Hallo Meiden (ik stel me even voor)
Ps ook hele slanke dames kunnen lipofilling laten doen. En anders gewoon flink dooreten!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Je kunt eventueel ook bj dr. Nio een afspraak maken, want die plaatst ook de monobloc.
http://www.sintlucasandreasziekenhuis.n ... e/ons-team
Maar ik blijf er bij lipofilling, lipofilling, lipofilling, lipofilling.....................
Hihihihihi
X
http://www.sintlucasandreasziekenhuis.n ... e/ons-team
Maar ik blijf er bij lipofilling, lipofilling, lipofilling, lipofilling.....................
Hihihihihi
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hee Luna,
Ik heb afgelopen keer ook gewoon weer bij het CWZ een Mammo gehad, deze werd zeer rustig en met beleid echt niet TE strak of pijnlijk gemaakt. ik was er opgelucht over, dit is mijn 2e mammo met protheses, ik heb het aangegeven of dit wel mocht en volgens de radioloog was het geen probleem? dus sja... en sommige dingen kunnen ze niet alleen met een echo zien dat weet ik ook..
tja van Selms... ik wil het toch nog wel even kenbaar bij m maken wat ik ook verder beslis
wat betreft het lipofilling, ik weet t niet ik ben bang dat dit te kostbaar en langdurig voor mij is..
ik moet ook zeggen dat ik er helemaal uit ben met het uitzoeken van de juiste PC en kliniek/ZH ik stond een hele tijd op het borstenforum maar nu ook al jaren niet meer, ik weet ook ff niet zo snel waar en bij wie ik het beste terecht kan vandaar dat ik ook hier op het SVS terecht ben gekomen , zoals Dr Niessen? had ik ook nog niet eerder van gehoord, dat maakt me wel zover dat ik mij ga inlezen...

Ik heb afgelopen keer ook gewoon weer bij het CWZ een Mammo gehad, deze werd zeer rustig en met beleid echt niet TE strak of pijnlijk gemaakt. ik was er opgelucht over, dit is mijn 2e mammo met protheses, ik heb het aangegeven of dit wel mocht en volgens de radioloog was het geen probleem? dus sja... en sommige dingen kunnen ze niet alleen met een echo zien dat weet ik ook..
tja van Selms... ik wil het toch nog wel even kenbaar bij m maken wat ik ook verder beslis
wat betreft het lipofilling, ik weet t niet ik ben bang dat dit te kostbaar en langdurig voor mij is..
ik moet ook zeggen dat ik er helemaal uit ben met het uitzoeken van de juiste PC en kliniek/ZH ik stond een hele tijd op het borstenforum maar nu ook al jaren niet meer, ik weet ook ff niet zo snel waar en bij wie ik het beste terecht kan vandaar dat ik ook hier op het SVS terecht ben gekomen , zoals Dr Niessen? had ik ook nog niet eerder van gehoord, dat maakt me wel zover dat ik mij ga inlezen...
Dat zeggen ze altijd tot er iets mis gaat.Cindy68 schreef:volgens de radioloog was het geen probleem....
Lees hier meer over mammografie met implantaten: http://klachtensilicon.forum2go.nl/geen ... -t418.html
Lees je maar in bij het subforum lipofilling daar staat veel info over dr. Niessen en ook 2 ervaringsverhalen. Goede dokter hoor!!+Thumbs+Up+
Goed dat je ook bij SVS terecht bent gekomen, maar dat kon ook niet anders, want aan het borstenforum heb je niet veel als je klachten hebt. Daar steken ze hun kop in het zand terwijl heel veel pc's die zelf eerst niet overtuigd waren van de klachten door siliconen dat nu wel zijn. Dr. Niessen was daar 1 van dat weet ik nog heel goed, want ben zelf ook bij hem geweest. Ook dr. Kingma had dit, maar nu zien ze hoe vrouwen opknappen na verwijdering en dat dat dan echt wel een hoop zegt.
Ik ben heel blij dat er steeds meer artsen zijn die dit probleem bij vrouwen erkennen. Van Selms nu ook blijkbaar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Fijne wedstrijd iedereen!
Futbol
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Cindy,
Ik hoop zo dat je de veilige manier van lipo gaat kiezen , ik ben ook ziek van een kapotte prothese ,maar mij werd verteld dat ik helemaal niks van siliconen in mijn lichaam kan plaatsen ,zeker de eerste 2jaar niet. dus vraag aub door aan de pc want je heb maar 1 lichaam en wie weet heb je aan 1x lipo wel voldoende ?
Liefs ildiko
Ik hoop zo dat je de veilige manier van lipo gaat kiezen , ik ben ook ziek van een kapotte prothese ,maar mij werd verteld dat ik helemaal niks van siliconen in mijn lichaam kan plaatsen ,zeker de eerste 2jaar niet. dus vraag aub door aan de pc want je heb maar 1 lichaam en wie weet heb je aan 1x lipo wel voldoende ?
Liefs ildiko
ja Lipo klinkt allemaal mooi en natuurlijk en dat geloof ik ook meteen, maar denk niet dat dat kostenplaatje voor mij te doen is, nu wordt de explantatie vergoed en kost me de wissel 1000,-
ik kan het me helaas niet veroorloven , denk niet dat lipofilling vergoed gaat worden
ik kan het me helaas niet veroorloven , denk niet dat lipofilling vergoed gaat worden
Maar misschien kun je een deal sluiten met de pc?
