Eindelijk vrij (door wie?)
Hallo lieve mensen,
Ik ben bevrijd Party time
Dat was een van de beste beslissingen van mijn leven.
Ik ga nog een bericht schrijven over hoe het is gegaan.
Dank aan dit forum.
Liefs,
blije Momo
Ik ben bevrijd Party time
Dat was een van de beste beslissingen van mijn leven.
Ik ga nog een bericht schrijven over hoe het is gegaan.
Dank aan dit forum.
Liefs,
blije Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Zo, nu iets meer. Vrijdag ochtend heel vroeg weg, had de hele nacht niet geslapen. Toen de doctor kwam ging alles heel snel. Foto's gemaakt, getekend en met hem de lift naar de OK. Van daar naam mij de anesthesist mee. Toen ik da lag begon kreeg ik echt panik. Hij had ook moeite mij te prikken want miin aders waren verdwenen. Best snel in slaap gevallen en dan heel verbaasd vol innerlijke energie wakker geworden. Later kwam de doctor even langs, zei dat het prima gegaan is en mooi geworden is. Ik vroeg later dan al de 3rde keer naar mijn implantaten en op eens zij een van de verpleegsters (die wassen wel echt hel lief) dat ze zijn weggegooid. Nou ik ben had meteen tranen in de ogen en ben zo boos geworden. Had al die afbeeldingen van geschuurde implantaten in mijn hoofd. Ze zijden dat hun er niks aan kunnen doen maar dat ze de doctor terug halen (hij was net aan het naar huis gaan) en dat hij zich hier zelf voor moet verantwoorden.Ze zijn er echt achter aan gegaan en een kwartiertje later stond de doc voor mij met mijn implantaten. Hij zij dan ook nog dat een in mijn borst gedraaid was de andere nog goed zat, ze zijn niet stuk en hij had ze zelf weer uit de afval gehaald. Bedankt. Niet viel geslapen die nacht een vanochtend hebben ze nog mijn drains eruit gehaald. Die waren aangehecht, dus dat was even pijnlijk. Sins ik thuis ben doe ik niet viel, mijn huisgenootje had boodschappen gedaan en voor mij gekookt. Zij is ook echt onder de indruk van dat hele geburen en schrok toen ze die 500cc implantaten zag. Dat had ze niet verwacht. Ik ben hel blij hoe het er nu al uitziet en ik was ook heel blij met mijn doctor, jammer dat dat met de implantaten gebuurd is, voor de rest was ik echt tevreden.
Het is zo een groot verschil, mijn huisgenootje zij ook dat ik heel anders uitzie qua uitstraling. Ik ben echt innerlijk en uiterlijk opgelucht.
Momo
Het is zo een groot verschil, mijn huisgenootje zij ook dat ik heel anders uitzie qua uitstraling. Ik ben echt innerlijk en uiterlijk opgelucht.

FEEST We are HAPPY! We're Happy! FEESTJE Party time Yeah!
Feest op het forum!!!!!
Joehoe.... +BLIJ+
Ben zo blij da alles achter te rug is en dat je zo positief bent! Zo fijn om dat te horen en hoop dat alle vrouwen na jou net zo positief zijn met het resultaat. Het is al erg genoeg wat ze meemaken.
Heel veel sterkte met je herstel lieverd!
X Luna +LOVE+
Feest op het forum!!!!!
Joehoe.... +BLIJ+
Ben zo blij da alles achter te rug is en dat je zo positief bent! Zo fijn om dat te horen en hoop dat alle vrouwen na jou net zo positief zijn met het resultaat. Het is al erg genoeg wat ze meemaken.
Heel veel sterkte met je herstel lieverd!
X Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank jullie alle mal..... FLOWER
Vandaag ben ik wakker geworden met een hel naar gevoel in handen en benen, denk dat het van het vele liggen komt. In de douche ben ik dan echt misselijk geworden en heb zo een tijd gevochten dat ik niet flauw val, zo veel sterretjes had ik lang niet meer gezien. Gelukkig was ik niet alleen. Komt wel goed, even doorbijten.
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Vandaag ben ik wakker geworden met een hel naar gevoel in handen en benen, denk dat het van het vele liggen komt. In de douche ben ik dan echt misselijk geworden en heb zo een tijd gevochten dat ik niet flauw val, zo veel sterretjes had ik lang niet meer gezien. Gelukkig was ik niet alleen. Komt wel goed, even doorbijten.
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Sterkte lieverd, doe rustig aan hoor en zorg er inderdaad voor dat je de komende dagen niet alleen bent.
Neem een kopje soep en drink goed om je vocht te herstellen. En lekker veel waterijsjes!!
!Vrolijk!
Neem een kopje soep en drink goed om je vocht te herstellen. En lekker veel waterijsjes!!

