Explantatie. Ildiko. door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Momo

Ongelezen bericht 21 jul 2014 12:59

Hi Ildiko,

Hoop het is goed gegaan met het verwijderen van de drains. Ik denk aan je. IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Liefs,
Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
San

Ongelezen bericht 21 jul 2014 13:29

Hoi ildiko als het goed is mogen de drains er vandaag uit succes even tandenbijten en als je telt tot 10 zijn ze eruit ze hoorde mij waarschijnlijk op het einde van de straat felle ( haha) maar maakt niet uit was voorbij voor ik wat voelde door de concentratie van het tellen sterkte ermee we horen wel hoe het gegaan is CYBERKISS
ildiko

Ongelezen bericht 21 jul 2014 15:41

thanks Lieve Lieve Dames ik ben net verlost van die ondingen ......het werd me wel niet goed van de spanning (bijna flauwgevallen) ,maar heb niks gevoeld behalve het lospeuteren van de hechting pfffff dat hebben we ook weer gehad ....had wel een aderontsteking waar het infuus was ingebracht heb ik nog wel last van ,maar gaat vanzelf weer over !
Bedankt voor jullie steun deze week doet mij echt wel goed om met lotgenoten te praten vooral voor de verwerking van alles ,want er gaat toch zoveel door je heen en vooral veel informatie die je moet verwerken IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- FLOWER Hug voor jullie KUS+ liefs ildiko
Momo

Ongelezen bericht 21 jul 2014 17:27

Wat fijn dat je verlost bent.

I wens je nog een ontspannen dag FLOWER
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jul 2014 12:27

FEESTJE weer een stapje verder

IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
San

Ongelezen bericht 22 jul 2014 13:50

Weer een dag voorbij hoe voel je je nu? CYBERKISS groetjes san
ildiko

Ongelezen bericht 22 jul 2014 13:53

Dag5: Vandaag voor het eerst mijn borstjes in real-live gezien..... heb ze goed voor de spiegel bekeken en ik ben blij dat ik een b-tje haal ,wel erg leeg nog van bovenaf gezien soort ski-schansjes hihihi vond het wel moeilijk om te kijken ,maar ook dat moet rustig aan wennen denk ik maar :roll: .
Qua pijnen is het nog steeds hetzelfde ,vooral mijn armen ,schouders en rug is er niet veel verbeterd ,maar ook dat verloopt bij iedereen anders is ook nog erg vroeg om verbetering te voelen ....maandag de 28ste op na-controlle in zwolle en dan mag ik gaan beginnen met ontgiften ,ben benieuwd allemaal Flower2

Liefs ildiko
San

Ongelezen bericht 22 jul 2014 15:32

Hoi
Heb je ze alleen bekeken of had je steun van iemand? Ben blij dat het goed gaat en de drains eruit zijn hopelijk heb je niet veel wondvocht maar als je skisganjes zegt zal dat wel meevallen ooh hoop zo dat je je snel beter zal voelen bh aan en iets opvullen met aquarium watten ziet er mooi uit daar kun je zelfs mee in een zwembad worden niet nat bevalt mij prima de buitenwereld ziet erniets van doe het gewoon over mijn strakke helmpje heen ben zelf met vitamines bezig wacht even met chlorella tot na de vakantie sterkte hou je tai liefs san CYBERKISS
Janneke

Ongelezen bericht 22 jul 2014 15:40

Hey Ildiko, spannend hè ,voor het eerst kijken ! Ik vind mezelf met de dag mooier, en ben nog steeds verbaasd hoe warm ze aan voelen ! Klein maar fijn ! Ik hoop dat de pijn voor jou snel zal verminderen ! Dag ,dikke knuffel Janneke x FLOWER
San

Ongelezen bericht 22 jul 2014 15:57

Hoi ja dat is een fijne bijkomstigheid hoor een warme voorgevel(tje) voorheen kon ik er een biertje tussen koud houden die dingen werden nooit warm vooral met de kinderen naar het zwembad was een crime als ik ze wou blij maken door mee te zwemmen had ik meteen een week ijsklompen en zelfs mijn ribben gingen zeer doen dat zal nu beter gaan durf nog niet hoor in water waar iedereen in zwemt eerst maar goed genezen en een passend badpak kopen waar ik aquarium watten in kan vormen CYBERKISS
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2014 09:50

Lieve San, ik vind je zo moedig en zo lief en schattig!! :D
Je bent echt een voorbeeld lieverd echt waar. I +LOVE+ U!!!

