Miranda29 schreef: โ25 jan 2023 22:35
Hoi sasa
Bedankt voor je reactie
Begint het bij jou dan ook vanaf je rechterschouder? Ribben etc.
Is het bij jou ok allemaal rechts..?
Echt vervelend
Ja wat me heup betreft dokter zei trochantor pijn syndroom, alleen ik begin het nu ook te voelen in me voet..
Ook met auto rijden te lang zitten voel ik ook in me rechterbil. Zo een naar gevoel
Xxx
Helaas zorgen implantaten ervoor dat bestaande klachten of ziekten verergeren. Daarnaast komt door implantaten de genetische aanleg voor het ontwikkelen van een bepaalde aandoening eerder tot uiting. Voor het ontwikkelen van aandoeningen spelen altijd meerdere factoren een rol.
Ik heb soortgelijke klachten en herken de pijn bij lang rijden. Wat je kunt proberen is wat vaker te stoppen en even de auto uit te stappen. Ook even rusten ivm vermoeidheid. Denk aan jezelf en je medeweggebruikers, want een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ben jij wel eens getest op hypermobiliteit? Ik merk dat vele vrouwen klachten hebben die hierop wijzen. Ik kreeg deze diagnose als tiener en had toen al problemen. Bij mij is het genetisch, ook mijn moeder en broer hebben dit hoewel in mindere mate. Door de implantaten was het einde kompleet zoek bij mij....
Gelukkig zit je in het traject voor verwijdering. Houd vol!
Kusss Luna