Explant en lipofilling Dr Niessen over paar dagen.

Protheses vanwege cosmetische reden.
Daan93

Ongelezen bericht 24 okt 2020 15:02

Hi allemaal!
Ik ben nieuw hier en ik ben bijna aan de beurt voor mijn explant en lipofilling bij Dr. Niessen. Ik heb toch nog best wat zorgen.
Voor mijn borstvergroting had ik van mezelf een A75 cup met vooral het volume aan de onderkant waardoor ik zelfs met de beste push up geen aanwezige decolleté kon creëren.
Na m'n borstvergroting had ik D75 met 400/425 cc.
Nu vind ik ze sowieso ook te groot nu en het lijken net twee harde ballen. Vind het helemaal niet mooi en daarnaast heb ik veel last van m'n borsten waardoor ik deze keuze heb gemaakt.
Nu weet ik dat gezondheid het belangrijkste is maar ik maak me toch zorgen hoe ik er straks uit kom te zien.
Dr Niessen heeft gezegd dat hij bij mij zo'n 200cc per borst kan plaatsen. Ik ben ook erg bang dat er veel vet van verloren gaat en dat ik weer met hetzelfde probleem zit als voor mijn borstvergroting dat ik gewoon geen decolleté kan creëren.
Nogmaals, niet het belangrijkste maar ik ben 26 en ik geef misschien nog een beetje om het uiterlijk.
Ik zoek eigenlijk vrouwen die mijn zorgen een beetje weg kunnen nemen haha of mij meer kunnen inlichten met hun ervaringen.

Alvast bedankt! :)
Dorie

Ongelezen bericht 24 okt 2020 16:53

Ik hoop voor je dat het resultaat mooi wordt
En snap best dat het uiterlijk ook belangrijk Is! Snap je angst, zeker omdat dit de reden was dat je implantaten genomen hebt.
Mijn protheses zijn al verwijderd. Ik heb nu dus was jij voor je vergroting had. Wil lipofilling gaan doen dus ben benieuwd naar jou resultaat!
Dus geen ervaringsverhalen voor je, maar wel een Succes wens.
Succes!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Stacym

Ongelezen bericht 24 okt 2020 18:58

Ik ben ook pas bij niessen geweest! Ik ben heel blij met het resultaat. Je kunt op facebook lid worden van de groep:

NL / BE Breast implant illness / asia syndroom
Daar delen we ook ons ervaringen❤️
Essi

Ongelezen bericht 24 okt 2020 19:11

Daan93 schreef:
24 okt 2020 15:02
Hi allemaal!
Ik ben nieuw hier en ik ben bijna aan de beurt voor mijn explant en lipofilling bij Dr. Niessen. Ik heb toch nog best wat zorgen.
Voor mijn borstvergroting had ik van mezelf een A75 cup met vooral het volume aan de onderkant waardoor ik zelfs met de beste push up geen aanwezige decolleté kon creëren.
Na m'n borstvergroting had ik D75 met 400/425 cc.
Nu vind ik ze sowieso ook te groot nu en het lijken net twee harde ballen. Vind het helemaal niet mooi en daarnaast heb ik veel last van m'n borsten waardoor ik deze keuze heb gemaakt.
Nu weet ik dat gezondheid het belangrijkste is maar ik maak me toch zorgen hoe ik er straks uit kom te zien.
Dr Niessen heeft gezegd dat hij bij mij zo'n 200cc per borst kan plaatsen. Ik ben ook erg bang dat er veel vet van verloren gaat en dat ik weer met hetzelfde probleem zit als voor mijn borstvergroting dat ik gewoon geen decolleté kan creëren.
Nogmaals, niet het belangrijkste maar ik ben 26 en ik geef misschien nog een beetje om het uiterlijk.
Ik zoek eigenlijk vrouwen die mijn zorgen een beetje weg kunnen nemen haha of mij meer kunnen inlichten met hun ervaringen.

Alvast bedankt! :)
Welkom Daan93,
Wat fijn dat je al een operatie datum hebt. Vervelend dat je klachten hebt en niet blij mee bent met hoe het er nu uitziet. Je hebt grote implantaten, maar je bent nog jong en je huid is rekbaar.
Als je me je operatie datum door geeft zet ik je op de lijst met komende operaties.
Succes met het pad wat je gaat bewandelen.
Liefs essi
D-borah

Ongelezen bericht 24 okt 2020 22:59

Hoi Daan, fijn dat je een operatiedatum hebt! Helaas heb ik geen ervaring met lipo, ik heb alleen explantatie gedaan. Iedereen is angstig voor het resultaat, vraagt zich af ‘wat er nog over zal blijven’ en hoe ze ermee gaan dealen als het resultaat niet zal zijn wat ze verwachtten. Ik kan je alleen vertellen dat er een grote last van je zal afvallen als ze eruit zijn, letterlijk. En dat het een proces van acceptatie en zelfwaardering is en dat dat met pieken en dalen gaat.

