mcghan implantaten. februari 2015 10 jaar

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sunny

Ongelezen bericht 02 jun 2014 23:42

Implantaten: McGahn

Hallo Allemaal,

Ik ben 36 jaar en moeder van 2 kinderen. Zoon van 10 en dochter van 4 jaar.
Mijn verhaal:
Bijna 10 jaar geleden was ik zo trots op mijn borstvergroting. Van een aa cup naar een c cup.
Nu kan ik niet wachten dat ze eruit mogen!
In die 10 jaar ben ik steeds zieker geworden.
Het vervelende is dat ik zelf het proces van zieker worden niet door had. Het is heel geleidelijk gegaan.
Opvallend is ook dat voor de borstvergroting ik al bekend was met gevoeligheid voor ontstekingen. Ook had ik snel eczeem van sieraden en zonne allergie.
Mijn klachten die ik in de loop van 10 jaar heb ontwikkeld:
●voedselallergie
●damklachten zoals winderigheid, dikke buik
●vocht vast houden
●te lage bloeddruk
●vreselijk moe. De trap op lopen is al te veel! Gauw verzuring in benen
●Duizelig, misselijk, flauwte,
●Zweten
●ontregelde stoelgang(ontlastig ruikt af en toe zuur)
●schimmel infecties
●pijn op de borst uitstralend naar li-oksel en arm.
●tintelingen gezicht, armen, benen, voeten
●Dronkemansloop
●vergeetschtig, woordvindingstoornissen.
●Droge ogen
●verstopte neus, oorpijn en keelpijn
●schouder en nek pijn
●grieperig gevoel, spierpijn
●als ik smorgens uit bed stap voelt het net of er een vrachtwagen over mij heen gereden
●Blaasontstekingen

Bij de KNO arts geweest voor de klachten keel neus en oren. Een aantal onderzoeken gehad. Er kwam niks uit. Ik mocht voor de verstopte neus gronisch een speciale neusspray gaan gebruiken. Dit ging tegen mijn gevoel in dus niet gedaan.

De uroloog heeft onderzoek gedaan naar de Blaasontstekingen. Blaaswand is geïrriteerd. Voorstel om een langere tijd een antibioticum te slikken. Hier kon ik niet mee akkoord gaan.

In de tussen tijd vaak naar de huisarts vanwege heftige buikpijn en rugpijn klachten. Arts vermoed endometriose.
Gynaecoloog vindt echter niks. Wel een spiraal geplaatst om de heftige menstruaties te onderdrukken.

Door de zwangerschappen spataders ontwikkeld hier loop ik voor bij een vaat chirurg. Er is ook een kluwen van spatadertjes naast mijn baarmoder gevonden. Echter kunnen de buik klachten hier niet vandaan komen.

Sinds 2014 ben ik behoorlijk achteruit gegaan en is er niks van mij overgebleven. Ik merk dat mijn wereld klein wordt. Veel pijn, duizeligheid, vergeetachtig. Het opstaan uit bed is een drama.
Er was 1 week die zo heftig was dat ik bijna niet meer op woorden kwam en telkens binna flauw viel. Bloeddruk daaldr steeds naar 80/47. Soms iets hoger en ook wel iets lager. Weer naar de huisarts.
Doorgestuurd naar de internist. Moest een week wachten voor ik kon komen. In die week had ik de pan op het vuur laten staan en stopte ik de afstandsbediening in de koelkast, ik liep raar en sprak met dubbele tong. Ik mocht meteen naar de internist.
wat onderzoeken. Niks gevonden.op de vrasg kan dit door siliconen komen werd nogal laconiek gereageerd. Mijn man drong aan dat hij zich ongerust maakt

De internist stuurt mij door naar de Neuroloog. Zij heeft een longfoto, hartfil, en mri van mijn hoofd gemaakt, en bloedonderzoek. Alles was goed. Er werd mij gezegt dat ik geestelijke hulp nodig had en ademhalingsoefeningen moest gaan doen. Ze had mij eerder gevraagd of er een stressvolle situatie was geweest en dat bevestigde ik. Ook kreeg ik het advies om niet meer verder te gasn zoeken wat er met mij is. Volgens dexe arts maakte ik mijzelf ziek omdat ik er teveel mee bexig was.

