Ontsteking
Hoop dat je snel zult herstellen lieverd.
Heel veel liefs en sterkte!
-kiss-
Heel veel liefs en sterkte!
-kiss-
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo
Was vandaag weer bij de verpleegkundige.
Sinds donderdag neem ik nu de antibiotica en ze werken goed, zaterdag kam er al niets meer uit de wond.
De verpleegkundige zij vandaag dat de wonden ook goed genezen. Had er wel nu ook onder de linker borst een klein wondje ontdekt, maar ze zei dat daar innerlijk een best grote oplosbare hechting zit en dat dat wel normaal is dat het zo eruit ziet.
Hopelijk gaan de wonden snel dicht, ben nog steeds 2 keer per dag aan het schoon spoelen en dan betadinezalf en gaas kompressen erop. Best onhandig met Bh daar over als je het alleen moet doen.
Groetjes,
Momo KUS+
Was vandaag weer bij de verpleegkundige.
Sinds donderdag neem ik nu de antibiotica en ze werken goed, zaterdag kam er al niets meer uit de wond.
De verpleegkundige zij vandaag dat de wonden ook goed genezen. Had er wel nu ook onder de linker borst een klein wondje ontdekt, maar ze zei dat daar innerlijk een best grote oplosbare hechting zit en dat dat wel normaal is dat het zo eruit ziet.
Hopelijk gaan de wonden snel dicht, ben nog steeds 2 keer per dag aan het schoon spoelen en dan betadinezalf en gaas kompressen erop. Best onhandig met Bh daar over als je het alleen moet doen.
Groetjes,
Momo KUS+
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Hoi Momo, blij dat t wat beter gaat ! Laat ik nou ook nog een kleine ontsteking hebben ! Natuurlijk op vrijdagavond ontdekt en ik wilde op maandag naar de huisarts .Toen was t vanzelf al open gegaan...Pff ik leef met je mee hoor! Na 2 maanden had ik dit ook niet meer verwacht. Ik denk idd ook dat het een inwendige hechting is ..Dag Knuff. Janneke FLOWER
Wat vervelend dit he maar ben wel heel bij dat het al ietsjes beter gaat. Wel schrikken zeg zo iets!!
Had je een lage weerstand? Neem extra vitamine D minimaal 800eenheden. Dat helpt tegen ontstekingen en ook veel vit C en een goede Multi.
Sterkte lieverd!!
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM Luna
Had je een lage weerstand? Neem extra vitamine D minimaal 800eenheden. Dat helpt tegen ontstekingen en ook veel vit C en een goede Multi.
Sterkte lieverd!!
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
thanks
Na twee maanden reken je echt niet meer op zo iets, wat vervelend Janneke. Was je nog bij de huisarts? Hope dat je snel beter wordt. Flower2
Dank je voor de tips Luna. Had even gestopt met mijn vitamines maar ga nu weer beginnen. Ben gelukkig eigenlijk best gezond en heb een goede weerstand.
Fijne dag voor iedereen *LOVE*
Momo
Na twee maanden reken je echt niet meer op zo iets, wat vervelend Janneke. Was je nog bij de huisarts? Hope dat je snel beter wordt. Flower2
Dank je voor de tips Luna. Had even gestopt met mijn vitamines maar ga nu weer beginnen. Ben gelukkig eigenlijk best gezond en heb een goede weerstand.
Fijne dag voor iedereen *LOVE*
Momo
Oh Janneke, ik had je tekst niet eens gelezen. Wat vervelend voor je!
Hoe gaat het nu?
KNUFF
Hoe gaat het nu?
KNUFF
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Momo & Luna, het gaat best goed hoor, ik laat alles even met rust ,niet smeren. Het ziet er weer rustig uit. Ik voel me ook best goed, alleen nog opletten dat ik niet over mijn grenzen ga, dan weer erg moe
En ik moet 's nachts niet op mijn buik draaien ! Pff ,das toch stom !!
Ik heb nog fortimel bijvoeding
en dat helpt heel langzaam ! Dag Dikke knuff. Janneke FLOWER ( enne 't wordt steeds mooier ! Yeah! )

