Explantatie en borstlift Boobi 10 april 2014 door van Loenen

Deel ervaringen en foto's.
Boobi

Ongelezen bericht 06 mei 2014 13:46

Thanks lady,s.

Pijn is minder. Wel dezelfde klachten in rechterborst als voorheen.
Ik weet het... Geduld geduld :D . Begin me kapot te vervelen na 3,5 week thuis.
Merk wel als ik maar iets doe gelijk teruggeroepen word.

Nu komt het accepteren, en zoals verwacht heb ik daar ook veel moeite mee. Ik voel me niet echt op mijn gemak buitenshuis en probeer de boel te verbergen met een sjaal. Het verschil is groot en voel me er onzeker bij. Zeker als ik weer aan het werk moet. Ik werk met jongeren op een leefgroep, en die zeggen alles. Dus blijf voorlopig nog thuis en we zienwel.
Dec 2007 bv. monobloc soft-one Wk Genk
Explantatie + borstlift 10 april 2014 Slotervaart
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 mei 2014 08:50

Ach, wat vervelend dat je je zo voelt
Misschien kun je tijdelijk wat kipfiletjes in je bh dragen, dan valt het verschil minder op.
Sterkte!+

Je bent mooi zoals je bent! FLOWER

Maar mocht het echt je leven beheersen en je niet verder komen, dan is er misschien wel iets als lipofilling voor je, maar ik zou als ik jou was gewoon eerst maar proberen jezelf te accepteren zoal je nu bent.

http://www.youtube.com/watch?v=dU4-6txKn44

Dikke X
Boobi

Ongelezen bericht 07 mei 2014 13:07

Dank je wel lieve Luna.

Dat gaan toch ooit kipfiletjes worden als ik daar klaar voor ben.
Lipofilling is geen optie. Dit besproken met dr v Loenen. En aangezien mijn geschiedenis en leeftijd rade zij het mij af. Dit omdat ook hier nog niet genoeg over bekend is. Ze rade me af dit nog een aantal jaren af te wachten en dan te kijken of het echt iets voor mij zou zijn. Eerst zal het rustig moeten worden in mijn rechterborst. Ik schrok ook echt van de prijzen en met 1 keer ben je er nog niet.

Ik heb een zus die behoorlijk flink is en had al haar vet al aangeboden haha maar zo werkt het niet. :)

Xxx
Boobi

Ongelezen bericht 07 mei 2014 13:07

Dank je wel lieve Luna.

Dat gaan toch ooit kipfiletjes worden als ik daar klaar voor ben.
Lipofilling is geen optie. Dit besproken met dr v Loenen. En aangezien mijn geschiedenis en leeftijd rade zij het mij af. Dit omdat ook hier nog niet genoeg over bekend is. Ze rade me af dit nog een aantal jaren af te wachten en dan te kijken of het echt iets voor mij zou zijn. Eerst zal het rustig moeten worden in mijn rechterborst. Ik schrok ook echt van de prijzen en met 1 keer ben je er nog niet.

Ik heb een zus die behoorlijk flink is en had al haar vet al aangeboden haha maar zo werkt het niet. :)

Xxx
Boobi

Ongelezen bericht 08 mei 2014 21:03

Vraagje. Rechts hersteld de wond minder en zitten er op 2 plekken hechtingen die uitsteken. Juist bij die plekken hersteld de wond niet mooi. Ze heeft alleen de knoopjes er aan de onderkant eraf geknipt. Het zijn oplosbare hechtingen maar vraag me af of het wel goed is dat ze nog uitsteken omdat ik zie dat het minder goed geneest.

X
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mei 2014 11:12

Die borst heeft meer tijd nodig om goed te herstellen denk ik. Hechtingen kunnen er in het begin heel naar uit zien en ook met veel verschil tussen links en rechts. Over het algemeen trekt dat na een paar weken wel weg. Maar ik begrijp je angst wel hoor. Zou ik ook hebben denk ik.
Waarom mail je dr. van Loenen niet even? Eventueel met een foto? Had ik ook gedaan en ze reageert over het algemeen vrij snel. Jammer dat het bijna weekend is dan kan het wel even duren natuurlijk. maar probeer het gewoon even of bel de assistente op en vertel haar wat je ziet misschien kan ze je doorverbinden of een telefonisch consult regelen.

Sterkte weer!