Terug bij de internist. Niks gevonden. De internist gaf aan dat mijn verhaal wel geloofwaardig was maar dat ik misschien beter hulp kon zoeken om te leren omgaan met mijn pijnen en klachten.ik ben wederom teruggekomen op de siliconen. De internist gaat het met de interne plastisch chirirg bespreken.
De plastisch chirug heeft gezegt dat mijn klachten geen verband hebben met de siliconen borstprothesen maar dat ik voor mijn gemoedsrust wel even langs mag komen!! Ik kreeg een uitnodiging per post een afspraak voor 3 maanden verder.

De weken erna was ik behoorlijk depri. Heel ziek, veel pijn, ik voel me totaal niet serieus genomen. Echt schandalig hoe de artsen in het zh met mij om zijn gegaan.

Toen ben ik mij tot in de nacht gaan verdiepen in siliconen via google en keam hier terecht. Op dat moment ging er een wereld voor mij open!! Verdrietig en boos . . .maar zo blij want nu weet ik zeker wat er met mij is. Alle klachten kloppen! De siliconen in mijn lichaam vergiftigen mij! Ik wil het er zo snel mogelijk uit hebben.

wo 11 juni naar dr kappel met een verwijzing van de huisarts. VGZ Zorgverzekering gebeld. Dr kappel staat bij hun gecontracteerd. So far so good begreep ik dat op medische grond in aanmerking kom voor 100 procent vergoeding. Ook als ze nog intact zijn. Ook heb ik direct bij mijn huisarts mijn medisch dossier op gevraagd. Dat is een behoorlijke stapel. Mocht om wat voor reden dan ook niet vergoed worden kan ik het betalen maar ga er zeker werk van maken!

Ook wil ik mijn dochtertje laten onderzoeken.

ik hou jullie op de hoogte.

Ik hoop dat ik met mijn verhaal vrouwen met siliconen ook zover krijg om in te zien en hoe schadelijk dit voor je lijf is! Maar belangrijker wacht niet af maar laat verwijderen!
Liefs en een warme groet,
Sunny
Laatst gewijzigd door Sunny op 10 jun 2014 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jun 2014 07:54

Lieve Sunny, Welkom! =liefs=

Wat een vreselijk verhaal de zoveelste lieverd. Ik leef zo met je mee! Ik weet zo goed hoe het is om zo ziek en wanhopig te zijn!!! En zo goed zo goed hoe het is om zo behandeld te worden door artsen. Ik houd me in echt houd me in. Ik zou zoveel willen zeggen hier, maar houd me in. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Lieve schat, maak zo spoedig mogelijk een afspraak bij prof. cohen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alsjeblieft, beloof me dat je dit doet. Beloof me dat!!!

Lees hier wat je moet doen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/prof ... t1038.html

Sterkte met alles lieverd. Wees sterk. Bij prof. Cohen en dr. Kappel ben je in heel goede handen.

X Luna Hug
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 10 jun 2014 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Laura

Ongelezen bericht 03 jun 2014 09:04

Jeetje meid :cry: vreselijk zeg als men je niet serieus neemt. En het blijft mij verbazen dat die artsen zo weinig weten over siliconen.

Je dochter heeft ze ook klachten?

En herkenbaar woorden zoeken en moeheid. Chronisch blaasontsteking. Nu heb ik dat sinds de implantaten eruit zijn niet meer.

Hopelijk wordt je snel geholpen.
Janneke

Ongelezen bericht 03 jun 2014 09:46

Lieve Sunny ,wat herkenbaar weer.. ja het sluipt er zo geleidelijk in maar steeds meer "rare"klachten . Veel succes bij Dr Kappel,maak een briefje met alles wat je wil vragen aan Dr Kappel. Sterkte met dit hele traject .Probeer naar Dr. Cohen te gaan .Hij zal je op de goede weg helpen na de explantatie. Knuffel Janneke FLOWER
Sunny

Ongelezen bericht 03 jun 2014 11:00

Lieve Luna,

Wat een warm welkom. Het geeft al zo een steun om met lotgenoten te zijn. Ik ben heel blij met SVS meldpunt!
Mijn complimenten. Ik heb al zoveel tips opgevolgd. Ik zou niet weten hoe ik had gehandeld als deze site er niet was.