Ik had ook een 75A toen ik als onzekere 18 jarige begon aan het implantatenavontuur dat uiteindelijk 24 jaar zou duren. Nu na dik een jaar ben ik ‘mezelf’ weer, met een A, kleine B cup. Ook ik kan geen noemenswaardig decolleté vormen met een push up want ik kan ze amper tegen elkaar drukken, maar ik ben zó trots op mijn borstjes! Het zachte warme gevoel is zoveel beter dan dat koude harde neppe...

Het dient geen enkel doel om nu al heel erg bezig te zijn met ‘straks’. Eerst die dingen eruit en de rest komt zoals het komt. Geef jezelf een jaar om je lichaam te laten genezen, om te wennen aan je nieuwe voorkomen. Je bent nog jong, laat je niet teveel beïnvloeden door een opgelegd schoonheidsideaal waarin vrouwen maat 36 moeten hebben met een volle C cup! Jij bent jij :-)
Laatst gewijzigd door D-borah op 25 okt 2020 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Beauty is only skin deep -
Zusss

Ongelezen bericht 25 okt 2020 06:12

Hoi Daan93,

Wanneer is je operatie? Donderdag?

Bij mij dacht hij ook aan 200cc maar er is 300cc ingegaan. (Implantaten 270cc)

Je hebt wellicht dus best kans dat er gezien je implantatengrote toch meer in gaat.
Maar 200cc is ook heel mooi.

Bij de meeste blijft nu bijna alles zitten begreep ik.
Vertrouw op de keuze die je gemaakt hebt🙏🏻💜

Check Sasan anders en er zijn nog meer ervaringsverhalen

viewtopic.php?f=262&t=2919&hilit=Sasan

Voor jou opgezocht, voelde je hulpvraag, angst en stress zo door je verhaal heen, dat is niet goed zo vlak voor je operatie.

Heel veel succes met de laatste loodjes 😘
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Essi

Ongelezen bericht 25 okt 2020 11:30

D-borah schreef:
24 okt 2020 22:59
Hoi Daan, fijn dat je een operatiedatum hebt! Helaas heb ik geen ervaring met lipo, ik heb alleen explantatie gedaan. Iedereen is angstig voor het resultaat, vraagt zich af ‘wat er nog over zal blijven’ en hoe ze ermee gaan dealen als het resultaat niet zal zijn wat ze verwachtten. Ik kan je alleen vertellen dat er een grote last van je zal afvallen als ze eruit zijn, letterlijk. En dat het een proces van acceptatie en zelfwaardering is en dat dat met pieken en dalen gaat.

Ik had ook een 75A toen ik als onzekere 18 jarige begon aan het implantatenavontuur dat uiteindelijk 24 jaar zou duren. Nu na dik een jaar ben ik ‘mezelf’ weer, met een A, kleine B cup. Ook ik kan geen noemenswaardig decolleté vormen met een push up want ik kan ze amper tegen elkaar drukken, maar ik ben zó trots op mijn borstjes! Het zachte warme gevoel is zoveel beter dan dat koude harde neppe...

Het dient geen enkel doel om nu al heel erg bezig te zijn met ‘straks’. Eerst die dingen eruit en de rest komt zoals het komt. Geef jezelf een jaar om je lichaam te laten genezen, om te wennen aan je nieuwe voorkomen. Je bent nog jong, laat je niet teveel beïnvloeden door een opgelegd schoonheidsideaal waarin vrouwen maat 36 moeten hebben met een volle C cup! Jij bent jij :-)
Hey dame!
Wat fijn om iets van je te horen. En wat een mooie woorden heb je voor Daan.
Ben blij te horen hoe het je vergaat.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2020 11:32

Ga het straks lezen Essi😃
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2020 11:44

Wat is iedereen lief voor elkaar, zo mooi om te zien😍
Jullie zijn toppers, stuk voor stuk!!!🥰🥰🥰
D-borah wat een ontzettend mooie woorden!❤❤❤
Ik zal ze bij het deel 'Acceptatie' zetten😃

