Ongelezen bericht
03 mei 2012 10:09
Sheltje, waarom spreek je niet af met dr. Kingma dat je betaald en dat als ze vergoeden, je het geld weer terug krijgt van het ziekenhuis.
Waarom lezen jullie mijn tips niet, hahahahaha. Ik heb dit op verschillende plekken vermeld. Zo deed ik het ook bij het Slotervaart.
Pia, leg uit dat je pijn in de borsten had en dat het dan meer dan logisch is dat je snel van die troep af wilde en niet kon wachten op goedkeuring van de verzekering. Hetzelfde geldt voor jou Sheltje.
Bij mij ging het als volgt: dr. van Loenen deed de aanvraag. Zij dacht zelf dat deze wel goedgekeurd zou worden. In het Slotervaart hadden ze nog geen patienten behandeld die klachten hadden zoals de mijne/onze. Alleen explantaties/wissels bij kapselcontractie en zo. Normaal gesproken wordt de operatie dan wel vergoed, maar bij de klachten die ik had, wist ze dat niet. Ik wist zelf wel bijna zeker dat het niet vergoed zou worden, want had de voorwaarden gelezen. Ik sprak met haar af dat ik gewoon het hele bedrag zou betalen zodat er meteen een datum kon worden geprikt en dat ik het geld weer terug gestort zou krijgen nadat de goedkeuring kwam. En zou ging het dus ook. Ik betaalde en anderhalve week later werd ik geopereerd. De dag na de operatie kwam de brief van de verzekering binnen. AFGEWEZEN!! En dit terwijl ik goed ziek was en veel bewijzen had en TIJDENS DE OPERATIE WERD DUIDELIJK DAT DIE ROTZAKJES LEKTEN!!! Ik legde mij natuurlijk niet neer bij zo'n afwijzing. Heb toen aan dr. van Loenen het operatieverslag gevraagd en deze samen met allerlei bewijzen dat ik heel ziek was geworden opgestuurd naar de verzekering. 3 weken later kreeg ik te horen dat alles netjes werd vergoed. De verzekering heeft het bedrag naar het ziekenhuis overgemaakt. Toen heb ik het ziekenhuis gebeld en gevraagd dit terug te sorten op mijn rekening en dat is dan ook gebeurd.
Heb wel veel moeite moeten doen en veel moeten bellen, ook met de verzekering, het ging niet allemaal zo makkelijk, maar het is mij uiteindelijk wel gelukt!
Het zou te gek voor woorden zijn als ik ook nog eens 2450 euro armer zou worden terwijl ik al ziek ben!