Explantatie. Ildiko. door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
ildiko

Ongelezen bericht 17 jul 2014 12:43

Hallo allemaal ,
Ook ik wil graag mijn explantatie verhaal met jullie delen .....
Nou we moesten al om 6.45 vertrekken richting Renswoude ,was helemaal niet zenuwachtig totdat we er waren .
Werd heel fijn ontvangen en wat een mooie lokatie zeg!
Afscheid genomen van manlief en dochter +BANG+ en toe werd ik klaargemaakt voor de operatie ,er werd nog bloed afgenomen voor onderzoek daarna foto's gemaakt voor dossier en toen de operatie kamer in ..................................weet niet meer hoe laat ik eruit kwam maar was helemaal niet misselijk was eigenlijk wel blij ook omdat dat ik verlost was van die ellendige dingen +BLIJ+ ,moest ook meteen plassen en ook dat lukte goed ,ze hebben me een heerlijke boterham met kopje thee. gegeven die ik meteen heb opgegeten ,en toen weer gaan geslapen .
Toen kwam Dr Kappel me informeren hoe het was verlopen ,en ze zei dat ze goed en mindergoed nieuws had ,het goede nieuws was dat de rechterprothese helemaal intact was (vind hem wel geel/oranje gekleurd) en dat de linker dus kapot en bijna leeg was ,ze heeft zoveel mogenlijk weggehaald volgens mij zei ze ook dat ze aan de rechterkant wat van oude resten heeft verwijderd? ,maar dank zei dit geweldige forum waar ze wel alles duidelijk omschrijven was ik niet geschokt ik had de foto,s gezien van wat ik kon verwachten (ik had al langer het vermoeden dat de linker lek was ) alle lof voor Dr Kappel en haar team IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM maar vooral ook voor Luna en de rest van de forum moderators -BLOEM- en aan de lotgenoten die me steunden -BLOEM- .
De nacht ben ik heel goed doorgekomen ,heb alleen last van de linkerkant ,maar voel me verder prima ,ik hoop zo dat de drains morgen eruit mogen ,ik slik alleen de diclofenac 3x daags en voor de avond heb ik nog altijd de lyrica verder slik ik niks .
nou heel veel liefs ildiko
Momo

Ongelezen bericht 17 jul 2014 13:12

Lieve Ildiko,

Bedankt voor het delen. Dat maakt mij wel moed voor morgen. Ben blij voor je dat je in goede handen was en nu bevrijdt bent.

Klappen

Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jul 2014 14:46

Hoi mop,
Ben zo blij om te horen dat het goed gaat ondanks van die lek.
Wel vreselijk schrikken zeg om te horen dat het bijna leeg was. Zat het allemaal buiten het kapsel en in je holte, of is het inmiddels door je lijf gaan zitten? Wat verschrikkelijk toch :shock:

Nou heel veel sterkte met je herstel lieverd. laat je lekker vertroetelen door je man en dochter.

Al mijn liefs,

Luna =liefs=

ps. Wat lief je woorden voor mij dank je wel lieve schat. Ik voel me wel schuldig soms, omdat ik de laatste tijd wat afwezig ben steeds, maar probeer wel altijd op belangrijke berichtjes te reageren.

_Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
ildiko

Ongelezen bericht 18 jul 2014 09:50

Dag 2 :voel me redelijk goed , de pijn is wel te verdragen voel het voornamelijk aan mijn ribben en aan mijn gewrichten in mijn armen ,weet ook dat het allemaal verergert dus ook daar was ik op voorbereid ,denk dat ik vandaag de drains mag verwijderen +BANG+ dit is iets waar ik wel tegenop kijk :? .
@ Luna , Dr Kappel zei alleen dat het een rommeltje was in mijn lijf en dat ze zoveel mogenlijk heeft schoongespoeld en verwijderd ,zal het wel navragen ,maar zelf denk ik dat het al in mijn lijf zit :? .
Liefs ildiko
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jul 2014 10:00

Wat verschrikkelijk toch :(
Hoop zo dat het niet zo is!!

Sterkte lieverd en ook met het verwijderen van de drains. :shock:
Oooh dat vond ik zo erg toen. Maar iedereen ervaart het weer anders hoor.