💋
Daan93

Ongelezen bericht 26 okt 2020 10:19

Dorie schreef:
24 okt 2020 16:53
Ik hoop voor je dat het resultaat mooi wordt
En snap best dat het uiterlijk ook belangrijk Is! Snap je angst, zeker omdat dit de reden was dat je implantaten genomen hebt.
Mijn protheses zijn al verwijderd. Ik heb nu dus was jij voor je vergroting had. Wil lipofilling gaan doen dus ben benieuwd naar jou resultaat!
Dus geen ervaringsverhalen voor je, maar wel een Succes wens.
Succes!
Bedankt voor je reactie! Ja ik ben zeker angstig maar zo doorgaan kan niet langer. Gisteravond kreeg ik erge steken in mijn borst en kreeg een paniekaanval alles kwam er even uit. Ik kan niet wachten tot dit allemaal achter de rug is. Ik wil mijn resultaat gaan delen hier maar moet nog even kijken hoe ik ook foto's kan plaatsen hier.
Bedankt! :)
Daan93

Ongelezen bericht 26 okt 2020 10:22

Hoi Essi, Bedankt!
En ik kan ook haast niet wachten tot het allemaal achter de rug is.
Mijn operatiedatum is 5 nov. Ik tel de dagen enorm af!
Bedankt! :)
Estelle

Ongelezen bericht 26 okt 2020 10:30

Ik begrijp je zorgen maar wellicht een geruststelljng om te horen dat Niessen bij mij maar 90 cc per borst heeft kunnen doen en nu jaar later alles er nog zit. 200 cc is best veel bijna een cup. Probeer in gedachten te houden dat als je je straks weer gezonder voelt je je ook beter over je eigen lichaam gaat voelen. Veel sterkte x
Daan93

Ongelezen bericht 26 okt 2020 10:37

D-borah schreef:
24 okt 2020 22:59

Hoi D-borah,
Bedankt voor je berichtje en je lieve woorden! Heel fijn om dat nu te lezen.
Ik verwacht inderdaad dat het bij mij ook met pieken en dalen zal gaan. Ik hoop gewoon dat ik snel grotendeels klachtvrij ben en dat ik ook zo trots op mijn eigen borsten kan zijn zoals jij dat bent.
Ik trek me inderdaad wel een beetje te veel aan van het schoonheidsideaal, dat weet ik sinds een jaartje van mezelf en ik probeer me hier wat meer van los te maken. Ergens probeer ik me voor te bereiden voor opeens kleinere borsten hebben maar ik heb het idee dat dit alleen maar meer stress geeft. Gelukkig duurt het niet heel lang meer voor mij en kan ik het straks afsluiten! :)
Daan93

Ongelezen bericht 26 okt 2020 10:41

Zusss schreef:
25 okt 2020 06:12
Hoi Daan93,

Wanneer is je operatie? Donderdag?

Bij mij dacht hij ook aan 200cc maar er is 300cc ingegaan. (Implantaten 270cc)

Je hebt wellicht dus best kans dat er gezien je implantatengrote toch meer in gaat.
Maar 200cc is ook heel mooi.

Bij de meeste blijft nu bijna alles zitten begreep ik.
Vertrouw op de keuze die je gemaakt hebt🙏🏻💜

Check Sasan anders en er zijn nog meer ervaringsverhalen

viewtopic.php?f=262&t=2919&hilit=Sasan

Voor jou opgezocht, voelde je hulpvraag, angst en stress zo door je verhaal heen, dat is niet goed zo vlak voor je operatie.

Heel veel succes met de laatste loodjes 😘
Hoi!
Mijn operatie staat gepland op 5 november. Niet heel lang meer dus gelukkig!
Mijn implantaten die ik nu heb zijn 400/425cc en ik vind dit ook veel te groot dus als ik 200 tot 300 cc over hou van vet ben ik heel blij verwacht ik.
Bedankt voor het delen van Sasans verhaal. Haar verhaal en resultaat gaf me heel veel hoop!
Ik wil ook foto's gaan delen van voor en na in de hoop dat ik andere ook hoop kan geven.
Ik probeer heel erg de angst en stress van me af te zetten maar het is erg lastig.
Mijn vriend is ook nog eens afwezig voor 8 weken net voor mijn operatie, wat wel extra stress geeft.
Mijn moeder en beste vriendin zullen voor mij zorgen en ik hoop dat het herstel ook meevalt voor mij en voor hun ook haha.
Bedankt voor je berichtje en het delen nogmaals! :)
Zusss

Ongelezen bericht 26 okt 2020 12:38

Graag gedaan! 🤗

Heel veel succes met de laatste loodjes en probeer wat te ontspannen tot die tijd. ☕🌸

Lief dat je wel hulp krijgt nu je vriend er niet is.🙏🏻

Als je jou bevrijdingsdag doorgeeft in de lijst met komende operaties dan kan Essi je toevoegen en kunnen we samen aftellen.🤗

viewtopic.php?f=216&t=2538&p=35422&hili ... 020#p35422

Veel liefs!💜
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”