Explantatie. Ildiko. door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Ginny

Ongelezen bericht 27 aug 2014 15:29

Hoi Ilidko,

Fijn dat het zo goed met je gaat, zelfs je berichtje straalt energie Party time
Stiekem ben ik een beetje jaloers, want het lijkt me heerlijk om over 6 weken terug te kijken ;)
Top dat je al aan conditie opbouwen denkt door te gaan zwemmen +Thumbs+Up+
Janneke

Ongelezen bericht 27 aug 2014 17:54

Hoi hoi .. fijn om te lezen dat t zo goed gaat ! Party time Grt en dikke knuffel Janneke FLOWER
San

Ongelezen bericht 27 aug 2014 21:49

Hoi ildiko
Blij voor je je hebt het ergste gehad lieverd knap van je dat je meteen bent gaan ontgiften zit er voor mij helaas nog even niet in alleen extra vitamine nu hoop dat het goed blijft gaan met dat 1 ne litteken zou je dan nu al wel gaan zwemmen? Doe voorzichtig meid sterkte CYBERKISS san
ildiko

Ongelezen bericht 03 sep 2014 11:09

Ginny,Janneke en San +THANK+YOU+ :D
Wilde ook nog even vragen wie van jullie heeft ook zo'n erge gasproductie :oops: met het ontgiften ,niet normaal hoe mijn darmen te keer gaan zeg!! hoop dat het snel minder wordt .
San

Ongelezen bericht 03 sep 2014 11:35

Ildiko
Succes ermee heb zonder ontgiften ook veel lucht in mijn buik ben nog niet bezig met ontgiften omdat ik er emotioneel even doorheenzit en het er niet bij kan hebben zeker niet als ik de gevolgen van het ontgiften bij jou zo lees sterkte en succes ermee knap dat je het vol houd hoor liefs san CYBERKISS
Ginny

Ongelezen bericht 03 sep 2014 15:08

ildiko schreef:Ginny,Janneke en San +THANK+YOU+ :D
Wilde ook nog even vragen wie van jullie heeft ook zo'n erge gasproductie :oops: met het ontgiften ,niet normaal hoe mijn darmen te keer gaan zeg!! hoop dat het snel minder wordt .
Heb daar geen last van Ildiko, maar ik ben ook nog niet bezig met ontgiften.
Als je kijkt naar de bijwerkingen van chlorella dan is het een goed teken ;)

Sommige mensen merken in het begin veranderingen in hun darmen en hun stoelgang. Dit komt door een reactie op de voedingsstoffen in chlorella en het reinigend vermogen van het chlorofyl. Deze totaal natuurlijke reacties zijn een indicatie dat het product daadwerkelijk werkt.
San

Ongelezen bericht 03 sep 2014 15:12

Hoi ildiko
Hoe geneest je litteken nu laats was 1 litteken iets minder gaat het al wat beter en heb je nog gezwommen zoals je van plan was liefs san CYBERKISS
ildiko

Ongelezen bericht 18 okt 2014 14:47

Hallo lieve dames IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ,
Het is nu zo'n 3maanden geleden dat ik verlost ben,en ik ben er nog steeds blij mee hoe ze eruit zien (naar omstandigheden dan hé) ....de littekens zien er ook goed uit ,alleen is het net als voorheen pijn pijn en nog eens pijn :cry: heb alleen wat meer energie als voorheen ,maar zal wel van alle supplementen zijn die ik dagelijks slik .....donderdag mag ik terug voor controle naar Prof Cohen Terveart en daar kijk ik wel naar uit ,heb wel vragen over bepaalde dingen enzo ,maar ik laat wel weer wat van mij horen als ik geweest ben !
Ook niet onbelangrijk .......ik heb toch de vergoeding van cz voor 75% gekregen naar heel wat over en weer bellen en uitleggen dat er toch 1tje lek was ,daar zeiden ze ook nog dat als er achteraf lekkage was je niets terug krijgt dus dames laat eerst een echo of mri maken voor bewijs ik had een echo gehad ...maar daar was niets op te zien terwijl hij toch lek was !
Alleen moest ik de definitieve rekening van Dr Kappel nog opsturen en dan zou cz mij terugbetalen .....tot nu toe heeft Dr Kappel het nog niet toegestuurd :roll: moet ik daar weer achter aan gaan pffff het is dat ik dat geld geleend heb en ik het zo snel mogelijk terug wil geven ....

Liefs ildiko
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 okt 2014 12:26

Ben blij dat een deel vergoed wordt Party time
Sterkte met je gezondheid lieverd. Weet dat het lang kan duren voordat je echt verbetering merkt. maar geef de moed niet op ok?
X Luna
Ginny

Ongelezen bericht 19 okt 2014 12:52

Jammer dat je nog zoveel pijn hebt, hoop voor je dat er snel verbetering in komt.
Succes donderdag! _Omhelzing
Ginny

Ongelezen bericht 08 nov 2014 22:39

ildiko schreef:Hallo lieve dames IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ,
Het is nu zo'n 3maanden geleden dat ik verlost ben,en ik ben er nog steeds blij mee hoe ze eruit zien (naar omstandigheden dan hé) ....de littekens zien er ook goed uit ,alleen is het net als voorheen pijn pijn en nog eens pijn :cry: heb alleen wat meer energie als voorheen ,maar zal wel van alle supplementen zijn die ik dagelijks slik .....donderdag mag ik terug voor controle naar Prof Cohen Terveart en daar kijk ik wel naar uit ,heb wel vragen over bepaalde dingen enzo ,maar ik laat wel weer wat van mij horen als ik geweest ben !
Ook niet onbelangrijk .......ik heb toch de vergoeding van cz voor 75% gekregen naar heel wat over en weer bellen en uitleggen dat er toch 1tje lek was ,daar zeiden ze ook nog dat als er achteraf lekkage was je niets terug krijgt dus dames laat eerst een echo of mri maken voor bewijs ik had een echo gehad ...maar daar was niets op te zien terwijl hij toch lek was !
Alleen moest ik de definitieve rekening van Dr Kappel nog opsturen en dan zou cz mij terugbetalen .....tot nu toe heeft Dr Kappel het nog niet toegestuurd :roll: moet ik daar weer achter aan gaan pffff het is dat ik dat geld geleend heb en ik het zo snel mogelijk terug wil geven ....

Liefs ildiko
Hoi Idiko,

Hoe gaat het nu met je, nog pijn?
Hoe was het bij Cohen Tervaert? Alles goed gegaan met de betaling van CZ?

Liefs Ginny
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”