KNUFF Knuffie
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
ildiko

Ongelezen bericht 18 jul 2014 11:11

Krijg net de afwijzing van cz binnen :evil: ze vergoeden niks .......heb net met juridische zaken gebeld en hun zeggen dat ik een mri bewijs moest hebben dat de prothese lek was .......dit hebben ze mij nooit aangeboden waar ik geopereerd was met de bv ,wel een echo van de lympfen :evil: grrr word er gek van ......moet een operatieverslag sturen en dan kijken ze verder bah bah ze geloven me nog niet :cry: waar komen we toch in terecht zeg!
Liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 18 jul 2014 11:13

Lieverd, sterkte met 't verwijderen van de drains ! Bij mij viel t deze keer mee,gelukkig 't was gebeurd voor ik er erg in had ,ik hoop voor jou ook zo !
hou je rustig , zeker met deze warmte ! Ik ben zo blij dat ik die strakke sportbeha nu af en toe kan uitlaten ! Zo gaat het telkens een stapje vooruit en ik wens jou ook een goed herstel ! Dikke knuffel Janneke FLOWER
ildiko

Ongelezen bericht 18 jul 2014 16:19

Dankjewel voor jullie bemoedigende woorden ,maar Mijn huisarts is net langs geweest en hij vindt dat ik ze nog moet inhouden ,was net op het randje ,jammer maar het is nou eenmaal beter zegt hij ...... :roll:
Ja het is echt wel warm vandaag hé ga zo naar mijn zus toe ze heeft heerlijk gekookt voor ons LOVE3
Liefs ildiko
San

Ongelezen bericht 20 jul 2014 00:43

Hoi
Ik lees dat je geholpen bent blij voor je dat ze eruit zijn heb je meteen lipofilling gedaan of alleen verwijderen en hekje het al gezien ik hoop zo dat het je meevalt lieverd ik reageer een beetje te laat maar vanwege vakantie adres heb ik niet overal internet de drains verwijderen viel mij heel erg mee gelukkig ervaar jij ook niet veel pijn en goed dat ze de drains nog even laten zitten ik heb nu na de expansie redelijke bulten als borsten maar dat is nog allemaal wondvocht bij mij hadden ze ze dus ook beter iets langer kunnen laten zitten en dan met dit weer houd je misschien ook meer wondvocht vast? Bij mij hebben ze al 4 keer geprikt om er wondvocht uit te halen en dat lukt niet erg dus een nachte extra drains is verstandig belachelijk hoor die verzekering ik dacht dat cz heel goed aangeschreven stond maar al lekte ze niet je bent er toch ziek van dus ze moeten eruit leef met je mee hoor verzekeringen kun je er op dit moment even niet bij hebben dit is echt niet te geloven denk goed om jezelf en houd je rustig ik heb veel steun aan jou gehad nu inmiddels 2 enhalve week geleden en was jou echt niet vergeten hoor sterkte en hou je tai xxx san CYBERKISS
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jul 2014 09:23

Lieverd, wat vervelend van de verzekering!! Ja, ze willen wel altijd bewijzen vooraf van lekkage dat is zo ik dacht dat je die wel had. Maar je kunt alsnog alles rechtzetten hoor. Er was een lek dus. Je moet er wel weer moeite voor doen, maar het zal wel beloont worden. Alleen zo lastig dat het nu in je herstelperiode moet en met die hitte er nog bij. Ik weet niet hoe jullie dit doen hoor, heb er echt bewondering voor. Ik zou compleet gestoord worden. Ik kan zo slecht tegen hitte en zon.

Sterkte!!! FLOWER

X Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

ildiko

Ongelezen bericht 20 jul 2014 12:46

Hallo allemaal,
Ach die verzekeringen :roll: dat is het laatste waar ik me druk om maak nu !
@San, wat lieffff van jou om dat te zeggen ...en ik heb alleen een explantatie ondergaan ,heb mijn borsten nog niet echt helemaal gezien vind het eng hoe dat draadje van de drain in mijn lijf zit ,ben niet zo'n held in die dingen ,maar vanbovenaf zijn het nu nog slappe hangborstjes maar wel helemaal ECHT van mijzelf ......een hele fijne verdere vakantie toegewenst voor jou en een spoedig herstel ,btw ..hoe is het nu met jou'n genezing ?en heb je ook nog wondvocht dan?

