Dan worden het nog een lange 9 dagen, hahaha

Ik voel dit helemaal, net een halfuur zenuwen zitten onderdrukken/luchten en met wat vriendinnen gebeld. Dat luchtte wel op!
Ik dacht dat de druk ging om de wonden/littekens zo mooi mogelijk te laten herstellen maar correct me if im wrong! Hebben ze bij jou op veel plekken vet weggehaald? En is het al goed genezen/ ben je al pijn-vrij? Ben benieuwd!
Ik snap het nut van die beha ook niet zo goed, het stelt inderdaad niet veel voor. Dus ik denk dat een comfortabele Sloggi of sportbeha net zo goed werktLief schreef: ↑05 nov 2021 10:57Hi Tauwja, spannend he! Ik werd net gebeld en mijn operatietijd (11.15u) is bevestigd. De zenuwen gierden weer door mijn lijf.
Slim dat je wat kleding besteld hebt, toch fijn als je iets lekkers draagt om de ellende te verzachten!Als die lipofilling bh voor jou niet fijn zit geef ik je groot gelijk met een Sloggi bh (ik heb ze ook al in mijn Zalando wishlist). Ik vraag me sowieso af wat er nou zo speciaal aan die lipofilling bh is, want het geeft geloof ik echt 0,0 bescherming en/of ondersteuning - het zijn gewoon twee netjes? Ik las op het forum dat ook veel vrouwen kiezen voor een hemdje of sport bh van de HEMA, zolang het maar niet te strak zit zit je denk ik goed (maar misschien even navragen bij dr. Niessen?).
Ik heb zelf wel de lipofilling bh gehouden, maar ook alleen de A/B. Ik heb nu namelijk een 70C dus no way dat die C/D gaat passen. Denk wel dat ik ook na week 2 (als ik weer de wijde wereld inga) iets anders ga zoeken, want waarschijnlijk houd ik al niet veel borsten over en dan zou ik me zonder padding/voorvorming erg ongemakkelijk voelen in kleding. Hebben jullie dat gevoel ook?
En wat betreft het pak kun je hun altijd even bellen/mailen. Ik vond het opzich nog wel meevallen qua hoe strak hij zat, maar draag wel vaker strakke skinny jeans waarbij in na een goede maaltijd mijn bovenste knoopje moet opendoen. Zou vooral de maattabel aanhouden en hem eens even aanlaten om te zien of je nog lucht krijgt haha!
Liefs xxxx
Volgens mij zijn ze vooral bedoeld om te zorgen dat de huiddelen waarin liposuctie uitgevoerd is zo egaal mogelijk genezen, en om vochtophoping in die gebieden tegen te gaan. Dat bevordert het herstel
Vet uit de binnenkant van mijn bovenbenen en uit mijn onderbuik.
Oh jill wat fijn om te horen dat je na 2 weken weer wat kon .. ik ben zo benieuwd hoe dat zal zijn ..J-I-L schreef: ↑05 nov 2021 13:41Vet uit de binnenkant van mijn bovenbenen en uit mijn onderbuik.
Ik vond het strakke broekje vreselijk...
Kost veel kracht met uittrekken, wat pijnlijk is aan de borsten.
En zit best strak bij mijn buik en dat trok ook weer aan de wonden onder de borst.
Een strakke skinny jeans voldeed prima!
Na twee weken was ik redelijk pijnvrij.
Nu, vijf weken later, voel ik mijn benen nog wel wanneer ik bijv. een stevige wandeling maak.
Ik ben ook benieuwd of ik ze ga missen, en hoe ik me erover ga voelen. Dat is helemaal afhankelijk van het resultaat, denk ik. Ik ben daar op zich nog niet zo heel veel mee bezig, omdat ik momenteel nog steeds veel afleiding van m'n werk heb. Nog twee projecten afronden voor dinsdag, en dan kan ik me helemaal richten op de operatie. Dus op dit moment ben ik vooral nog bezig met de laatste praktische voorbereidingen voor de operatie (drukpak en beha's naar m'n zin vindenStef schreef: ↑05 nov 2021 19:31Het laatste weekend dames met (0)(0)ben benieuwd of ik ze ga missen . Gek eigenlijk als je daar zo over nadenkt..
Maar ik ben er wel klaar voor ! Eruit voordat we klachten komen .. daar ga ik niet op wachten . Misschien heb ik ze al ( intoleranties, nekklachten en onderrug ) dus wie weet.
Kleding ligt klaar bh’s en drukmaken . Schema voor volgende week is ook gemaakt . Ik ben klaar …
Die bh met dat ritsje heb ik ook ! Mega fijn ! Draag hem al 3 weken . Heerlijk zit die ! En om alvast de kids eraan te laten wennen ;-)
Vandaag ook gebeld door de kliniek en ik moet me om 12:15 melden en 12:45 lig ik onder zeil …
Nou nu nog slapen hahahhahah