Explantatie + borstlift - Dr. van der Hulst

Deel ervaringen en foto's.
Ange1010

Ongelezen bericht 02 okt 2019 12:59

De foto's staan hier: viewtopic.php?f=263&t=2517

Hallo allemaal,
Even voorstellen, ik ben Ange en 44 jaar, 2 kids een man en een hond en momenteel 3 weken geleden explantatie gehad met lift. De 1e twee weken oogde het mooi. Van cup D naar A-B. Nu lijkt het met de dag lelijker te worden, is bijna plat met vouwen onder mijn tepels. Ik kan hele dag huilen zó erg vind ik dít... over 3 weken kan ik bij pc terecht.
Ik vraag me af of het nog mooi gaat worden en of hier dames zijn die dezelfde ervaring hadden/hebben... wil graag een foto toevoegen maar weet bij God niet hoe dat werkt want dan krijg ik dit te staan: bestand te groot :?
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Essi

Ongelezen bericht 02 okt 2019 14:05

Hallo ange1975,
Welkom hier. Wat naar voor je dat je niet blij bent met het resultaat.
Mag ik vragen wat je reden is geweest om voor explantatie te gaan? En bij welke arts ben je geweest? Ik heb 21 juni mijn explantatie gehad en was erg bang voor het resultaat. Maar het ging er juist steeds beter uit zien. Borsten moeten altijd weer een beetje bij komen en "fluffen" vaak weer in een mooier model de eerste dagen/weken/maanden na de explantatie. Ik hoop dat dit voor jou ook zal gelden. Ik kon eerst ook geen foto's plaatsen hier. Omdat ik op mijn mobiel probeerde. Als je het op de p.c doet gaat het vast wel lukken. Anders kan je het misschien vragen aan D-borah hier op het forum.
Heel veel liefs essi
Moeke

Ongelezen bericht 02 okt 2019 14:47

Hi Ange,
Ik heb net het antwoord op je vraag over foto's plaatsen bij Muisje haar topic geplaatst..
Hopelijk lukt het je hiermee

viewtopic.php?f=151&t=2393&start=15

Ik had nauwelijk borsten toen ik 30 jaar geleden voor implantaten koos. Inmiddels heb ik ruim een maand geleden mijn explantaie gehad. Foto's staan in het afgeschermde deel. In het begin werd het steeds mooier maar nu zijn ze toch wel weer kleiner geworden en ook een soort skischansjes geworden. Wel altijd nog veel meer dan dat ik had voor de implantaten. Nu een kleine Acup denk ik Het veranderd nog steeds. Voor mij persoonlijk hoeft het niet meer maar als ik er tien jaar geleden voor had gestaan dan had ik denk ik wel gekozen voor lipofilling. Mijn prioriteit is nu gezond worden en geen gesleutel meer aan mijn lijf. Ik wil me gewoon geen zorgen meer over hoeven maken of alles wel goed gaat in mijn borsten. Blij met puur natuur!

Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Susana

Ongelezen bericht 02 okt 2019 14:56

Hoi Ange,
Ik kan me voorstellen dat je zo voelt!! De eerste weken waren mijn borsten niet op zijn best!! Het gebeurde van alles (zelf een ontsteking gehad op mijn rechter borst), ze waren bont en blauw, ze hadden vocht, etc....Pas deze week beginnen ze mooi te fluffen en hun "plek in te nemen". Ze veranderen wel met de dag. Massage helpt de borsten om te kunnen fluffen en bijkomen van de hele operatie.
Ik hoop dat je de foto's kan uploaden, dan kan ik je misschien meer tips geven. :)
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Ange1010

Ongelezen bericht 09 okt 2019 09:51

Hi dames, dank jullie wel voor de tips. Ik ga even kijken of het me lukt. Heb ze verkleint se foto's en nu kijken hoe en waar ik ze kan posten :D
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2019 10:33

Hoi, ik snap je verdriet en wil je veel sterkte wensen! Bij wie ben je geweest? Zodat ik het in je titel zet.
Geef bij de arts aan dat je niet blij bent, eens kijken wat die zegt. Maar wees wel geduldig, borsten hebben echt ruim 4 - 6 maanden de tijd nodig. Dan pas zie je het eindresultaat. En voor de littekens duurt het nog langer, die hebben ruim 1 -1,5 jaar de tijd nodig om "af" te zijn.
Een laatste optie is lipofilling. Daarmee kun je weer wat meer vulling krijgen, maar ik zou daar niet te snel voor kiezen maar afwachten.
Je zit nu ook in een gekke fase van je leven. Rond de overgang kan het 2 kanten op gaan met borsten, bij veel vrouwen worden ze groter, bij anderen juist kleiner. Heb gewoon even geduld en houd in je achterhoofd dat het niet het einde van de wereld is en dat er altijd een oplossing is als je er echt heel erg mee blijft zitten. Het belangrijkste is nu je gezondheid. Daar heb je het voor gedaan! Blijf dat steeds tegen jezelf zeggen, want dan kun je dit beter aan. Jij wilt nog lang van je leven met je man, kinderen en straks eventueel kleinkinderen en je hondje genieten! Daar doen we het voor toch? Dat is het allerbelangrijkste. De rest komt echt goed!

