Ook ik wil mij zelf even voorstellen, toch maar..

Protheses vanwege cosmetische reden.
Francien

Ongelezen bericht 24 jun 2014 08:35

Ach Monique...ik heb nu weinig tijd om te reageren, want ik moet naar mijn werk. Maar ze moeten er echt uit hoor. Ik zou wel even goed nagaan hoe dat zit met die verzekeringen. Weet wel dat bij alle prothesen op den duur problemen ontstaan. Sommige mensen zijn dat voor door een wissel te nemen. Maar wat bij jou is gebeurd is niet uniek. Als ik er zo naar kijk lijken de prothesen te klein voor je huid en dan krijg je die plooien. Dat kan komen omdat ze lekken of gezweet hebben. Het kan ook door afvallen komen...je verliest vet en de huid wordt dunner en minder strak.
Nogmaals...wat jou nu overkomt is niet abnormaal. Maar die dingen moeten er snel uit!

Sterkte.. -kiss-
6x

Ongelezen bericht 24 jun 2014 09:18

Lieve Monique,

Ik zou direct contact opnemen met je huisarts, hij of mij kan jou hierin steunen en meedenken.
Dat bruine spul wat eruit komt is echt niet goed schat.
Maak dan alvast een afspraak bij een explantatie pc, of je verzekeraar bellen met welke pc zij wel een contract hebben.
Kan me voorstellen dat je nu de draad even kwijt bent, je hebt steun nodig.
Lieverd sterkte vandaag en veel plezier nog vanavond!
Zal aan je denken.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Monique70

Ongelezen bericht 24 jun 2014 10:13

Ik heb voor de zekerheid toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor vrijdagmorgen. Want wil het graag allemaal zeker weten en even horen wat zij er van vindt.
Moet vanmiddag tussen 13.00 en 13.30 in Amstelveen zijn dus zal mij benieuwen. Nu één brok onzekerheid en twijfel.
Daarna door naar Amsterdam en even een stukje ontspanning, dat is dan wel weer even lekker. Even wat afleiding.
Jullie horen morgen weer van mij.

Liefs
Janneke

Ongelezen bericht 24 jun 2014 11:17

Lieve Monique ,sterkte vandaag, dikke knuff , Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jun 2014 16:46

Lieve Monique,

Als je in de buurt van A'dam woont adviseer ik je naar het Slotervaart te gaan. En als je in de buurt van Zwolle zit moet je naar dr. Kappel gaan. Bij dr. Kappel kun je vaak heel snel op consult. Bel haar even en kijk of het kan.

Ik zou niet meer wachten en gewoon alvast afspraken maken bij andere pc's.

ik had al zo'n vermoeden dat de artsen dit allemaal zouden zeggen!!!!!! Dat komt omdat je bent afgevallen.
Please, luister naar de ervaringsdeskundigen en niet naar degenen die hier grof geld mee verdienen!

Ga naar je huisarts voor verwijzingen naar andere pc's (bijv. Kappel of van Loenen)

Over het aansprakelijk stellen: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... he-stappen

Sterkte!!!
6x

Ongelezen bericht 25 jun 2014 11:29

Lieve Monique,

Hoe is je consult bij de pc verlopen?
En je avondje uit met je dochter was het leuk?

Ik denk aan je,

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Monique70

Ongelezen bericht 25 jun 2014 11:50

Zo, daar ben ik dan weer.
Gisteravond een top avond gehad met mijn dochter bij One Direction. Ben nu alleen nog doof haha. Al die gillende meiden. Gewoon hysterisch werden ze joh hihi.

Maar gistermiddag bij de chirurg geweest. Voelde mij wel serieus genomen dat op de eerste plaats. Hij zei ook dat hij het jammer vond dat ik tegenover hem zat maar blij was dat ik wel gekomen was.
Zij denken dat ze NIET lek zijn maar dat ik het ASIA-syndroom heb. Zij hebben mij gevraagd om alle gegevens van de internist van alle onderzoeken die ik heb gehad naar aanleiding van mijn klachten bij mijn huisarts op te vragen en dan hun op te sturen. Zij regelen een MRI voor mij en als zij alles binnen hebben nemen zij contact met Dr.Kapel en dan moet ik dus naar haar toe.
Heb nu wel een medische indicatie. Aankomende vrijdag heb ik een afspraak met de huisarts vanwege dat spul uit mijn tepel, huisarts hoeft verder niks te ondernemen omdat zij al een MRI gaan regelen. Vrijdag liggen alle papieren ook voor mij klaar en dan stuur ik dat gelijk naar hun toe.
Vind het allemaal erg spannend en ben benieuwd wat Dr. Kappel zegt. Maar de kans is groot dat ze wel verwijderd gaan worden.
Op de MRI is toch niet altijd te zien of ze lekken?
Het is dus nog even allemaal afwachten hoe het verder gaat lopen. Krijg telefoon van hun of van het ziekenhuis wanneer ik voor de MRI moet. En dan hoop ik snel bij Dr.Kappel terecht te kunnen.
Kan wel huilen maar ben wel zo realistisch om te bedenken dat de enige oplossing verwijderen is.

