Explantatie en borstlift van Linn door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Linn

Ongelezen bericht 05 jul 2014 10:04

Wat een positieve berichten, echt heel fijn!!!
Staat je goed hoor Janneke die jurk, ik ben echt een jurken en rokjes type.
Ik moest ook lachen om die ezel hihi....
Mik ik snap helemaal wat je bedoeld hoor met je frustratie om een bh te kopen, ik lach alles altijd weg maar ik was ook behoorlijk frusty gister, had een hele lieve verkoopster die echt de tijd nam en ze zei ook we gaan gewoon door tot we er 1 hebben gevonden.
Ik kreeg zelf zo'n gevoel van nou laat maar ik wil al geen bh meer :evil: maar uiteindelijk is het toch gelukt! Nu nog 4 weken mn sport bh maar ik vind het ook nog wel lekker zitten beetje strak.
En die felgroene bh waarvan je ergens een plaatje had gezet, zoiets heb ik gezien in de nieuwe collectie van h&m in het oudroze !!! misschien ook online ?
Ik doe eigenlijk alles alweer, ik til geen zware dingen en de was ophangen kan ook nog niet maar verder lukt het allemaal al prima.
Ik voel me alleen wel heel plat, maar dat is niet zo gek he! Ik zal er wel aan wennen met de tijd.....
Liefs Linn
BV 2000 Explantatie 2014
Janneke

Ongelezen bericht 05 jul 2014 11:14

Ik ben dan ook een ouwe hippie hè Linn, 't staat me wel maar zo onhandig met mijn honden en tuin :) H&M is best wel goed met z'n lingerie, zitten hier in Luxemburg ook , Ik kijk ook nog in Maastricht als ik op controle moet en anders maar Beha loos als dat van de arts mag. Tenslotte is dat ook jaren mode geweest toch ;) Super dat je al zoveel kan doen ! Maar blijf voorzichtig hè .. Ik til ook geen hond op en idd de was is ook zoiets Dag Fijn weekend Janneke x FLOWER
Linn

Ongelezen bericht 05 jul 2014 14:00

Wat een schatje +Liefs+ ben dan ook een echte dierenvriend hoor.
Heb altijd moeite om die reclame spot van Donkey sanctuary te zien, walchelijk hoe sommigen met dieren omgaan!
Fijne zaterdag (hier helaas met regen)
BV 2000 Explantatie 2014
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”