Heupklachten met uitstraling

Deel je ervaringen of stel vragen.
Susantje

Ongelezen bericht 31 jan 2023 20:01

Ja, ik heb de eerste docu gekeken en de tweede moet ik nog afkijken.
Inderdaad heftig als je dan ziet hoe de protheses eruit zien :shock: ! Zo fijn dat er artsen zijn die dit serieus nemen en er op deze manier aandacht voor vragen!
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 feb 2023 09:23

Susantje schreef: ↑
31 jan 2023 20:01
Ja, ik heb de eerste docu gekeken en de tweede moet ik nog afkijken.
Inderdaad heftig als je dan ziet hoe de protheses eruit zien :shock: ! Zo fijn dat er artsen zijn die dit serieus nemen en er op deze manier aandacht voor vragen!
Ja, heel fijn dat er zulke goede artsen zijn die vrouwen serieus nemen. Het is heel moeilijk als er niet naar je wordt geluisterd en alles wordt afgedaan als tussen de oren. Werkelijk verschrikkelijk. Mensen beseffen niet hoe zwaar vrouwen het hebben en moeten vechten voor erkenning.

Ik had een nieuw filmpje geplaatst over een onderzoek uit 2020. Dit onderzoek stond op onze website. Maar ik weet dat vrouwen niet echt de energie of concentratie hebben voor onderzoeken, dus een filmpje is wel fijnπŸ˜‰

Fijne (werk)dag! πŸ˜˜πŸ’–
Linda77

Ongelezen bericht 04 feb 2023 09:10

Hallo Miranda,

Hoe gaat het vandaag met je?

Ik wilde je nog even bedanken voor je lieve woorden. Ik zat net dit topic even terug te lezen en het viel me op dat mijn verhalen even best 'aanwezig' waren. En soms een beetje off topic. Sorry, was beetje in paniek, geloof ik. Alles is me best overvallen. Maar gelukkig gaat het weer.

Hou je mij ook een beetje op de hoogte?
En als je wilt kletsen, weet me te vinden πŸ₯°
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 feb 2023 11:25

Linda77 schreef: ↑
04 feb 2023 09:10
Hallo Miranda,

Hoe gaat het vandaag met je?

Ik wilde je nog even bedanken voor je lieve woorden. Ik zat net dit topic even terug te lezen en het viel me op dat mijn verhalen even best 'aanwezig' waren. En soms een beetje off topic. Sorry, was beetje in paniek, geloof ik. Alles is me best overvallen. Maar gelukkig gaat het weer.

Hou je mij ook een beetje op de hoogte?
En als je wilt kletsen, weet me te vinden πŸ₯°
Lieve schat, wij begrijpen dat helemaal!
Ik zag het zelf ook. Normaalgesproken maak ik dan een eigen topic aan voor vrouwen, maar we waren allemaal aan het babbelen. Ik ookπŸ˜‰

Het is mijn verantwoordelijkheid om berichten die off topic worden, af te splitsen, dus nooit 'sorry' zeggen meiden!

Fijne zaterdag! 🌼
Linda77

Ongelezen bericht 04 feb 2023 12:03

:D
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Miranda29

Ongelezen bericht 04 feb 2023 21:14

Hallo Lieve linda

Geeft niet hoor, kan ik begrijpen.
Het is natuurlijk niet niets wat je allemaal doormaakt. En 18de is al vrij snel ja...
Gelukkig maar dat ze er spoed van hebben gemaakt.

Ik ga volgende week op consult om het te hebben over de explantatie.
Ik moet wel zeggen dat ik heel zenuwachtig ben en alles door me hoofd gaat en echt onzeker ben. Ook nadat ik een andere pc om raad heb gevraagd en die heeft gezegd dat ik echt dood ongelukkig ga worden en helemaal plat zou zijn.
Dus ik ben echt onzeker ben benieuwd hoe het gesprek volgende week zal gaan
Elke ochtend denk ik en nu en nu
Ik ben me denk ik aan het mentaal voorbereiden maar dat is niet niets.

Luna lief van jou!!