!Vrolijk!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo.....
Ik was er vanochtend weer douchen en dat valt echt nog tegen (tips anyone?), ben zo blij als mijn borsten weer in de sport bh zitten. Mijn lieve kater was mij tijdens het douchen aan het observeren, dat was leuk en gaaf een beetje afleiding. Ben ook hel moe naar het douchen als het echt werk verricht. Wat ik echt verbazend vind is dat het echt meevalt alleen ma op de rug te slapen, daar was ik bang voor. Wens jullie nog een heel fijne dag.....en voor die die mogen genieten van de zon.......
=RELAX= =RELAX=
Ik was er vanochtend weer douchen en dat valt echt nog tegen (tips anyone?), ben zo blij als mijn borsten weer in de sport bh zitten. Mijn lieve kater was mij tijdens het douchen aan het observeren, dat was leuk en gaaf een beetje afleiding. Ben ook hel moe naar het douchen als het echt werk verricht. Wat ik echt verbazend vind is dat het echt meevalt alleen ma op de rug te slapen, daar was ik bang voor. Wens jullie nog een heel fijne dag.....en voor die die mogen genieten van de zon.......
=RELAX= =RELAX=
Sterkte lieverd! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Momo,
Even een vraagje ,mag jij al douchen zo kort na je explantatie en borstlift?? ik mag volgens de regels pas na een week echt douchen ivm de genezing van de hechtingen !
Ik heb geen tips voor jou ,maar ik denk dat het met je bloeddruk heeft te maken dat je je tijdens het douchen zo slecht voelt ,misschien even laten controleren bij de huisarts voor de zekerheid
een operatie is toch wel ingrijpend hoor en je verliest wel wat bloed ik denk dat je daarom niet lekker voelt ........blijf vooral jezelf goed in de gaten houden en gewoon even melden bij je hiuisarts dat je dit ervaart tijdens het douchen IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM .
Sterkte ildiko
Even een vraagje ,mag jij al douchen zo kort na je explantatie en borstlift?? ik mag volgens de regels pas na een week echt douchen ivm de genezing van de hechtingen !
Ik heb geen tips voor jou ,maar ik denk dat het met je bloeddruk heeft te maken dat je je tijdens het douchen zo slecht voelt ,misschien even laten controleren bij de huisarts voor de zekerheid

Sterkte ildiko
Hi Ildiko,
Ja, de verpleegster zij dat ik al de volgende dag mocht douchen en dan zachtjes drogen en bh weer aan. Maar heb pas vandaag ook water over mijn borsten gedaan en dat ook hel snel met ogen dicht. En hoe jij ook in je bericht zij, het is ook even wennen om ernaar te kijken (vooral als je van boven dus niet in de spiegel kijkt is vreemd). Maar ja, step by step..... +Thumbs+Up+
Liefs,
Momo
Ja, de verpleegster zij dat ik al de volgende dag mocht douchen en dan zachtjes drogen en bh weer aan. Maar heb pas vandaag ook water over mijn borsten gedaan en dat ook hel snel met ogen dicht. En hoe jij ook in je bericht zij, het is ook even wennen om ernaar te kijken (vooral als je van boven dus niet in de spiegel kijkt is vreemd). Maar ja, step by step..... +Thumbs+Up+
Liefs,
Momo
Hoi hoi, ik moest na het verwijderen van de drains 2 dagen wachten met douchen en absoluut niet gaan zitten weken ! Dat was dan dag 5 na de operatie. Zalig momentje dat water over je lijf ! Vergeet niet dat je door je huid ook ontgift ! Dag fijne dag nog XXX Janneke FLOWER