DIKKE X en lost of +LOVE+ Luna
Boobi

Ongelezen bericht 09 mei 2014 14:32

Dank je Luna.

Ik heb een mail gestuurd. Even afwachten dus.
Francien

Ongelezen bericht 09 jun 2014 19:10

Hoe is het nu Boobi, ik heb toch wel met pijn in mijn hart je verhaal gelezen. Ben je al bij van Loenen geweest? Weet je al hoe het komt dat dat litteken "anders" is geworden en hoe het komt dat je nu kleinere borsten hebt dan voor je BV? Ben je misschien erg afgevallen? Ik zie je voor me als ik je lees en ik vind het allemaal zo naar...
De prothesen kunnen je geen kwaad meer doen, maar ik zou zo graag zien dat je blij kon zijn met je borsten. Er is toch ook een lift geweest...
Boobi

Ongelezen bericht 16 jun 2014 20:36

Hoi Francien,

Ik ben even afwezig geweest en ben weer aan het op bouwen met werken. Dit valt me zwaar tegen, zowel geestelijk als lichamelijk.

Ik ben al meerdere malen huilend de lingerie zaken uitgelopen omdat ik geen passende bh kon vinden. Het viel me eerder niet zo op maar het hele verhaal met de wond aan de rechterkant is ook de borst waar weefsel weg is gehaald om mijn borsten gelijk te maken.. Mijn linkerborst is dus nog wel zoals hij was maar de rechter is 1 cupmaat kleiner.
Ik loop er enorm tegen aan omdat ik aan de bovenkant en onderkant volume mis en hierdoord de bh open blijft staan. Een vulling helpt ook niet.

Ik heb contact gehad met van Loenen, toen was ik er nog van overtuigd dat het bij zou trekken. Ze gaf aan de de rechterborst wat moeilijk was en hierdoor ook grotere littekens. Ze zag op de foto het verschil. Ik heb me te snel het veld in laten sturen want echt ik kan wel janken alles begint weer opnieuw. Ik laat ze gelijk maken en het verschil is groter dan het ooit was, rechts is amper een borst te noemen, amoer volume. Links ben ik tevreden over. Ik zal dus weer naar Amsterdam moeten maar wat kan ik er verder mee ik heb 3500 euro uit eigen zak betaald ben van de krengen af maar heb ook betaald voor de lift en gelijk maken. De enige oplossing zou zijn weer een operatie maar dat zie ik ook niet zitten. Ik probeer me er daarom bij neer te leggen, maar dat is moeilijk.

X
Francien

Ongelezen bericht 16 jun 2014 21:28

O Boobi, wat vind ik dit verschrikkelijk voor je. Ik lees weer met pijn je verhaal..
Ik kan je borsten niet zien, maar als ik je zo lees had dit toch mooier gekund. Geeft van Loenen toe dat ze toch iets fout heeft gedaan? Is het misschien mogelijk in de toekomst de kleine borst wat op te vullen met lipofilling? Durf je een foto te laten zien zodat we met je mee kunnen denken?

Ik vind dit zo erg voor je...ook omdat je voor een lift hebt gekozen...dan wil je toch een beetje een leuk resultaat zien!
Boobi

Ongelezen bericht 16 jun 2014 21:33

Hoi francien,

Ze zei aan de telefoon wel dat ze een verschil kon zien maar dat het ook nog hij kan trekken. De deuk die ik zie kon zij niet zien op de foto,s. Lipofiling heeft ze me afgeraden door de geschiedenis met mijn rechterborst,ik heb nog steeds dezelfde pijn in die borst. Ook is het onbetaalbaar voor mij. Ik heb deze operatie ook bij elkaar moeten schrapen. Ik plaats liever geen foto,s.

X
Linn

Ongelezen bericht 16 jun 2014 21:43

Ach Boobi wat naar om dit te lezen, kan me voorstellen dat je niet weer op een nieuwe operatie zit te wachten.
En je mag ook wel verwachten dat het er mooi uit ziet, wat vreselijk voor je dat het niet naar verwachting is en ik kan me de frustratie zo goed voorstellen dat je geen passende bh kunt vinden.
Misschien dat je na een wat langere tijd er toch anders tegenaan kijkt en dat je het wel ziet zitten om er alsnog iets aan te laten doen!
Maar voor nu wens ik je sterkte, ik hoop dat er met de tijd een oplossing voor je komt waarmee je tevreden kunt zijn!
Liefs Linn
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”