Xxxx Miranda
Miranda29

Ongelezen bericht 04 feb 2023 21:16

Oja nog even een berichtje
Ik had hiervoor cup aaa..
Echt niets geen borstweefsel, ik hoop dat ik misschien een beetje weefsel heb gecreΓ«erd de afgelopen jaren?

Ik weet het niet ..want ik durf ok geen lipofulling en trouwens het is ook superduur..

Xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 feb 2023 21:39

Miranda29 schreef: ↑
04 feb 2023 21:16
Oja nog even een berichtje
Ik had hiervoor cup aaa..
Echt niets geen borstweefsel, ik hoop dat ik misschien een beetje weefsel heb gecreΓ«erd de afgelopen jaren?

Ik weet het niet ..want ik durf ok geen lipofulling en trouwens het is ook superduur..

Xxx
Wie weet zit er nu meer eigen weefsel. Horen we vaker hoor.
Bij mij helaas juist niet...maar ik was in die periode vooral bezig met overleven en het kon mij toen ook niet echt schelen.

Wie weet komt alles goed, Rita kan een goede inschatting maken. En al die andere pc's maken vrouwen gewoon bang. Zij onderschrijven niet de schadelijkheid van implantaten. Dan krijg je heel andere gesprekken.

Heb vertrouwen in Rita, zij is heel lief en heeeeel erg eerlijk!πŸ’–
Miranda29

Ongelezen bericht 05 feb 2023 00:51

Dankjewel lieverd
Je hebt gelijk
Ja ik ben 1.64 maar wel slank.. ik weeg 54 kilo.

Ik ben bij meerdere artsen geweest ook bij rita.. tijd geleden. Zij heeft mij ook verteld dat ik plat zou worden en na een jaar altijd kan kiezen voor lipo.
Ze is idd heel eerlijk
Ik houd jullie ook op de hoogte..
Xxx

β€πŸ§‘πŸ§‘πŸ§‘β€πŸ’™
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2023 11:46

05 feb 2023 00:51
Dankjewel lieverd
Je hebt gelijk
Ja ik ben 1.64 maar wel slank.. ik weeg 54 kilo.

Ik ben bij meerdere artsen geweest ook bij rita.. tijd geleden. Zij heeft mij ook verteld dat ik plat zou worden en na een jaar altijd kan kiezen voor lipo.
Ze is idd heel eerlijk
Ik houd jullie ook op de hoogte..
Xxx

β€πŸ§‘πŸ§‘πŸ§‘β€πŸ’™
Lieve Miranda, ik snap je angst om weer verdriet te hebben omdat je weinig weefsel hebt. Maar het kan echt meevallen. En je kunt na een half jaar idd lipofilling overwegen. Het is een heel mooi alternatief. En ik denk dat jij daar heel blij mee zou zijn. Natuurlijk kost het een hoop, maar rondlopen met siliconen implantaten zal jouw gezondheid alleen maar meer gaan schaden.
Bij welke arts heb jij de afspraak? Ik dacht dat je naar Rita zou gaan, maar daar ben je dus al geweest.
Had jij Allergan implantaten? Zo ja, dan krijg jij als wij winnen een flinke schadevergoeding en kun je betalen voor de lipofilling. En anders kun je proberen te sparen. Sowieso kun jij het bedrag van de belasting aftrekken. Als je kunt aantonen dat de operatie echt noodzakelijk voor je was.

Wens je ontzettend veel sterkte! Je weet mij te vinden als je er even doorheen zit.

Dikke kusss 😘❀❀❀
Linda77

Ongelezen bericht 05 feb 2023 14:34

04 feb 2023 21:14
Hallo Lieve linda

Geeft niet hoor, kan ik begrijpen.
Het is natuurlijk niet niets wat je allemaal doormaakt. En 18de is al vrij snel ja...
Gelukkig maar dat ze er spoed van hebben gemaakt.