Dag 4 : Qua operatiepijn voel ik niet echt veel ,beetje steken om littekens en dan die rot drains nog ......maar de gewrichtspijnen die zijn dus sinds gisteren wel sterk verergerd ...was wel te verwachten ,mijn armen lijkt wel of er vergif doorheen stroomt zoals Luna al eens heeft geschreven :cry: kan misschien ook wel door de warmte komen pfffff wat een hitte zeg!!! hier in huis is het 27c krijg ook vierkante billen van het zitten hihihi morgen rond 1uur mogen de drains eruit +BANG+ en dan heerlijk even douchen daar kijk ik echt wel naar uit .....voor iedereen een hele fijne zondag toegewenst +LOVE+
Greetz ildiko
San

Ongelezen bericht 20 jul 2014 12:58

Hoi mijn drains zaten niet met een hechting vast eerste keer douchen vond ik heel moeilijk veel gehuild gelukkig kwam mijn man toen om het schoonmaak spul van de operatie eraf te wassen in mijn zij samen even heel lekker gehuild heb nu nog veel vocht maar komt misschien ook van het warme weer thuiszorg verpleegkundige zegt dat als het eruit is mijn huid zal krimpen en het er nog heel anders uit zal gaan zien nu lijken het door het vocht kleine ienimine borstjes maar dat zal dus wegtrekken heb niks meer van mijzelf alles is geamputeerd toen ik borstkanker kreeg heb jij ze ook laten plaatsen na een amputatie of had je een borstvergroting ik helemaal geen gevoel meer in mijn bovenlichaam door alle littekens dus kan bij jou iets anders zijn wens je veel sterkte zit het bij jou niet meer helemaal ingepakt dan zat bij mij echt met soort witte ductape afgeplakt kon echt niets zien tot het eraf mocht succes met kijken probeer het met iemand samen te doen dan heb je steun denk veel aan je ben zelf nog erg verdrietig ervan en onuitstaanbaar voor iedereen kan er maar moeilijk mee omgaan vind niets meer leuk en dat met vakantie hoop dat jij het beter zult verwerken CYBERKISS
ildiko

Ongelezen bericht 20 jul 2014 13:27

Ach San,ik zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen :cry: wat vreselijk allemaal ,kan me jou'n situatie goed voorstellen lieverd (mijn moeder heeft ook 1borstamputatie en is ook plat en met littekens en kuilen) ikzelf had slappe borsten naar 2x borstvoeding te hebben gegeven en heb deze ellende dus zelf op mijn hals gehaald :? dus erg dubbel gevoel heb ik nu :roll: .
Wil je heel graag proberen te helpen lieve San ,en ik hoop zo met heel mijn LOVE3 dat je langzaam aan toch je eigen lichaam lief gaat hebben uit je moedige woorden kan ik opmerken dat je een dappere dame bent en een super lieve man achter je heb staan ....dat houd je ook op de been ,maar verdomme wat moet jij veel doormaken zeg!!
Liefs ildiko en San als er wat is schrijf maar lekker van je af daar zijn wij lotgenoten toch voor KUS+
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jul 2014 15:06

@ san: hele hele hele dikke knuffie KNUFF

en ook voor ildiko een knuffie

toplady's! Klappen
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

San

Ongelezen bericht 20 jul 2014 21:31

Hoi ildiko
Ik vind het nooit een eigen keuze hoor als er een mogelijkheid wordt geboden om je beter te voelen door stevigere borsten of groter borsten snap ik heel goed dat je dit wil niks eigen keuze dus dit wordt mogelijk gemaakt en je denkt dat het veilig is toch alle ellende die je ervan kan krijgen wordt er niet bijverteld vind het jammer dat het nog steeds mag in Nederland en dat ze het zo simpel laten lijken in het begin iedereen wil mooi zijn voor haar eigen gevoel praat jezelf geen schuldcomplex aan het was geen eerlijke keuze zoals het wordt voorgespiegeld dus wees lief voor jezelf als ik alles van te voren wist had ik het ook niet gedaan en wel meer dingen misschien niet mijn tante is gisteren overleden na een simpele galblaas operatie ze hadden het niet goed dichtgenaaid met overlijden als gevolg nou als ze dat had geweten had ze misschien ook niet geopereerd willen worden zo blijft het je kunt er niets aan doen toen was het een goede keuze helaas weten we nu beter ik hoop dat het mooi wordt bij jou al zijn ze misschien wat kleiner zelf vind ik het inderdaad moeilijk mijn eigen te zien maar ik lijk ook wel een landkaart met al die littekens van voor tot achter van huidtransplantaties en amputaties hoop dat ik het uiteindelijk kan accepteren maar manlief zegt gelukkig dat het logische is dat ik verdrietig sjaggerijnig en mopperig ben ben blij dat is zo'n geweldenaar heb die me veel steunt ik hoop dat jij dat thuis ook hebt en anders lekker bij mij klagen hoor IK begrijp het succes morgen met je drains ik hoor wel hoe het ging xxx CYBERKISS
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”