http://klachtensilicon.forum2go.nl/voor ... t1147.html
Nog steeds niet mijn verhaal bij elkaar met welk verhaal moet ik nou naar de huisarts en pc gaan..
Mijn pc in albert Schweitzer ziekenhuis zei als je ze eruit laat halen zonder iets terug te plaatsen moet je een borstlift.. Best knap bepaald voor iemand die ze niet eens bekeken heeft.
daarbij komt de klachtenlijst..
vaak last van droge ogen waardoor ze zomaar gaan prikken en tranen.. had dit ook voor de vergroting
rug klachten nek klachten uitstraling pijn in armen en benen
Mijn borsten zijn na twee kinderen groter geworden waardoor er meer nek en schouder klachten ontstaan.. maar volstaat dit om ze ook vergoed te krijgen bij explantatie en de borstlift??? Moet dat? Heb niet hele grote borsten ..
met welke klachten kom ik in aanmerking voor vergoeding
Zelfs met heel veel klachten is het soms moeilijk om een vergoeding te krijgen. Ik zou zeggen dat je ook heel veel borstklachten hebt (brandende pijn) en vermoeidheid, Anders wordt het moeilijk. Zelfs dan wordt het moeilijk.
Waarom ga je niet naar dr. van Loenen? En bij welke verzekering zit je?
Maak een afspraak met de medisch adviseur en vertel hem dat je veel borstklachten hebt, vermoeidheid, gewrichtsklachten en oogklachten. Dat zijn wel allemaal siliconen gerelateerde klachten. Neem het VU onderzoek mee.
Succes!
X Luna
Waarom ga je niet naar dr. van Loenen? En bij welke verzekering zit je?
Maak een afspraak met de medisch adviseur en vertel hem dat je veel borstklachten hebt, vermoeidheid, gewrichtsklachten en oogklachten. Dat zijn wel allemaal siliconen gerelateerde klachten. Neem het VU onderzoek mee.
Succes!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"