Lieve allemaal,
Mijn PC deed het even niet meer (accuprobleempje)
Maandagavond het tape onder de douche eraf, dat moest mijn man echt doen, want ik ben zo'n chicken

. Enfin, nu zitten de wondpleisters er nog op, en hopelijk mogen die er nog even op blijven (en haalt dr Frank deze er vanavond niet af, want ik vind dit wel een veilig idee).
De pijn is me zo ontzettend mee gevallen, eigenlijk alleen blauwe plekken gevoel door de lipo. Eerste 2 dagen moest iemand mij een steuntje in de rug geven als ik uit bed wilde, maar daarna kon ik het zelf. Ik heb 2 dagen diclofenac geslikt (je krijgt recepten voor pijnstillers mee). De zware pijnstillers heb ik niet hoeven nemen. Gister wilde ik ook zonder paracetamol, maar kreeg hoofdpijn, dus toch maar 2 genomen (van 1000 mg elk, krijg je ook recept van mee). Ik durf eigenlijk niet zo goed te kijken; kan niet tegen littekens etc, dus ik vraag vanavond wel aan dr Frank hoe hij vindt dat ze eruit zien, na 5 dagen (hij heeft tenslotte ook veel vergelijkingsmateriaal, toch

?). En ik laat hem wel een foto maken, dan kan ik het herstel later terug kijken over een aantal weken. Ik weet niet of het komt dat ik nu op het hardere matras slaap (logeerkamer, daar kan het hoofdeinde van omhoog), maar mijn rug voelt minder pijnlijk aan.
Esthertje, ga jij ook naar Frank Niessen, dan krijg je als het goed is van Belinda een mail met het advies voor welke BH en welke cupmaat je moet gaan, Dat is voor iedereen anders. Ik heb bij lipoesthetic besteld, 1 broek en 1 bh uiteindelijk over gehouden, en bij Biodermis (dat is echt een supervriendelijk bedrijf; ik heb hier een broek van en een FLAPBH, die ga ik vanavond passen bij dr Frank).
De drukkleding krijg je, na een tijdje te hebben uitgeslapen, aan. Ik had alleen een vrouw die dit nog niet had gedaan,d at vond ik wel jammer, want zelf weet ik ook niet hoe strak het moet/mag, dus dat is een vraag die ik meeneem. Ik had gewoon 2 bh's en 2 pakken mee, kon ik ter plekke kijken. Maar vooraf het pak passen, met panty eronder, dan moet deze strak zitten maar niet oncomfortabel (advies Biodermis).
Enige is: ik heb totaal geen trek in koffie, en thee smaakt me niet echt meer, ach, dan maar aan het gemeentebier: WATER
Lieve dames, als ik geweten had dat het zo weinig tot geen pijn zou geven, had ik het veel eerder gedaan.
Zet m op, samen kunnen we dit!
Liefs
Diana