Wordt dus weer vervolgd....pffff.

Veel liefs Mo XX
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jun 2014 11:54

Wat fijn dat de kliniek je probleem onderkent!!! Je hebt zeker het ASIA syndroom, maar dat zeiden we al.
Ik hoop dat nu alles snel zal gaan en je zo min mogelijk tijd met die ziekmakende dingen in je lijf zit.
Sterkte met dit alles!!!
-kiss-
6x

Ongelezen bericht 25 jun 2014 12:00

Oh Monique,

Kan me zo voorstellen dat het je allemaal op overvalt, dat is zo herkenbaar.
Je bent goed bezig en tuurlijk mogen er tranen vloeien, dat is begrijpelijk.
Wel fijn dat je serieus genomen werd en dat je nu een stapje verder bent.

Is het misschien al een idee om alvast een afspraak te maken met dr Kappel, let er wel op, of je verzekeraar wel een contract heeft met deze arts.

Fijn dat je het gezellig hebt gehad met je dochter, deze momenten zijn goud waard toch?

Sterkte de komende tijd.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jun 2014 12:25

Op een mri is een scheur buiten het kapsel wel goed te zien hoor. Binnen het kapsel kan het wel eens moeilijk zijn las ik in een bestandje van Susan Kolb. Maar stel je vragen aan dr. Kappel, die weet hier veel van af.
Je zoals Mik zei inderdaad wel even nagaan of dr. Kappel wel een contract heeft met je verzekering i.v.m. de vergoeding. Het zou zonde zijn als je een groot deel zelf moet betalen.
Dr. van Loenen of Kingma is ook nog een optie he mocht je in de buurt van Amsterdam zitten. Weet niet waar je vandaan moet komen. Dan wordt je in een ziekenhuis geholpen dat is wel erg prettig.
Monique70

Ongelezen bericht 25 jun 2014 13:32

Ik ben alles al goed aan het uitzoeken. Reguliere ziekenhuizen wordt sowieso vergoedt. Dus daar valt het VU ook onder en daar schijnt toch ook een goeie te zitten?
Woon zelf in Franeker maar dat maakt mij niet uit. Als het gaat gebeuren wil ik wel dat het goed gebeurt dus daar heb ik wel een ritje Amsterdam voor over dan.
Maar dank jullie wel voor alle steun en tips en info. Ben daar erg blij mee en nogmaals alle tips zijn van harte welkom.

MRI is dus nog even afwachten wat daar uitkomt.
Hou jullie op de hoogte van alles.

Liefs en groetjes Mo
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jun 2014 16:06

In het Vu werkt dr. Niessen dat is ook een goede chirurg die klachten serieus neemt.

Goed van je dat je zorgvuldig alles uitzoekt!

Nogmaals heel veel sterkte en stel vragen als je die hebt. We hebben niet overal een antwoord op, maar samen komen we wel een stuk verder dan alleen nietwaar?

X
Monique70

Ongelezen bericht 25 jun 2014 18:40

Zo is het Luna. En ik zal heus nog wel eens vragen gaan stellen want het duizelt me nu nog allemaal een beetje.
Ik moet 7 juli voor MRI. Dus maandag over een week. Het is dat ik volgende week een hele drukke week heb, pfff kijk daar nu al tegenop, anders had het wel eerder gekund. Zal morgen eerst mijn baas even inlichten en kijken of we voor volgende week anders wat kunnen regelen of zou het Tot 7 juli kunnen wachten. Wat vinden jullie? ??

Liefs Mo
Janneke

Ongelezen bericht 25 jun 2014 19:18

Probeer het te regelen op je werk lieverd , knuff, Janneke FLOWER
Monique70

Ongelezen bericht 26 jun 2014 12:21

Hoi allemaal,

Ik heb contact gehad met mijn zorgverzekeraar en bij Dr.Kappel wordt het gedeeltelijk vergoedt maar in het Slotervaart Ziekenhuis wordt het volledig vergoedt.
Dus ik mijn keuze dan al gemaakt. Dat snappen jullie wel natuurlijk.
Nu is mijn vraag nog: welke van de twee is de beste? Dr. van Loenen of Dr.Kingma?
Weet niet of één van jullie ervaring heeft in het Slotervaart Ziekenhuis?

Liefs Mo
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”