Dan is het hopelijk al weer over.
Wat fijn dat je schrijft dat het steeds mooier eruit ziet. Door die ontsteking was ik nog niet echt bezig met hoe ze nu eruit zien, komt nog.
Liefs,
Momo
Wat fijn dat je schrijft dat het steeds mooier eruit ziet. Door die ontsteking was ik nog niet echt bezig met hoe ze nu eruit zien, komt nog.
Liefs,
Momo
He Janneke wat ben ik blj dat het beter gaat! Party time
Ja fortimel ken ik wel je hebt daar drankjes van en vla enz. Heel goed spul vol energie en voedingsstoffen veel beter voor je dan slagroom. Helemaal omdat je cholesterol toch te hoog is steeds moet je natuurlijk oppassen met verkeerde vetten.
Slik je omega3? Dat helpt de cholesterol te verlagen, misschien een idee?
Momo je borsten worden vast heel mooi als alles goed hersteld is. FEESTJE
Heel veel XXX voor jullie
Oh ja, op de buik slapen kon ik ook niet heel lang. Was vroeger een echte buikslaper, maar door de operatie en daarna door een maagzweer heb ik mezelf aangeleerd op de rug te slapen. Moest op 2 kussens slapen heel lang door opkomend maagzuur en toen is mijn nek naar de knoppen gegaan.
Gelukkig gaat het nu wel veel beter. Maar het blijft een gevoelige plek. En kan absoluut nergens anders slapen dan op mijn matras en mijn kussen. Als ik even ergens anders slaap, gaat het finaal fout!!!
Dikke KUS+
Ja fortimel ken ik wel je hebt daar drankjes van en vla enz. Heel goed spul vol energie en voedingsstoffen veel beter voor je dan slagroom. Helemaal omdat je cholesterol toch te hoog is steeds moet je natuurlijk oppassen met verkeerde vetten.
Slik je omega3? Dat helpt de cholesterol te verlagen, misschien een idee?
Momo je borsten worden vast heel mooi als alles goed hersteld is. FEESTJE
Heel veel XXX voor jullie
Oh ja, op de buik slapen kon ik ook niet heel lang. Was vroeger een echte buikslaper, maar door de operatie en daarna door een maagzweer heb ik mezelf aangeleerd op de rug te slapen. Moest op 2 kussens slapen heel lang door opkomend maagzuur en toen is mijn nek naar de knoppen gegaan.

Dikke KUS+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo allemaal,
Update....Die ontsteking is gelukkig over maar die wond is nog een stukje open. Dus ik moet nog steeds 2 keer per dag spoelen en zalf erop. Heb nu waar die wond is een soort vouw, dus het lijkt als of de rechte borst iets meer hangt. Komt denk ik omdat die arts enkele hechtingen los gemaakt had van wegen de ontsteking. Misschien komt dat ook weer goed. Ik ben in ieder geval heel blij hoe mijn borsten aanvoelen en hoe ze er uitzien Yeah! En ik ben nog niet ma echt hersteld, dus het wordt nog beter
Ik voel me ook fitter, ga elke dag een wandeling maken. Volgende maand verhuis ik en wil dan ook weer fulltime werken, dus daarvoor "train"ik nu.
Er is toch nog een ding dat me bezig houdt, ik word niet meer ongesteld. Heb wel hier op het forum iets gelezen maar er zijn geen ervaringen te lezen. Anyone? Misschien een nieuwe topic?
FLOWER Momo FLOWER
Update....Die ontsteking is gelukkig over maar die wond is nog een stukje open. Dus ik moet nog steeds 2 keer per dag spoelen en zalf erop. Heb nu waar die wond is een soort vouw, dus het lijkt als of de rechte borst iets meer hangt. Komt denk ik omdat die arts enkele hechtingen los gemaakt had van wegen de ontsteking. Misschien komt dat ook weer goed. Ik ben in ieder geval heel blij hoe mijn borsten aanvoelen en hoe ze er uitzien Yeah! En ik ben nog niet ma echt hersteld, dus het wordt nog beter

Ik voel me ook fitter, ga elke dag een wandeling maken. Volgende maand verhuis ik en wil dan ook weer fulltime werken, dus daarvoor "train"ik nu.
Er is toch nog een ding dat me bezig houdt, ik word niet meer ongesteld. Heb wel hier op het forum iets gelezen maar er zijn geen ervaringen te lezen. Anyone? Misschien een nieuwe topic?
FLOWER Momo FLOWER
Hoi Momo,Momo schreef:Hallo allemaal,
Update....Die ontsteking is gelukkig over maar die wond is nog een stukje open. Dus ik moet nog steeds 2 keer per dag spoelen en zalf erop. Heb nu waar die wond is een soort vouw, dus het lijkt als of de rechte borst iets meer hangt. Komt denk ik omdat die arts enkele hechtingen los gemaakt had van wegen de ontsteking. Misschien komt dat ook weer goed. Ik ben in ieder geval heel blij hoe mijn borsten aanvoelen en hoe ze er uitzien Yeah! En ik ben nog niet ma echt hersteld, dus het wordt nog beter![]()
FLOWER Momo FLOWER
Fijn dat de ontsteking over is, wel jammer dat de wond nog een stukje open is.
Zou dat niet komen door het spoelen? Ik roep maar wat hoor, ben maar 'n leek maar kan me zo voorstellen dat het er mee te maken heeft.
Je zit wel vol plannen, full time werken en dan ook nog verhuizen... dat is veel, zelfs voor iemand die niet herstellende is.
Hoop dat je genoeg hulp hebt!
Wat ongesteld zijn betreft geen idee, ik ben blij dat ik er vanaf ben