Ook ik wil mij zelf even voorstellen, toch maar..

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2014 12:50

Ik ben geopereerd door van Loenen. Het is een TOPARTS! +Thumbs+Up+
Er zijn er meer door haar geopereerd en iedereen was zeer tevreden. +BLIJ+
Bellen bellen bellen! :D
Monique70

Ongelezen bericht 26 jun 2014 13:27

Oke, dank je wel Luna.
Heb trouwens de afspraak voor de MRI verplaatst naar aankomende dinsdag. Heb het kunnen regelen op mijn werk.
Scheelt toch bijna weer een week.
Ik ga morgen met het ziekenhuis bellen en dingen regelen.
Doe niks anders dan bellen en dingen uitzoeken maar goed, het is voor een goed doel denk ik maar. Komt alleen zoveel op me af dat het mij wat begint te duizelen hihi.
Ook emotioneel want volgens mij is het nog best wel een ingreep en het feit dat ze eruit moeten . Zonde en erg jammer. Laat het maar over mij heenkomen en ga het allemaal wel zien.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2014 13:36

CYBERKISS
Janneke

Ongelezen bericht 26 jun 2014 18:29

GOOD_LUCK
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2014 10:23

Ik begrijp je lieverd, maar je bent wel ziek dus dan is er geen andere mogelijkheid dan verwijderen.
Ik hoop heel erg voor je dat je weer gaat aankomen en weer sterker wordt en dat de klachten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Wie weet kun je dan aan lipofilling gaan denken?? Bespreek het met van Loenen.
Nu is het natuurlijk nog out of the question want je bent echt veel te dun. Vind het echt zo erg voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet zo goed hoe het voelt als mensen het zeggen en nu zeg ik het tegen jou sorry!!!! Maar je weet het zelf ook toch?
All my +LOVE+ for you,

Luna
Monique70

Ongelezen bericht 27 jun 2014 13:22

Hey Luna,

Geeft niks hoor. Ik weet dat ik veel te dun ben. Maar weet ook dat ik daar nu niks aan kan doen en dat dat waarschijnlijk een oorzaak heeft.
Maar alles gaat allemaal weer anders lopen. Zucht.
Alles gaat nu via het Slotervaart Ziekenhuis dus waarschijnlijk ook de MRI (die zou ik eerst aankomende dinsdag hebben in het MRI-Centrum in Amsterdam). Maar ik kan pas 11 augustus bij Dr.Kingma terecht.
Dat duurt eigenlijk nog best wel lang vind ik zelf. (komt ook door de vakantie periode natuurlijk).
Denk dat ik mijn zorgverzekeraar maar (weer) ga bellen om te vragen of zij wat voor mij kunnen betekenen. Want wat vinden jullie?
Kan ik "rustig" wachten tot 11 augustus of moet ik er toch achteraan? (sorry voor mijn onzekerheid).

Liefs Monique
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2014 13:32

Misschien kun je via de verzekering laten uitzoeken waar je sneller aan de beurt kunt? Dat had ik toen ook gedaan en zo kwam ik toen bij het Slotervaart. Nog helemaal geen ervaringen van dames die daar waren geweest want het forum bestond niet en tot dat moment gingen vrouwen naar dr. Kappel.
Ik kwam bij het Slotervaart en had daar hele goede ervaringen met beide artsen. Dus ik had echt geluk! Wie weet heb jij ook geluk en vind je ergens anders een goede arts. Je weet het niet? Maar laat die afspraak bij het Slotervaart wel staan. kijk even of het lukt om ergens anders nog sneller op consult te kunnen en of de arts bevalt en dan kun je daarna nog beslissen wat je doet.
Het is gewoon een rottige periode nu veel artsen gaan met vakantie op dit moment.
Jammer dat het allemaal langer zal duren jammer en ook heel erg vervelend!!

Sterkte!!!! X Luna
Monique70

Ongelezen bericht 02 jul 2014 10:11

Heb vandaag een mail gestuurd naar het VU, voor bij Dr.Nanayakkara.
Want die schijnt ook goed te zijn lees ik hier. Want heb er even over lopen nadenken en vind tot 11 augustus toch nog best wel lang duren.
Dus nou hoop ik dat ik daar sneller terecht kan.
Afwachten nog maar even en zo niet dan bel ik mijn zorgverzekeraar en dan gaan zij maar uitzoeken waar ik sneller terecht kan.