Lieve Ildiko, sterkte met het wennen lieverd! CYBERKISS A cyberkisss is coming your way...
ildiko

Ongelezen bericht 23 jul 2014 11:24

Daar ben ik helemaal mee eens Luna =liefs= IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM een toppertje is ze +Thumbs+Up+ .
Ik wilde ze voor het eerst wel alleen bekijken .....daarna mijn man erbij gehaald .....en samen zeiden we meteen "daar zijn de oude knabbel &babbel weer " want zo noemde ik ze vroeger altijd ,heb zo' n push up sport bh van de hema gehaald en ze zien er dan wat voller in uit zeg maar ,ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet ,vooral omdat mijn vermoedens van lekkage klopte ik wil weer heel graag de oude ildiko worden en niet meer die chagrijnige muts die bijna nergens meer puf voor had door de steeds erger wordende pijnen ,en ik voel nu al dat ik als ik opsta minder stijfheid in mijn enkels/voeten +BLIJ+ en daar deed ik het voor ....
Liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 23 jul 2014 12:07

Lieve Ildiko,

Allereerst sorry dat ik er niet voor je kon zijn.
helaas was ik weg en kon ik daar mijn berichtjes op mijn ipad niet lezen, moet dit forum dus zsm op mijn mobiel installeren.

Ik heb alles doorgelezen en ik vind je een enorme bikkel.
Wat een schrik dat het goed mis was, dat is toch altijd confronterend.
Je bent erg stoer en fijn dat je met een push up bh toch nog wat vulling hebt.

Heel fijn dat je stijfheid af lijkt te nemen, ik hoop zo dat je inderdaad weer helemaal de oude wordt.
Lieverd, ik ben erg gesloopt van de afgelopen dagen, dat ik mijn berichtje niet te lang kan maken.
Sterkte met het herstel.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
San

Ongelezen bericht 23 jul 2014 14:03

Hoi
Wordt helemaal verlegen van jullie positieve complimenten maar wel fijn om te lezen knap ildiko dat je er zo positief tegenover staat voel helaas zelf geen verbetering in mijn lijf maar zal wel langer duren of nooit overgaan maar dan kan ik in iedergeval zeggen dat ik alles geprobeerd heb net als jullie top meiden CYBERKISS groetjes san
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2014 14:51

Lieve schatten, het kan maanden duren voordat je verschil merkt en dan nog kun je jarenlang klachten houden. Sommige gaan ook niet meer weg helaas. Gelukkig bij een hoop dames wel, maar helaas niet bij iedereen. Maar echt alles is beter dan implantaten in je lijf. Nu heb je ten minste nog een kans op genezing er is altijd hoop. Zonder explantatie is dat er niet.

Lieve Ildiko, had je mijn topics over matrassen en kussens gelezen. Ik denk echt dat je eens moet gaan kijken naar een goed matras en kussen. Het scheelt zoveel!! Het is wel prijzig, maar werk echt geweldig. Het topmatras van de Ikea is heel erg goed ik heb daar al heel vaak op geslapen en dat ging erg goed en is ook zoveel goedkoper dan een heel nieuw matras van traagschuim. En het kussen van tempur is echt geweldig!! Als ik even op iets anders lig of zelfs als ik op bed zit zonder die steun in mijn rug en nek, dan heb ik meteen heel veel pijn.
Sterkte lieverd met je rug en schouders!

XXX Luun
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”