Vervelend als geld een issue is, heel vervelend. Ik begrijp je heel goed, natuurlijk. Vergeet alleen niet dat als je eenmaal weer implantaten hebt, dat je steeds weer onder het mes moet en dat dan ook geld gaat kosten.
Je kunt bij sommige klinieken een lening afsluiten. Kijk maar of er mogelijkheden zijn. Ga gewoon naar verschillende pc's en kijk wat de mogelijkheden zijn en kosten enz.
Succes! Het is sowieso al een hele vooruitgang als de siliconen er uit gaan +Thumbs+Up+
X Luna
Vervelend als geld een issue is, heel vervelend. Ik begrijp je heel goed, natuurlijk. Vergeet alleen niet dat als je eenmaal weer implantaten hebt, dat je steeds weer onder het mes moet en dat dan ook geld gaat kosten.
Je kunt bij sommige klinieken een lening afsluiten. Kijk maar of er mogelijkheden zijn. Ga gewoon naar verschillende pc's en kijk wat de mogelijkheden zijn en kosten enz.
Succes! Het is sowieso al een hele vooruitgang als de siliconen er uit gaan +Thumbs+Up+
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Cindy,
Moeilijk he?
Geld is altijd het probleem, maar net wat Luna zegt, nu klinkt je wissel aantrekkelijk vanwege het feit dat de operatie vergoed wordt en je alleen de protheses moet betalen. Maar helaas gaan die niet een leven lang mee en zul je over een x aantal jaren weer onder het mes moeten.
Weet je wat ik ook zo eng vindt is dat de plastisch chirurgen helemaal weg zijn van die Monoblocks, maar weten ze al wat het op de langere termijn doet. Ik weet het niet hoor, het is zomaar een vraag, want ik heb me er niet in verdiept.
Ik vind wel dat iedereen je keuze moet respecteren, maar het is wel echt ontzettend jammer dat ze lipofilling niet vergoeden voor mensen zoals wij, anders was ik er uiteindelijk misschien ooit nog wel eens voor gegaan, al was het alleen maar om die ingevallen borst op te vullen.
Het blijft moeilijk, ik begrijp je heel goed hoor, dat je niet met lege kleine borsten kunt leven en je moet absoluut kiezen wat bij je past en waar jij je goed bij voelt.
Ik hoop dat je wat steun vervaart in je keuze.
Sterkte,
Liefs Mik
Moeilijk he?
Geld is altijd het probleem, maar net wat Luna zegt, nu klinkt je wissel aantrekkelijk vanwege het feit dat de operatie vergoed wordt en je alleen de protheses moet betalen. Maar helaas gaan die niet een leven lang mee en zul je over een x aantal jaren weer onder het mes moeten.
Weet je wat ik ook zo eng vindt is dat de plastisch chirurgen helemaal weg zijn van die Monoblocks, maar weten ze al wat het op de langere termijn doet. Ik weet het niet hoor, het is zomaar een vraag, want ik heb me er niet in verdiept.
Ik vind wel dat iedereen je keuze moet respecteren, maar het is wel echt ontzettend jammer dat ze lipofilling niet vergoeden voor mensen zoals wij, anders was ik er uiteindelijk misschien ooit nog wel eens voor gegaan, al was het alleen maar om die ingevallen borst op te vullen.
Het blijft moeilijk, ik begrijp je heel goed hoor, dat je niet met lege kleine borsten kunt leven en je moet absoluut kiezen wat bij je past en waar jij je goed bij voelt.
Ik hoop dat je wat steun vervaart in je keuze.
Sterkte,
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Hallo allemaal!
Gisteren eindelijk mijn datum gekregen .
Zondag 22 maart word ik geholpen in het Annetommie in Utrecht door Dr Kappel
Ben vreselijk zenuwachtig en zie er als een berg tegenop maar ook heel erg opgelucht straks als de siliconenprotheses er uit zijn!
Weg ermee!!
Toedelssss

Ben vreselijk zenuwachtig en zie er als een berg tegenop maar ook heel erg opgelucht straks als de siliconenprotheses er uit zijn!
Weg ermee!!
Toedelssss
Hoi Cindy,Cindy68 schreef:Hallo allemaal!
Weg ermee!!
Toedelssss
Fijn dat je eindelijk een datum hebt
Begrijp dat je zenuwachtig bent, maar je weet dat het alleen maar beter kan worden, als de siliconen uit je lijf zijn.
Groetjes en sterkte,
Ginny
FLOWER
Dat is al snel! Ben zo blij voor je! Party time
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Even een vraagje, weet iemand of het een probleem is om gelpolish op de nagels te dragen in kleur?
Dat is namelijk heel moeilijk te verwijderen, en kijken de nagels dof door.
Mag je wel nagellak op in kleur of moet het dan minstens alleen doorschijnend lak zijn ?
Dat is namelijk heel moeilijk te verwijderen, en kijken de nagels dof door.
Mag je wel nagellak op in kleur of moet het dan minstens alleen doorschijnend lak zijn ?