Groetjes Mo
6x

Ongelezen bericht 02 jul 2014 10:29

Hoi Monique,

Kan me voorstellen dat je 11 augustus nog ver weg vindt, maar inderdaad wat je zegt het is vakantieperiode.
Even over dokter Nannayakara, dat is een internist en die zal alleen maar bevestiging geven dat je protheses eruit moeten, misschien kan hij jou wel doorverwijzen, maar qua tijd win je dan niet veel ben ik bang.

Je kunt misschien toch beter je zorgverzekering bellen en zorgbemiddeling vragen, dan kunnen zij kijken met wie zij een contract hebben en waar je het snelst heen kunt?

Sterkte meis, het is moeilijk om te moeten wachten!

Liefs Mik.
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Monique70

Ongelezen bericht 02 jul 2014 11:46

Hoi Mik,

Dank je wel voor jouw informatie. Had begrepen dat hij een plastisch chirurg was, verkeerd begrepen.
Dan ga ik mijn zorgverzekeraar bellen of zij voor mij uit kunnen zoeken waar ik het snelste terecht kan maar wel bij een goeie arts.
Niet zomaar een plastisch chirurg. Wil wel een arts die het probleem erkent en er ervaring mee heeft zeg maar. Ook ivm eventueel capsulectomie.
Zal me er nog even in gaan verdiepen. En nogmaals alle tips en info zijn welkom.

Liefs Mo
Monique70

Ongelezen bericht 04 jul 2014 20:38

Hallo allemaal,

Hier weer even een up date van de stand van zaken.
Ik heb vanmorgen gebeld met mijn zorgverzekeraar, toen werd ik doorverbonden naar een vrouwtje en mijn verhaal gedaan. Heel lang met haar aan de telefoon gezeten en ze zou mij dan maandag of dinsdag terugbellen.
Wordt ik vanmiddag al door haar terug gebeld want het zat haar niet lekker dus heeft zij haar andere werk even aan de kant gelegd en is met mijn zaak bezig gegaan. Had haar wel verteld dat het wel een goeie arts moest zijn , dus ook dat er capsulectomie gedaan moest worden dan.
Ze zat eerst aan de Bergman Clinic te denken maar ze is toch in VUmc beland ook omdat mocht er wel meer aan de hand zijn dan ben jij gelijk op de juiste plek zei ze en daar kan ik nu woensdag om 9.50 uur terecht bij Dr.Buncamper.
En ze zei misschien is het handig om een hotel te boeken. Ik zo van HUH??? Ik zei welnee, wij vertrekken optijd.
Moet veel dingen meenemen. Verslagen van huisartsbezoekjes, internisten, gastroscopie, seh-verslag enz. Dus dat wordt nu allemaal geregeld.
En ze vroeg of het goed was dat zij mij woensdag mocht bellen om te horen hoe het is gegaan. Zo LIEF!!! Heb ook echt heel lang met haar aan de telefoon gezeten. Heel bijzonder.
Dus dames, woensdag hoop ik jullie meer te kunnen vertellen.
SPANNEND allemaal hoor. Ben best wel nerveus nu.

Liefs Monique en allemaal een fijn weekend!!
6x

Ongelezen bericht 04 jul 2014 21:01

Lieve Monique,

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent, heerlijk mensen die met gevoel mee denken.
Heerlijk dat je zo snel terecht kan.
We zullen voor je duimen dat je een heel goed gesprek zult hebben met de pc.

Sterkte met alles regelen....

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Janneke

Ongelezen bericht 05 jul 2014 09:34

Alvast veel sterkte voor woensdag , Liefs Janneke FLOWER
Monique70

Ongelezen bericht 05 jul 2014 14:13

Dank jullie wel.

Heb nog even een vraag. Want ik lees veel over het ontgiften. En ook over chlorella. Moet je daarvan dan de tabletten hebben of in poedervorm?
Want het wel van belang heb ik begrepen dat je al die pillen neemt, zoals vit B, omega 3 enz?
En hoeveel tabletten moet je dan van die chlorella nemen?
Denk vraag het alvast maar even want voor hetzelfde geldt gaat het straks allemaal erg snel( hoop ik aan de ene kant wel).

Op naar woensdag!!! Hihi

Liefs Mo
Janneke

Ongelezen bericht 05 jul 2014 20:13

Daar heb ik niet heel veel over te zeggen Monique, ik neem een Multi-vit. en extra vit D 800 ,verder doe ik de http://www.mirmethode.nl/ ,waar ook een stukje detox in zit .Kijk maar of het iets voor je is. Van chlorella werd ik erg misselijk,misschien dat ik dat later nog eens probeer ,maar nu ff niet Knuff Janneke FLOWER
Laatst gewijzigd door Janneke op 07 jul 2014 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”