Ontsteking

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Momo

Ongelezen bericht 28 jul 2014 23:45

http://klachtensilicon.forum2go.nl/hallo-t1219.html

Hallo allemaal,

Naar een best rustige week naar mijn explantatie ontdekte ik zaterdag avond wat wondvocht in mijn bh. Maakte mij wel wat onrustig maar ik dacht het komt wel goed en mijn huisgenootje zij ook dat zo iets naar en op niet echt raar is. Zondag ochtend sta ik mijn tanden te borstelen en trok een beetje aan mijn bh en het kam maar zo eruit gelopen. Ik was echt in schok, heb het met tissues opgevangen tot het stopte (dat duurte even!!!) en ben dan eerst ma begonnen met huilen. Ik was duizelig en misselijk van dit geburen en van die geur. Mijn rechte borst was al enkele dagen aan een plek best rood, hard een warm. Had dan later een van de doctors van de clinic aan het telefoon en hij zij dat het goed is dat het eruit komt een als het morgen niet beter is zou ik in de clinic komen. Was niet beter vanochtend. en mijn huisgenootje zei dat ik nu een soort gaatje onder mijn borst heb, dus naar de clinic. In deze vestiging was alleen de verpleegster aanwezig en die zij dat daar wel een pc even moet kijken omdat het toch naar een ontsteking uitziet en ik misschien antibiotica nodig had, maar die pc is op vakantie. Zij ging even bellen...In Den Haag in de clinic is wel een pc die mij kan verder helpen. Ok, wij naar Den Haag, was even zoeken bij dit weer op de snelweg. Gelukkig waren we op tijd daar. De pc een de verpleegster hebben mijn borst "leeg laten lopen", ik kon er niet meer hen kijken, het was best pijn. Hij had nog enkele hechtingen ondertussen verwijderd. Verband erom heen en nu geen antibiotica omdat ze eerst gaan onderzoeken wat voor bacterien het zijn. Ik zou het 2-3 keer de dag schoonspoelen onder de douche een betadine shampoo en zalf gebruiken, daarna verband. Morgen ochtend even bellen en een foto sturen en dan misschien nog een keer langs komen.
Had een van jullie ook zoiets mee gemaakt? Ik heb niets op het forum gevonden.....

Liefs,
Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
ildiko

Ongelezen bericht 29 jul 2014 08:35

Och Jeetje Momo :cry: wat verdrietig om te lezen ..........en nee ik heb het niet meegemaakt !
Ik hoop dat de antibiotica aanslaat en dat het snel gaat helen allemaal ,en ik kan me goed voorstellen dat je niet goed werd en verdrietig van dit allemaal .......sterkte Momo IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 29 jul 2014 10:08

Hè Momo wat ontzettend vervelend ,ik kan je alleen maar sterkte wensen .. Dikke knuffel Janneke FLOWER
Momo

Ongelezen bericht 29 jul 2014 10:27

Dank jullie wel FLOWER

Wij gaan nu de foto's sturen. er was niet veel verbetering vanochtend, alleen de pijn is wat minder en dat is ook al wat.

Liefs,

Momo
6x

Ongelezen bericht 29 jul 2014 11:08

Oh wat balen Momo,

Heel veel sterkte, hopelijk weten ze snel welke bacterie het is.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Momo

Ongelezen bericht 29 jul 2014 14:18

Dank je Mik.

3 telefoontjes verder blijkt dat in alle 3 clinics zich niemand voor mij verantwoordelijk voelt vandaag. Het grootste probleem is dat nu vakantietijd is. WHAT?

Gelukkig kom ik dan toch altijd weer bij de een of andere super lieve verpleegster terecht die haar best doet. Dus, ik wordt vandaag, nog een keer terug gebeld en kan dan hopelijk en vervolgafspraak maken.

Het is echt frustrerend.............

Momo
Janneke

Ongelezen bericht 29 jul 2014 14:40

Hoi Mo, ik hoop dat ze terugbellen, wat een rotsituatie ! Hoe dan ook ,als je het niet vertrouwd desnoods naar de spoedeisende hulp hoor ! Daar is altijd iemand ! X Janneke FLOWER
Ginny

Ongelezen bericht 30 jul 2014 09:11

Hoi Momo,

Hoe gaat het nu met je?
Nog contact gehad met de kliniek?
Schandalig, dat ze het op vakantietijd gooien als er niemand is bij problemen moeten ze je ook niet opereren.
Ik zou gewoon naar het ziekenhuis gaan.

Sterkte IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Momo

Ongelezen bericht 30 jul 2014 12:26

Hallo,

Heb morgen middag een afspraak bij de verpleegkundige en dan weet ik meer. Als mij dat mij ook niet gerust stelt ga ik naar het ziekenhuis.

Ik heb niet meer zo veel pijn maar ben ontzettend moe,slaap veel, en ja heb nog steeds en grote wond onder mijn borst en er komt ook nog steeds iets uit.

Ik wens me zo dat het weer goed is.

Liefs,

Momo
ildiko

Ongelezen bericht 30 jul 2014 12:53

SUCCES! Jeetje Momo ,wat vervelend dat het nog niet aan de betere kant is :? kan le het niet even door je huisarts laten bekijken ! want klinkt niet zo goed meid .......en je moet niet zolang wachten hiermee ! succes LOVE3
Liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 30 jul 2014 13:07

Hey Mo, ja vind ik ook , als het kan even langs de huisarts, al is t maar ter geruststelling lieverd ! Ik wens ook zo erg dat t gauw beter wordt! X Janneke
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jul 2014 16:13

Ach meissie toch lees nu pas je berichtje! Hoop dat alles snel goed komt met je!!
Zo'n ontsteking komt vaker voor ook bij borstvergrotingen, maar is wel verdomd vervelend!! En er moet zeker snel iets gedaan worden, want het kan naar je bloed gaan en dan ben je verder van huis. Je kunt ook gewoon bij je huisarts aankloppen hoor desnoods verwijst hij je verder naar het ziekenhuis als de kliniek zo traag is.

Heel veel strekte met alles lieve schat!!! +beterschap+

CYBERKISS Luna

en een knuf Hug
Momo

Ongelezen bericht 30 jul 2014 17:05

Ja, heb er vandaag ook met de huisarts gebeld en ik zou morgen nog afwachten wat bij die verpleegster uitkomt en als ik dan niet te rust gesteld ben maken ze plek voor mij.

De clinic had ook nog gebeld om te vragen hoe het gaat en dat ze denken dat die uitslag voor het antibiotica er morgen is.

Ik ben er echt moe van...........

Liefs, Momo
Janneke

Ongelezen bericht 31 jul 2014 09:30

Sterkte vandaag Mo ppie ! Knuff. Janneke FLOWER
ildiko

Ongelezen bericht 31 jul 2014 13:51

Ook van mij sterkte voor vandaag xxxx SUCCES!
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”