Inmiddels is het al weer 3 maanden geleden dat ik mijn explantatie en lift heb gehad.
Zoals vele hier vond ik het allemaal reuze spannend en was ik heel bang voor het mentale deel na de operatie. Ik kan jullie vertellen dat het me alles is meevallen en dat ik totaal geen spijt heb van mijn beslissing.
De littekens zijn mooi aan het herstellen en ben afgelopen maandag zelfs voor het eerst naar de sauna geweest! Ik had verwacht dat ik dit misschien wel lastig zou vinden, maar had totaal geen last en heb niet eens aan mijn borsten gedacht

Als ik mijn borsten bloot zie vind ik ze eigenlijk wel mooi (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen). In kleding moest ik nog het meeste wennen. Alles zit anders en als ik mezelf in de spiegel zag met een topje dan moest ik er gewoon om lachen omdat ik het er zo gek uit vond zien zonder die vulling. Ik was hier gelukkig niet verdrietig over.
Ik ben vorige week pas voor het eerst bh's gaan shoppen omdat ik mijn borsten even de tijd wilde geven. Nou dat vond ik toch een avontuur!

De pijn klachten in mijn borsten zijn volledig verdwenen. Natuurlijk zijn er nu nog gevoelige plekken, maar dat is echt van de operatie en voelt heel anders. Ook vind ik het fijn dat ik die onzekerheid kwijt ben over de protheses.
Begin februari ga ik voor mijn laatste controle terug naar dr. v Selms. Ik ben super blij dat ik voor hem heb gekozen en wat hij gemaakt heeft van mijn borsten. Voor alle meiden die nog onder het mes moeten wil ik zeggen. Het komt echt allemaal goed.
x Onzeker