden dat het resultaat het beste was als ik het tot de controle dinsdag laat zitten. Eerder zeiden ze ook al dat het heel strak moet zitten omdat er anders misschien bloed of ander lichaamsvocht in de holte van de borst gaat verzamelen. Het moet aan elkaar groeien. Ik word er een beetje week van als ik dat zo opschrijf.

Wel raar dat het per chirurg anders is.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”