Je mag best weten dat ik soms wanhopig ben geweest. Hoe je behandeld wordt door artsen . . .het maakt mij zo boos.
Ook merk ik dat de mensen om je heen ook gaan twijfelen. Op een gegeven moment voel je steeds meer dat je gevangen raakt in je eigen lichaam.
De siliconen maken je lichamelijk en geestelijk kapot.
Nu ik weet waardoor ik ziek ben krijg ik steun van lieve mensen in mijn omgeving.

LOVE3 bedankt voor de steun dit geeft mij een stukje rust. Ik ben niet meer "alleen"

nu lekker lunchen met mijn schoonvader

Ik wens iedereen kracht en vertrouwen toe.
Sunny
Sunny

Ongelezen bericht 03 jun 2014 11:05

Janneke bedankt voor je tips ga ik doen +THANK+YOU+
laura mijn dochtertje heeft vaak pijn in haar buik en last van haar knietjes. Kan groeipijn zijn. Masr toch maar katen checken!
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jun 2014 11:26

Afbeelding
We doen het samen lieverd. We hebben elkaar hier, het is voor ons allemaal ons veilige plekje.

Dit jaar zal er veel gaan gebeuren en zullen we ons gelijk halen wacht maar af!!

Neem je dochtertje ook mee naar Cohen!!!

Doen hoor!!!

xxx
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
6x

Ongelezen bericht 03 jun 2014 11:40

Lieve Sunny,

Wat een vreselijk verhaal en zo herkenbaar, zo ben je al jaren aan het knokken, aan het overleven noem ik het zelf.
We staan in de overleef stand en vreselijk dat jij dit mee moet maken, wat ontzettend goed van je dat je op onderzoek bent gegaan en hier terecht bent gekomen. Je mag trots zijn op je eigen intuïtie, vraag zoveel je wilt en hopelijk zul je snel verlost zijn van die ziekmakende dingen.
Heel veel sterkte de komende tijd!
Liefs Mik
ildiko

Ongelezen bericht 04 jun 2014 10:23

Hallo Sunny ,

Wat een vreselijk verhaal weer en inderdaad herkenbaar op veel punten ......we mogen blij zijn met dit meldpunt met heel veel inzet van de super lieve dames die ons hierin steunen en wegwijs maken
Hoop vooral dat je dochtertje hier niet de dupe van zal zijn +IK WENS+
verder heel veel succes de aankomende tijd .
Greetz ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 04 jun 2014 16:15

Lieve Sunny, Pip of Mc Ghan , wat maakt het uit : je gaat voor een explantatie , je bent dus op de goede weg ! das 't voornaamste . Ik ben er even tussen uit ,maar daarna weer op 't forum . You are not alone - Michael Jackson op de radio :) en zo is het ! We zijn er voor je om je er doorheen te trekken ! Dag ,hou je taai ! xxx Janneke FLOWER
Sunny

Ongelezen bericht 09 jun 2014 21:35

Bedankt voor alle lieve reacties !Vrolijk!

Liefs
Sunny

Ongelezen bericht 09 jun 2014 21:40

Klopt het dat mcghann en mentor dezelfde prothese zijn? :?:
ildiko

Ongelezen bericht 10 jun 2014 08:03

Hallo Sunny ,

Heel veel succes bij Dr Kappel SUCCES! morgen,

Greetz ildiko
6x

Ongelezen bericht 10 jun 2014 08:34

Lieve Sunny,

Ja wat een wereld waar je in terecht komt he als je je hier in gaat lezen.
Heel verdrietig, maar wel fijn dat je nu op de goede weg zit

Je hebt al snel je afspraak bij dokter Kappel.
Heel veel sterkte morgen en dat gaat vast helemaal goed komen, gezien de warme reacties van de vrouwen die door haar behandeld zijn.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Sunny

Ongelezen bericht 10 jun 2014 08:53

Hoi Mik en Ildiko,

Toen ik hier terecht kwam was het zo dubbel.
me wereld storte even in. Angst voor blijvende schade voor mij maar ook me dochtertje van 4 maar tegelijk zo een opluchting dat ik
nu weet wat er met mij is want hopenloos was ik inmiddels geworden.
Voorheen verdrong ik de pijnen en ongemakken. Nu kan ik ze toelaten omdat ik weet wat er is.
Ik vind het wel moeilijk om er nog mee in mijn lijf te lopen. De borsten waar ik eens zo trots op was wil ik nu vanaf.

Morgen naar dr kappel
Party time
Weer een stapje dichterbij de explantatie Party time

Warme groet
sunny
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”