Heel veel sterkte!!!!

X Luna
Ange1010

Ongelezen bericht 09 okt 2019 10:41

Hoi Luna ja ik weet maar jeetje hier schrik ik van. Ik was bij professor van der Hulst in Sittard, via kliniek Mooi.
Denk jij dat dit een eigen plooi aan het worden is of zakt dat nog uit? Normaliter wordt het bij de meeste vrouwen na 4 weken eerder mooier als viezer toch??
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2019 10:59

Dr. van der Hulst is een heel goede arts en zal je goed kunnen adviseren. Heb geduld mop, 3 weken is niks. Het verandert continu. Ook je littekens. Je zult zien dat die misschien ineens een beetje dik en paarsig worden. Ook dat trekt daarna weer bij.

Ik heb trouwens je topic verplaatst naar 'Explantatie en borstlift'
Ange1010

Ongelezen bericht 09 okt 2019 11:03

Ja die littekens vind ik niet zo heel erg. Maar dat alles zo verkreukeld in eens. En slinkt.. Is al 4 weken inmiddels en de vorm gaat weg en alles... wanneer gaat dat fluffen komen dan normaal???
Maja heb ook nog steeds pijn tot in mijn taille en zijkant rug wie weet wat er gebeurd is allemaal. Ja die dokter zou ook heel goed zijn, had me goed geïnformeerd en ik vond hem héél sympathiek, alleen jammer dat hij niks heeft vermeld wat er precies gedaan is geworden. Op de uitrustkamer was hij even maar ik zó in paniek v pijn weet niks meer ervan.
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
Ange1010

Ongelezen bericht 09 okt 2019 11:04

Ohh had ik alweer verkeerd geplaatst??? Ik dacht et ik dat daar al bijgezet had :shock: ja ik snap er ook niks van ik blondie whahahah
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
Ange1010

Ongelezen bericht 09 okt 2019 11:13

@essie ik deed explantatie omdat ik ASIA heb. En heel veel jaren ziek was. Hashimoto en veel pijnklachten en oververmoeid, brainfog enz... jij dan? En hoe is het nu met je? Mag ik misschien jouw foto's zien?
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
Essi

Ongelezen bericht 09 okt 2019 14:44

Mijn foto's kun je hier op het forum vinden. En mijn verhaal ook. Ik hoop ooit ook weer van al mijn klachten af te komen. Gewrichtspijnen, concentratie problemen, woordvindings problemen, het altijd koud hebben etc etc etc
Liefs essi
Essi

Ongelezen bericht 09 okt 2019 14:44

Mijn foto's kun je hier op het forum vinden. En mijn verhaal ook. Ik hoop ooit ook weer van al mijn klachten af te komen. Gewrichtspijnen, concentratie problemen, woordvindings problemen, het altijd koud hebben etc etc etc
Liefs essi
Ange1010

Ongelezen bericht 09 okt 2019 14:47

Ja afschuwelijk hè die klachten. Jij hebt een heel mooi resultaat trouwens!👍🏼 ja hopelijk worden we allemaal weer beter🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
Baja

Ongelezen bericht 09 okt 2019 17:14

Ange1975 schreef:
09 okt 2019 11:03
Ja die littekens vind ik niet zo heel erg. Maar dat alles zo verkreukeld in eens. En slinkt.. Is al 4 weken inmiddels en de vorm gaat weg en alles... wanneer gaat dat fluffen komen dan normaal???
Maja heb ook nog steeds pijn tot in mijn taille en zijkant rug wie weet wat er gebeurd is allemaal. Ja die dokter zou ook heel goed zijn, had me goed geïnformeerd en ik vond hem héél sympathiek, alleen jammer dat hij niks heeft vermeld wat er precies gedaan is geworden. Op de uitrustkamer was hij even maar ik zó in paniek v pijn weet niks meer ervan.
Hallo Ange,
Ik ben zelf ook twee weken geleden in sittard door dr. Van der Hulst geopereerd, ik had alleen explantatie en hij heeft bij mij alleen tepel van binnen iets hoger vast gezet voor een soort lift. Ik heb de zelfde ervaring, ik heb hem ook niet meer gezien na de operatie wat ik heel jammer vond, ik weet nog steeds niet hoe het gegaan is, en hoe veel kapsel heeft hij weg gehaald. Ik heb vanavond een afspraak, mijn hechtingen worden verwijderd en hopelijk kan ik hem alles vragen. Wat je schrijft over de plooi onder de tepel dat heb ik ook dat komt door de inwendige ‘’lift’’, bij mij is het ook heel lelijk je kunt de foto zien bij mijn topic over ‘’ingetrokken tepel na de explantatie ‘’ ik ga hem vanavond vragen hoe het ziet, en is het blijvend of niet. Ik laat je later weten wat hij zegt.

Liefs, Baja
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”