Ik ga volgende week op consult om het te hebben over de explantatie.
Ik moet wel zeggen dat ik heel zenuwachtig ben en alles door me hoofd gaat en echt onzeker ben. Ook nadat ik een andere pc om raad heb gevraagd en die heeft gezegd dat ik echt dood ongelukkig ga worden en helemaal plat zou zijn.
Dus ik ben echt onzeker ben benieuwd hoe het gesprek volgende week zal gaan
Elke ochtend denk ik en nu en nu
Ik ben me denk ik aan het mentaal voorbereiden maar dat is niet niets.

Luna lief van jou!!

Xxxx Miranda
Ik begrijp dat je erg onzeker bent, met weinig tot niets achterblijven is ontzettend naar. Ook ik koos er niet voor Jan Doedel voor een BV te ondergaan, dus ik weet wat je doormaakt; ik ga zo terug naar een tubulaire borst, wat er niet beter uitziet dan de voorgevel van Jaap Aap. Maar dan kan ik misschien wel weer lopen!!

Dus houdt dat in je gedachten en neem mij als voorbeeld; het kan ook nog veel erger worden dan waar je nu staat, die kans is aannemelijk, en dan ben je nog veel verder van huis. En geloof me dat het je dan nog weinig uitmaakt hoe je eruit ziet na je explantatie! Dan ben je blij dat je het leven nog hebt. En mag houden ;)

Wat ik bijzonder kwalijk vind is dat je bij een PC bent geweest die misbruik heeft gemaakt van jouw onzekerheid met het doel daar zelf beter van te worden. Neem zo'n persoon niet serieus en blijf er ver bij uit de buurt! Dit is niet iemand die jou probeert te helpen.

Succes met je gesprek over de explantatie, je zal zien dat het meevalt, en dat het ook nog maar zo kan zijn dat de PC die jou onzeker wilde maken het mis heeft.

πŸ’•
Miranda29

Ongelezen bericht 05 feb 2023 15:37

Dankjulliewel schatjes voor de lieve berichten.
Ja ik ben bij meerdere artsen geweest inderdaad.
Nee ik heb nooit allergan gehad.
Eerst mentor nu motiva..
Xxx
Miranda29

Ongelezen bericht 05 feb 2023 15:42

Owja

Nog een vraag over de belasting kan je sowieso opgeven over een bv , krijg je dan iets terug of? Zou wel fijn zijn voor mij en alle anderen.

Xxx
Linda77

Ongelezen bericht 05 feb 2023 16:09

05 feb 2023 15:42
Owja

Nog een vraag over de belasting kan je sowieso opgeven over een bv , krijg je dan iets terug of? Zou wel fijn zijn voor mij en alle anderen.

Xxx
Ik heb destijds contact gehad met de Belastingdienst en zij hebben mij het volgende gezegd:
Als de verzekering niet mee wilt in een vergoeding, kun je de Belastingdienst aanschrijven. Wat er dan nodig is is een afwijzing van de verzekering en een brief waarin je aangeeft waarom je de operatie toch wilt laten doen. In jouw geval is dit op grond van psychisch lijden, dus zul je dat hard moeten maken. Dit door een briefje van een Psychoog of een andere arts. Wil je de post aftrekken van de Belasting zul je in elk geval aan de voorwaarde moeten voldoen dat je netjes voldoende belasting betaalt. Bij aftrek kom je uit op ongeveer 37, 5% vergoeding, mits ze jouw verzoek inwilligen.

Maar ik neem aan dat je deze mogelijkheid onderzoekt ivm lipofilling? Zoals Luna eerder heeft aangegeven wordt een explantatie vergoed.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2023 16:30

05 feb 2023 15:42
Owja

Xxx
Je kunt dan een deel terugkrijgen
Hier vind je meer informatie:
viewtopic.php?f=186&t=1359

Je moet kunnen aantonen dat de operatie noodzakelijk was voor jouw welbevinden.

Er staan meerdere voorbeeldbrieven. Als je hulp nodig hebt met een brief, stuur mij dan even een bericht via app of mail. Ik heb meerdere vrouwen geholpen met de brieven voor de Belastingdienst en het is vaak wel gelukt met goede bewijzen.

πŸ˜˜πŸ’žπŸ’—πŸ’•
Plaats reactie

Terug naar β€œLichamelijke ziekten en klachten”