Fijn dat het zo goed met je gaat, zelfs je berichtje straalt energie Party time
Stiekem ben ik een beetje jaloers, want het lijkt me heerlijk om over 6 weken terug te kijken

Top dat je al aan conditie opbouwen denkt door te gaan zwemmen +Thumbs+Up+
Heb daar geen last van Ildiko, maar ik ben ook nog niet bezig met ontgiften.ildiko schreef:Ginny,Janneke en San +THANK+YOU+
Wilde ook nog even vragen wie van jullie heeft ook zo'n erge gasproductiemet het ontgiften ,niet normaal hoe mijn darmen te keer gaan zeg!! hoop dat het snel minder wordt .
Hoi Idiko,ildiko schreef:Hallo lieve dames IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ,
Het is nu zo'n 3maanden geleden dat ik verlost ben,en ik ben er nog steeds blij mee hoe ze eruit zien (naar omstandigheden dan hé) ....de littekens zien er ook goed uit ,alleen is het net als voorheen pijn pijn en nog eens pijnheb alleen wat meer energie als voorheen ,maar zal wel van alle supplementen zijn die ik dagelijks slik .....donderdag mag ik terug voor controle naar Prof Cohen Terveart en daar kijk ik wel naar uit ,heb wel vragen over bepaalde dingen enzo ,maar ik laat wel weer wat van mij horen als ik geweest ben !
Ook niet onbelangrijk .......ik heb toch de vergoeding van cz voor 75% gekregen naar heel wat over en weer bellen en uitleggen dat er toch 1tje lek was ,daar zeiden ze ook nog dat als er achteraf lekkage was je niets terug krijgt dus dames laat eerst een echo of mri maken voor bewijs ik had een echo gehad ...maar daar was niets op te zien terwijl hij toch lek was !
Alleen moest ik de definitieve rekening van Dr Kappel nog opsturen en dan zou cz mij terugbetalen .....tot nu toe heeft Dr Kappel het nog niet toegestuurdmoet ik daar weer achter aan gaan pffff het is dat ik dat geld geleend heb en ik het zo snel mogelijk terug wil geven ....
Liefs ildiko